Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום התקנתי היום באוטו את המגבר ROCKFORD R300 ושאני מרים קצת גבוהה זה נתקע או ממש נתקע

והיה לי מגבר לפני זה של PULSE AUDIO וזה לא עשה את כל הבעיות האלו

ברשותי רמקולים JBL 609C

האם המגבר אולי חזק לרמקולים האלו ?

ולפני זה היה לי את הפולסי אודיו BA2900 שזה מגבר סיני ב400 שקל וזה נותן לי את אותה האיכות שהמגבר הזה נותן לי ציפיתי ליותר ...

וסתם לידע כללי מתקין מקצועי התקין לי את זה

למה זה יכול להיות קשור ? תודה.

פורסם

מז״א נתקע? המוזיקה מפסיקה לנגן או שהמוזיקה קופאת? תהיה יותר מדוייק בתיאור.

ומי המתקין?

 

תעלה לכאן תמונה של הכיוונים במגבר וכן תפרט מה מותקן - רדיו רמקולים וכו.

פורסם

הבעיה סודרה .

הבעיה הייתה בפיוז היא נמסה מהחום לא יודע איך זה קרה

זה יכול להיות אולי בגלל שהחוטים של הפלוס דקים מדי ? או שזה לא קשור .

פורסם

זה קשור מאוד ,במידה ומדובר על הפיוז של הכבל מתח.

 

הפיוז נועד להגן על הכבל אם הוא נישרף זה אומר שהכבל מתקשה להעביר את המתח שזורם בו

ולכן הוא מתחמם יתר על המידה = מקרה קלאסי של מוליכים דקים מידיי.

×
×
  • תוכן חדש...