Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו בדיוק הסיבה שכתבתי שלא קיימת שיטה פשוטה לבדיקת החיישן.

 

לאיזה תגובה את מצפה מחיישן המפלס במידה ואתה מנתק את הקונקטור אם לזה התכוונת ?

איזה כייף לי :)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תעשה סיפור מכלום ואל תסבך עם דפי PDF.

במקום לפרק את המיכל פשוט עושים אותה בדיקה עם מכיל ריק ומיכל מלא, בדיוק מה שכתבתי קודם וזה מבלי להכיר את המערכת.

פורסם

חברים דבר ראשון תודה רבה לכולם

אני רוצה לעדכן שהרכב היה היום במוסך ולדברי בעל המוסך הוא אומר שזה בעיה שקשורה לאלטרנטור ,

האם יכול להיות דבר כזה ? , את הבדיקה שעצתם פה פשוט פסל על הסף

האלטרנטור ברכב הוחלף לחדש לפני בערך חודש .

מה אתם אומרים ?

פורסם

לא דולקת בכלל ,

ולאחר בירור שלי מול המוסך נאמר לי הדבר הבא :

הוא אומר שהוא ניתק את היונט של הבוסטר של המשאבה וקום ואז לא הופיע התקלה אומר שאין מספיק וקום .

איך זה קשור לאלטרנטור ?

מה ניראה לכם ?

פורסם

היי ,

אני נזכר שהיה בעבר בעיה דומה עם האלטרנטור הישן

האם יכול להיות שהבעיה במקום אחר או שאולי היונט לא תקין ?

ויש אפשרות לבצע החלפה רק למשאבת וואקום?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חשבתי והייתי במוסך ,

אבל המקום שבוא הוחלף האלטרנטור לא יודע איך לפתור את זה ומספר סיפורים (לא מקצועי ) .

אני לא רוצה סתם להשקיע כסף על משהו שזה לא ,

חשוב לי מאוד לדעת בדיוק איפה התקלה

פורסם

סלח לי אבל אתה פשוט חסר אחריות. יש לך בעיה במערכת הבלמים ואתה ממשיך להסתובב בכבישים.

אין לך את הידע והכלים להבין אם זו בעיה אמיתית או לא.

 

גש למוסך וישא"ק

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:


×
×
  • תוכן חדש...