Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרייד אין


ariel126
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש ברשותי רכב שאני מתקשה למכור

 

פרסמתי לפני יומיים או שלושה

 

בקושי יש פניות עליו ופרסמתי בלוחות הכי חזקים (יד 2 ובפייסבוק פשפשוק רכב)

 

מה חשבת, שתמכור תוך יום אחד? :roll:

בוא, חביבי, התקשרו מבלוקבאסטר, ביקשו שתריץ אחורה לפני שאתה מחזיר

 

תתכונן לזה שהרכב ישב בחניה לפחות חודש-חודשיים

 

למכור תוך יום אעלק, עשית לי את הבוקר :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני זוכר שהייתי נוסע עם אבי לבית הדפוס של המקומון ביום שישי בבוקר, אח"כ עוברים בקיוסק הראשון לקחת את "ידיעות אחרונות" ובשעה 7:00 בבוקר כבר נפגשנו מתחת לבית המוכר עם קונים אחרים.רכב במצב סביר מדגם מבוקש (חיפושית, פיאט 124, אופל קדט, אסקורט, רנו 12 וכיו"ב) נמכר ביום הראשון ובמחיר "תשואה" של מניות טבע.רק שזה היה בשנות ה-70...היום? רכב הוא אחת "ההשקעות" הגרועות ביותר ומימושו לכסף כרוך בסבלנות רבה ובגמישות של נערת קרקס סיני מצד המוכר.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

זה עובד ככה:

או שאתה רוצה למכור מהר ומתפשר על המחיר, מפרסם מחיר אטרקטיבי יחסית למודעות אחרות ולשוק.

או שאתה לא מתפשר ולוקח אוויר, הרבה סבלנות. ממתין שיבוא מישהו שמעריך רכב שמור עם נתונים טובים ולא "מחפש מציאות".

יומיים שלושה זה פרק זמן אפסי.

(אלא אם זה דגם מבוקש ו\או נדיר, אז הסיפור שונה. היה לי רכב שמכרתי תוך 4 ימים, אחרי עשרות טלפונים)

 

אתה צודק שהרבה אנשים מתפתים להצעות מימון, קונים חדש גם אם אין להם כסף לרכב חדש. לא מחפשים בלוחות.

אבל עדיין יש לא מעט אנשים שכן פותחים אתר יד2 ומחפשים רכב יד שניה שמור.

פורסם

בטרייד אין אתה כמעט תמיד תפסיד , והמחיר שתקבל יהיה נמוך בהרבה מהשוק הפרטי.

לפני 4 שנים רצינו להחליף שברולט אוואו 2005, מחירון היה 25,000 והקילומטרז היה יחסית נמוך באיזור ה90,000. בחברות ליסינג הציעו לנו 10 ו15 אלף ש"ח מתחת למחירון. והבטיחו לנו שהשוק הפרטי גרוע ולא נצליח למכור.

פרסמנו מודעה במוצש וביום ראשון היו מעל ל10 שיחות וכבר באותו יום סגרנו מכירה.

הורדתי קצת מה מחירון אבל זה היה כולל תקלות קטנות שהתגלו בבדיקה

פורסם

תודה רבה לכל העונים והמגיבים. בהחלט יכול להעיד על עצמי שאין לי כל כך ניסיון, זה רכב שני שאני מחזיק בסך הכל, ואף פעם לא יצא לי למכור רכב, כנראה שאאלץ להתאזר בהמון סבלנות כי אין בכוונתי להתפשר, לא סתם אני שומר על האוטו בשיא הקנאות שיש.

manost, על הניסאן ג׳וק שברשותי היום, החזרתי פיג׳ו 107 למגרש בשם trade mobil ובזמנו קיבלתי מהם מחירון מלא עליו, אולי זה לא שגרתי אבל ככה הנחתי לחשוב שזה עובד. כנראה שלא כל מגרשי הרכב הם כאלה

לגבי המדור אפרסם גם שם תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...