Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הראוטר הנוכחי יושב בממ"ד ומחובר בכבל למחשב נייח

בסלון יש מכשיר אנדרואיד (מיניקס) שמחובר לטלוויזיה וקולט WI-FI בצורה די מקרטעת

speedtest בטלפון ובמכשיר נותנים 5-7 מ"ב הורדה שבתאכלס אמור להיות מספיק ולא לגרום לבאפרינג כל 2-3 דקות (תוכן לא באיכות גבוהה עד כדי כך. מקס' 720P), אבל עובדתית משום מה לא עובד

 

אני מנסה לחשוב עם פתרון לבעיה וכנראה שלהעביר כבל מהראוטר למיניקס יהייה פחות טוב - גבולי 15 מטר (חישוב גס יוצא 14 וזה אם הכבל עובר יפה בקיר)

להוציא את הראוטר לסלון גם פחות טוב כי המחשב שמחובר עכשו זה המחשב שצריך את הרוחב פס הכי יעיל (היחיד שמעריך תוכן בHD)

 

חשבתי על חיבור מאריך טווח שישב אי-שם באמצע הדרך - אבל זה יהייה קצת לא קשור באמצע המסדרון

 

הפתרון הכי טוב לפי דעתי זה שימוש בשקע טלפון שיש בסלון - או חיבור ישיר או ראוטר שני. הבעיה עם זה שאין לי מושג אם זה אפשרי... מישהו יכול לעזור או להציע פתרון אחר?

 

יום טוב לכולם!

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

תמיד יש אפשרות לשים את הראוטר בקופסת התקשורת של הדירה.

משם אתה יכול להעביר כבלים ישירות לשקעי התקשורת וגם שיהיה לך WIFI באזור הסלון.

 

אני עובד על זה בימים אלו בדירה החדשה.

פורסם

יש מגבלה על אורך הכבלים שהאיכות אות לא תרד באופן משמעותי?

שאני לא אדפוק את האינטרנט בכל הבית

 

המאריך טווח מתחבר למכשיר?

כי למכשיר יש אנטנה די טובה, לא נראה לי יעזור

יש מאריכי טווח שמתחברים לשקע חשמל וממש מגבירים את האות כמו תחנת ביניים

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)

בדירה שלי הרכבתי מערכת אשר מבוססת על נתב בסלון המחובר מצד אחד למודם ומהצד השני לסויץ' שבארון התקשורת, הסויץ' מספק חיבור קווי למחשב אחד וכן לסויץ' נוסף בקומת חדרי השינה - אשר מצידו מספק חיבורים קויים למחשבים בקומה זו וגן לנתב נוסף בעלית הגג (פינת עבודה) שמחובר בחיבור קוי למחשב אחד וכן מספק חיבור אלחוטי לקומה זו. נכון שצריך קצת ציוד (שני נתבים ושני סויצ'ים), וכמובן להכין את התשתית במסגרת בניית\שיפוץ בית, אבל מספק תקשורת מצויינת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הכי טוב זה להגיע עם cat5e מהאוטר הקיים לסלון.

 

אם אין לך דרך פשוטה לעשותזאת אז תשתית שאתה יכול לנצל עבור זה להעביר את הכבל בנקודת טלפון/כבלים מהממד אל ריכוז בזק/תקשורת של הבית, משם להגיע לסלון דרך צינור שבו עובר בזק/טלויזיה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם אתה לקוח בזק אופציה נוספת הינה HPNA - בדוק אם הציוד עדיין נמכר על ידי בזק (לא הצלחתי לבדוק באתר בזקסטור).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כבל אתה יכול להעביר בכל הבניין בלי הרבה בעיות.

אבל איך אתה רוצה להעביר לממד? נראה לי מסובך מדי.

 

את המכשיר של שואמי התקנתי למישהו שאמר לי שאין לו קליטה.

יש לו קליטה עכשיו אבל עדיין לא ניסיתי את כל האופציות.

ההתקנה היא דרך אפליקציה שחלקה בסינית, התקנתי לפי הסברים ביוטיוב.

אייל

פורסם

אוקי, תודה לכולם.

 

ננסה לראות איך להעביר כבל. אם לא יעבוד אני אחזור לקריאה נוספת בשרשור :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...