Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו ידנית - עם 189K ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תעבור הלאה, וחפש רכב עם מוניטין אמינות יותר טוב, או לפחות אם אתה מתעקש על בראבו, אז עם ק"מ נמוך יותר ב100 אלף, אם לא יותר.

 

בנסועה כזאת האוטו יתחיל להתפרק בקצב מואץ, לכן כל ה"הרבה אוטו בכלום כסף (יש סיבה לכך)" זה משהו שעדיף להתרחק ממנו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

איזה מוניטין אמינות לא טוב יש להן? יש בארץ רכבים עם מעל 150 אלף ק"מ ועם אפס תקלות.

באוטו כזה הבלאי הנלווה יתעורר מתישהו בקרוב, כמו כל רכב. שום ענייני אמינות או אי אמינות יחודיים.

מחירון האוטו הזה לא שווה, כמובן. במחיר נכון זו עסקה לא רעה.

אבל שוב, לנסועה כזו, כל רכב עם 190 אלף היה נפסל אצלי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כזכור הממזר השמן, ולעדותו, קיבל לקרדה לא פשוטה מהמונדאו שבסמליל אצלו. העובדה שהוא רוצה עכשיו רק משהו יפני חדש ועם אחריות, מצביעה קרוב לודאי על מסקנה גורפת ולפיה כל מה שמיוצר מערבית לטשקנט, חשוד באמינות מפוקפקת. אין סיבה שמותג די חלוש כזה כמו פיאט, ולא באמת חשוב איזה יקבל פטור.

פורסם

פיאט באמת לא הייתי קונה, לא חשוב איזה (ממש לא חשוב איזה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
... כל ה"הרבה אוטו בכלום כסף (יש סיבה לכך)" זה משהו שעדיף להתרחק ממנו.

תקשיב לבחור, אחרי הכל היה לו מקרה פרטני מצער שגרם לו לעשות סיבוב 1620-מעלות בדעות, אין ספק שיציבות רציונלית שכזו היא משהו שמקנה מעמד של אורים ותומים.

 

(מה שכן עם הרישא אני מסכים, לרכוש רכב בנזין עם 190K קמ עבור הנסועה שלך נשמע כמו רעיון רע, לדעתי)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כן, כי אם משהו פוגע בך, צריך ישר להפנים שלא כולם כאלה, ומיד לתת את הלחי השניה.

 

אם תקרא מהתחלה את השירשור שלי על המונדאו, מה מה שהביא אותי למצב הזה זה דווקא ההחלטה של לחזור בי מגישת "רק יפני" (היו לי קודם שני סיטרואנים, ואחריהן מיצובישי).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כן, כי אם משהו פוגע בך, צריך ישר להפנים שלא כולם כאלה, ומיד לתת את הלחי השניה.

הטענה הזו בהתייחס למקרה שלך שקול לוגית ל: אם קנית שוקו והוא יצא מקולקל, מעכשיו תשתה רק תה ירוק.

העובדה שיש שוקואים לא מקולקלים, משקאות קלים ואפילו סודה (אם אתה בן 50) פשוט עוברת מעל הראש.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לא יודע מאיפה הקטע הזה שלבראבו חלקים זולים הגיע אבל זולים הם ממש לא. יחסית לאלפא אוVAG אולי זה לא כזה נורא, אבל אם התכוונת לטפל בחלקים מקוריים בלבד צפה לכמה הפתעות. דווקא מהטיימינג לא הייתי חושש. ממה כן?

 

תושבות מנוע. יש רעידות בהגה כשהרכב עומד? זה הולך להכאיב. על החלפת תושבת מנוע ותושבת גיר (פלוס עבודה ומע"מ) תשלם קרוב ל3000 שקלים חדשים.

 

מצמד לקראת סיום חייו? הצעת המחיר על החלפת מצמד בגיר רובוטי (כולל משאבה) שקיבלתי במוסך מורשה "עדי" בחדרה הייתה 4600 ש"ח. אם אתה חושב שבמוסך לא מורשה זה יהיה הרבה יותר זול - טעות. "אוטו איטליה", "תלתן", "פיאטון", כולם נתנו הצעות שקרובות ל4000 והזול ביותר היה דווקא מוסך מורשה "שפיק מזאווי" שבחיפה שהסכים לעשות את העבודה ב3200.

 

טורבו שהלך לעולמו יעלה קרוב ל6000 וזה בדרך כלל קורה כשהרכב אוכל שמן ולא מוסיפים בזמן. עם בלאי מנוע שצפוי לק"מ שכזה תהיה מוכן להוסיף חצי קילו שמן כל 1000 קילומטר.

 

דווקא לא הייתי פוסל בראבו טורבו ידנית מטופלת כי המחיר הוגן יחסית לתמורה, הרכב נדיר, מהנה ואמין בסך הכל. במקרה הנ"ל בדיקה מעמיקה של הרכב תתן אינדיקציה טובה יותר לגבי מצבו מאשר שנתון, יד וק"מ.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם
תושבות מנוע. יש רעידות בהגה כשהרכב עומד? זה הולך להכאיב. על החלפת תושבת מנוע ותושבת גיר (פלוס עבודה ומע"מ) תשלם קרוב ל3000 שקלים חדשים.

מוזר, שילמתי 700 ש"ח על החלפת תושבת מנוע, מקורית במוסך מורשה. האם ייתכן שאתה מדבר על מחירים ישנים יותר? (היתה הוזלה בשנה האחרונה)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

בראבו ידנית אמורה להיות אמינה יותר וזולה יותר לתחזוקה מרובוטית (לאחרונה החלפתי קלאץ' ועוד סדרת תיקונים סביב הגיר + החלפת צינור מים דולף וטרמוסטט - אאוץ').

בסטנדרטים איטלקיים הרכב הזה הוא כנראה די אמין, אבל הוא ממש, אבל ממש לא טויוטה קורולה מבחינת אמינות וקצב הבלאי שלו.

מאחר ויש לי הרבה מאוד ניסיון עם קורולה (מ-3 דורות שונים) ויותר מ-70KKM עם הבראבו, אני יכול להעריך בגסות את קצב הבלאי כפי 1.5 עד 2.

בנוסף - האמינות כרוכה בטיפולים שוטפים במועד (אני גם נוהג להקדים טיפולים). בלי זה - תשכח מאמינות ותכין תקציב לטורבו חדש.

 

כמו כן, כמו כל מכוניות ה-1.4 טורבו, החיסכון בדלק הוא רק על נייר, כי על הכביש הרכב הזה גורם לך ללחוץ (כי אחרת הייתה קונה קורולה - לא?) ואז הדלק מתחיל להשרף בקצב מואץ.

 

בקיצור - לא הבחירה הכי רציונלית ל-30KKM שנתי (אם כי גיר ידני הופך את ההימור לקטן יותר). אבל מצד שני - אין הרבה משפחתיות בתקציב הזה ועם כמות הפאן והלוק שיש לבראבו.

פורסם
מוזר, שילמתי 700 ש"ח על החלפת תושבת מנוע, מקורית במוסך מורשה. האם ייתכן שאתה מדבר על מחירים ישנים יותר? (היתה הוזלה בשנה האחרונה)

תושבות מקוריות, המוסך - אוטו איטליה. בפברואר השנה.

20160625_180138.jpg

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם (נערך)
תושבות מקוריות, המוסך - אוטו איטליה. בפברואר השנה.

[ATTACH=CONFIG]464418[/ATTACH]

 

מוזר.

אני החלפתי שנה שעברה(מרץ), במורשה שמשון, המחיר היה 1060.

לאחר כמספר חודשים, מחיר התושבת "צנח" לכיוון 600/700 לא זוכר בדיוק.

עריכה אחרונה על ידי GaBi_88

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

לא מוזר.

 

התושבת שאור וגבי מדברים עליה, היא זו שעלתה פעם 1040 ש"ח לפני מע"מ, ואכן מחירה ירד ל600 ש"ח לפני מע"מ.

 

התושבת שהדרקון מדבר עליה היא (ככל הנראה) תושבת מנוע תחתונה או שאיך שלא קוראים לה, והיא אכן יקרה יותר.

 

מה שמוזר זה שזאת הפעם הראשונה שאני שומע שמישהו החליף את התושבת הזאת. דווקא התושבת הסוררת היא העליונה (זו שאור וגבי דיברו עליה).

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
לא מוזר.

 

התושבת שאור וגבי מדברים עליה, היא זו שעלתה פעם 1040 ש"ח לפני מע"מ, ואכן מחירה ירד ל600 ש"ח לפני מע"מ.

 

התושבת שהדרקון מדבר עליה היא (ככל הנראה) תושבת מנוע תחתונה או שאיך שלא קוראים לה, והיא אכן יקרה יותר.

 

מה שמוזר זה שזאת הפעם הראשונה שאני שומע שמישהו החליף את התושבת הזאת. דווקא התושבת הסוררת היא העליונה (זו שאור וגבי דיברו עליה).

אני לא מכונאי רכב ואין לי דרך לדעת אם היה באמת צרוך בהחלפת התושבת התחתונה. מדובר במוסך שקיבלתי עליו המלצות חמות מהרבה בעלי איטלקיות, כולל פה בפורום ולא נראה לי שברוך עשה עלי סיבוב. אבל לך תדע.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!


×
×
  • תוכן חדש...