Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רציתי להתייעץ בנוגע לקניית רכב חדש

ההתלבטות היא בין סיאט איביזה החדשה 1.0 tsi

לבין סקודה פאביה 1.2 tsi

ההתלבטות היא בעיקר בנוגע להפרש בינהן והאם הוא שווה.

אבל אני לא פוסל אף המלצה אחרת

טווח המחירים הוא עד 100k

 

תודה

פורסם

אני חושב שאיביזה נותנת יחס עלות/תועלת טוב יותר,המנוע גם כן זריז,איכות חומרים טובה מהסקודה ולדעתי המראה עדיף.

אם כבר ללכת על סקודה הייתי בודק את הפולו שמציגה את איכות החומרים הכי טובה בגרמניות,מושבין הכי נוחים רק המנוע יהיה מעט חלש יותר.

עוד דבר שבפולו המושב האחורי משמעותית נוח מהאיביזה והסקודה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני ממליץ על פיג'ו 208 שעולה 97K- מושבים נוחים מאוד, ביצועים טובים, נוחות נסיעה טובה ועיצוב חיצוני ופנימי יפה מאוד.

אציין שהמושב האחורי צפוף מאוד באיביזה והמושבים מקדימה עם מרווח סביר.

הנה קישור למבחן וידאו לסיאט איביזה החדשה שיעזור לך:

פורסם

המכלולים הבסיסיים די דומים, אבל, הדגם הנוכחי של האיביזה בסוף ימיו וזה בהחלט מורגש באיכות הגימור ובעיצוב הפנימי שנופל מזה של הפאביה.

כמו כן, כיול המתלים של האיביזה קשה יותר וזה בהחלט מורגש.

לטעמי הפאביה יותר קרובה לאחיינית מגרמניה (הטובה מכולן).

פורסם

אני קצת משוחד, אני נוהג על פאביה 2015 יש לנו במשפחה גם איביזיה 2015.

הנהיגה על הפאביה עולם אחר לעומת האיביזיה, כמובן הפאביה נוחה יותר וכמו שכתבו מעלי יותר קרובה לאחיותיה הגרמניות.

פורסם
המכלולים הבסיסיים די דומים, אבל, הדגם הנוכחי של האיביזה בסוף ימיו וזה בהחלט מורגש באיכות הגימור ובעיצוב הפנימי שנופל מזה של הפאביה.

כמו כן, כיול המתלים של האיביזה קשה יותר וזה בהחלט מורגש.

לטעמי הפאביה יותר קרובה לאחיינית מגרמניה (הטובה מכולן).

איך בדיוק איכות הגימור של האיביזה נופלת?

במתיחת הפנים האחרונה הדשבורד שונה מעט וקיבל פלסטיק רך לעומת הפאביה עם פלסטיק קשיח.

ככה שדווקא במבחינת איכות החומרים שזה אחד הסמלים של VW הפאביה די מאכזבת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קודם כל - על טעם ועל ריח. אבל העיצוב הפנימי לא משהו? ככה הרכב שלי נראה מבפנים -

 

_jcr_content.resizeViewPort.noScale.fileReference.jpg

 

ככה הפאביה נראית מבפנים:

Skoda-Fabia-2015-2016-Interior-1.jpg

איפה ה"לא משהו" באיביזה מתבטא אצלך שהפאביה משלים בדיוק?

תסתכל אפילו רק על הפתחי מזגן שהם מרובעים כאלה כמו של כל המוניות לעומת העגולים בסיאט שמאד מייפים את הבפנים. אני לא חושב שהן יותר מדי שונות בפנים... אבל כל אחד ומה שהוא אוהב.

פורסם

מוזר לראות וויכוח בין העיצוב בפאביה ואיביזה - ממש עניין של טעם. לדעתי, שאלת העדיפות בין פאביה לאיביזה זאת שאלה שנפתרת בנסיעת מבחן. לטעמי, פאביה יותר נוחה. נסעתי בה כנוסע (ולא כנהג) 300 ק"מ - נוח מאוד, הנסיעה כאילו לא הייתה. אבל זו רק תחושתי האישית. האיביזה, למשל, קצת צפופה לי.

יצא לי גם להשכיר ולנהוג בפז'ו 208 - את האמת, לא אהבתי. או שאני לא הרגשתי את האוטו, או שאוטו לא אהב את הנהג.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

אני בתקציב הזה קניתי יאריס דגם הSTYLE, וואלה מרוצה מאוד מהרכב ומפנק באיבזור, נוח מאוד ונהנה מנסיעות בעיר ומחוץ לעיר

פורסם

יצא לי לנסוע על האיביזה (דור קודם עם 1.2TSI - AM5) ועל הפאביה החדשה. אני יודע שזה כבר לא אותו דגם ואיכות, אבל אז היה לי ברור שהפאביה לוקחת.

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

הנה דוגמא מצוינת לכך ששום דבר חוץ מהתרשמות אישית לא באמת יבהיר לך איזה אוטו טוב עבורך. אני גם נמנה על אלו הסבורים שבמחיר ובקטגוריה הזו ה 208 היא הבחירה הנכונה, אבל בהחלט מודע לאפשרות שאחרים יאהבו יותר מכוניות אחרות. סדר לעצמך רשימה מצומצמת ועשה נסיעות מבחן, יגזול לך קצת זמן, אבל כדאי.

×
×
  • תוכן חדש...