Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש לוקרים משומשים לוויליס CJ3A


T
שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באחת התערוכות של מועדון החמש ראיתי willys עם לוקרים קדמיים עתיקים במיוחד - מן פלאח פלדה על ציר, מקביל לגלגל, שמרימים אותו בניצב, הופכים כוון ומחזירים למקום ו...הופ - מחברים (או מנתקים).

למישהו יש לוקרים (locking hubs) כאלה למכירה ?

במידה ולא - לוקרים "מודרניים" רגילים. אבל לא במחירים של התחנה המרכזית... והמבין יבין. במחירים כאלה אפשר להביא מחו"ל, לשלם משלוח ומכס ועוד להישאר עם עודף.

 

אפרופו - אנא קראו את ה "מאמר" השני שלי להיום שנקרא : "אלטרנטיבה".

 

T

No trees were harmed in the sending of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוקרים לציר הקדמי נועדו לאפשר לגלגלים להסתובב ללא סיבוב פאסיבי של הדיפרנציאל הקדמי בזמן שנוהגים במצב 2H . תיאורטית זה משפר את תצרוכת הדלק ומוריד בלאי מהציר הקדמי. מעשית מדובר במתקן לא זול לרוב אשר איננו משפר במאום את תצרוכת הדלק (מדוד על שני CJ ושתי סופות) ובוודאי שלא מוריד את הבלאי מהציר הקדמי.היתרון היחיד הוא אולי צמצום -מה של הרעש, אבל בג'יפ ישן לא זה מה שיעשה את ההבדל.

הלוקרים האוטומטים הם בכלל אסון כי יש להם נטיה לשבוק דווקא כשצריך אותם. המכאנים מחזיקים לנצח.

אם אתה רוצה לוקרים כדי להשלים מראה אוטנטי תקופתי לג'יפ - אחלה. אם אתה רוצה אותם משיקול פרגמטי כלשהו, עדיף לדעתי לקבור את הכסף במקום אחר.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, נמרוד.

האם באמת לא הבחנת בחיסכון בצריכת הדלק? ומה עם הגדלת המהירות הסופית בכמה אחוזים? ובעיקר - הגוי חלק ורך יותר?

הרי בכל זאת מדובר הניתוק הטרנספר מהגלגלים, ומניעת סיבוב של חלקים רבים.

אפשר, בקלות, לחרוט את גלגלי השיניים במתאם החיצוני בין הגלגל לציר, וכך לקבל אפקט של ניתוק תמידי. יש לי זוג מתאמים חליפיים שהשחזתי לצורך כך.

הבעייה היא שצריך לפתוח 6 ברגים בכל גלגל כדי להחליף... וזה לא תמיד הכי נוח בשטח.

T

No trees were harmed in the sending of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמרוד, סתם בגלל שמעניין אותי, השתי סופות שהשתתפו בניסוי שלך איך בדיוק קיבלו לוקרים?? הרי היצרן מייצר בלי והקיטים שקיימים בארה"ב לדנה 30 (לסופה) מחירם בשמים וממש ממש לא שווים את ההשקעה.

אם החלפת סרן לדנה 44 (שמגיע עם לוקרים) זה כבר סיפור אחר.

 

יוני

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליוני:

 

הסופה הראשונה היתה X מנהל אזרחי ובאה נעולה באופן קבוע מקדימה. תצרוכת הדלק היתה 1:5 . לצערי הסופה הזו נגנבה כ4 חודשים לאחר שקניתי אותה כך שאין לי מעקב ארוך טווח (אבל תשאל את עיסא מטול-כרם הוא בטח יודע מה קורה איתה מאז :twisted: )

 

הסופה השניה היתה מודל 1997 וקניתי אותה משומשת עם דנה 44 קדמי, דנה60 אחורי עם detroit locker ,הגבהת קפיצים והגבהת גוף (מה שנקרא hockey puck lift ) ומערכת סטריאו יותר טובה ממה שיש לי בבית. הסופה הזו ידעה לזחול על הכל למרות שהגיר נשאר ה AX15 המקורי ונשארתי עם גלגלים 10X15.תצרוכת הדלק נעול/לא נעול היתה....ניחשת נכון , 1:5 .

 

בCJ הסיפור היה דומה רק התצרוכת היתה 1:4 .לראשון היו לוקרים אוטומטים ששבקו בנחל נקרות והחלפתי ל WARN רגילים שלא התקלקלו אך גם לא הועילו. לCJ השני היה לוקרים מקוריים שאינני זוכר את התוצרת שלהם.

 

ל T:

 

אין סיבה שההיגוי יהיה קשה יותר כאשר ההנעה הקדמית לא משולבת וזה לא חשוב אם יש לוקר או לא. כאשר אין העברת כח לגלגלים הקדמיים נמנעת הנטיה שלהם להתיישר מה שנותן את הקושי בהיגוי.

 

אם אתה רוצה לנסוע בלי אפשרות לשחרור הגלגלים הקדמיים מהסרן יש פלנג' פשוט שראיתי פעם בעיתון שנקרא four wheeler שמתפקד כלוקר קבוע וזה גם מה שבא באופן מקורי עם הג'יפ. אני בטוח שאפשר למצוא כזה ברשת בקלות.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמרוד, אני לא יודע איך לספר לך את זה אבל הג'יפים שלך שתיינים לא קטנים...

סופה ממוצעת במצב טוב עושה 1ל7 ואפילו 1ל10 בכביש פתוח

CJ ממוצע מכוון נכון עושה 1ל6/7

הכל מנסיון שלי ושל חברים

סביר להניח שהלוקרים ה"מקורים" היו של AVM

 

ולענינו, יש הבדל קטן בתצרוכת דלק עם לוקרים פתוחים אבל מה בנוגע לבלאי?? לא נחשב??

 

יוני

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תצרוכת הדלק כנראה שיש לנו הבדלים באופן עשיית החשבון. אני חבר בקבוצת מטיילים ובזמן טיול כולם נכנסים ביחד לתחנת הדלק ואח"כ משווים (כמו במשתנה) - אצל כולם זה די דומה.

 

לגבי הבלאי: לא תצליח לשכנע אותי שסרן קדמי לא משולב - כלומר שמסתובב פאסיבית ע"י הגלגלים - עובר שחיקה כלשהי. אם יש שחיקה ,היא אפסית שהרי הסרן האחורי עובד במעמסה כל הזמן ואין איתו כמעט בעיות בלאי.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...