Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט ספארק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני רוצה לקנות שברולט ספארק שנתון 11-12.

 

מבחינת תקציב האוטו מאוד מתאים לי.

 

אני מתכנן להשתמש באוטו ל2-3 נסיעות בינעירוניות של 50K וחוץ מזה לנסיעות קצרות באיזור שאני גר.

 

הכי חשוב לי זה שהאוטו יהיה חסכוני ואמין.

 

האם האוטו מתאים לי? אם לא מישהו יכול להמליץ על אוטו אחר במחיר הזה?

 

תודה רבה!

פורסם

לספארק הקודמת בסיס טוב, אבל היא מרגישה לא אפויה- מנוע 1.2 חזק יחסית, אבל לא מאוד חסכוני/גמיש, איכות לא להיט.

פיאט פנדה רכב מיני די טוב ולדעתי מפוספס בארץ.

פורסם
לספארק הקודמת בסיס טוב, אבל היא מרגישה לא אפויה- מנוע 1.2 חזק יחסית, אבל לא מאוד חסכוני/גמיש, איכות לא להיט.

פיאט פנדה רכב מיני די טוב ולדעתי מפוספס בארץ.

 

 

אני דווקא שמעתי שהספארק די חסכונית, אתה אומר שזה לא נכון?

פורסם

היתה לי ספארק 3 שנים.

בנהיגה עירונית בחיפה הצריכה היתה 1:12-14

בבינעירונית 1:16 ויותר.

תקלות לא היו בכלל. רק הקילומטרז' היה נמוך יחסית אז זה לא לגמרי מייצג.

בסה"כ אוטו חמוד מאוד, לנוסע יחיד עושה את העבודה ואפילו טוב.

 

Sent from my SHIELD Tablet using Tapatalk

פורסם
היתה לי ספארק 3 שנים.

בנהיגה עירונית בחיפה הצריכה היתה 1:12-14

בבינעירונית 1:16 ויותר.

תקלות לא היו בכלל. רק הקילומטרז' היה נמוך יחסית אז זה לא לגמרי מייצג.

בסה"כ אוטו חמוד מאוד, לנוסע יחיד עושה את העבודה ואפילו טוב.

 

Sent from my SHIELD Tablet using Tapatalk

 

 

תודה על התשובה.

 

איזה שנתון רק?

פורסם (נערך)
תודה על התשובה.

 

איזה שנתון רק?

 

2013

השבוע גם דיברתי עם מישהו עם ספארק 2011 וגם הוא אמר שאין אצלו תקלות בכלל כבר כמה שנים.

ואם המראה משנה לך, הייתי ממליץ לך לבדוק את ה2013 כי הם שיפרו גם בחיצוני וגם בפנימי.

עריכה אחרונה על ידי IdanRe
פורסם

תודה רבה. אשמח לעוד תגובות.

מאוד מתלבט לקנות את הארכה הזה בשנתונים 2011-2012 ( זה מה שמתאים לי לתקציב).

תודה

פורסם

אתה שוקל ידני? חריגה של כ 8K? יש לך אפשרות להשיג במבצע חבר דרך קרוב?

אם על כל השאלות ענית בחיוב,

אתה יכול לקנות את הספארק החדשה ידנית ברמת גימור LT+ ב58900.

לדעתי עסקה מאוד מעניינת - הם נותנים הנחה של 10K.

ואולי עם תנאי המימון שלהם + ההנחה, כשתמכור את הרכב ייתכן ויצא לך זהה מבחינת עלות של ירידת ערך.

 

---עריכה---

או את הLS ידנית ב53900.

פורסם

עם ספארק שנה וחצי 15000 קמ ללא בעיות טפו טפו . לתקציב הזעום - אחלה אוטו עושה את העבודה לדעתי החיסרון הראשי זה שאם אתה צעיר האוטו לא גדל איתך - אי אפשר להכניס טיולון או עגלה לבאגז כך שברגע שיהיו ילדים - תיתצטרך לשדרג תוך ספיגה של נפילת הערך . אצלי יותר פשוט - כל הילדים גדלו והאוטו עובר לילדה עוד כמה שנים

פורסם
עם ספארק שנה וחצי 15000 קמ ללא בעיות טפו טפו . לתקציב הזעום - אחלה אוטו עושה את העבודה לדעתי החיסרון הראשי זה שאם אתה צעיר האוטו לא גדל איתך - אי אפשר להכניס טיולון או עגלה לבאגז כך שברגע שיהיו ילדים - תיתצטרך לשדרג תוך ספיגה של נפילת הערך . אצלי יותר פשוט - כל הילדים גדלו והאוטו עובר לילדה עוד כמה שנים

 

 

אחי ילדים בכלל לא הבעיה.

 

אתה מתכוון לספארק ישנה בשנתונים שדובר עליהם (2011-2012)?

×
×
  • תוכן חדש...