Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגיל, הישועה מגיע מהמקום הקדוש הזה, שנקרא האוף של CF.

 

כאמור בכותרת, ילד גדול, שחוגג 43 מחר.

 

לא חובב רכב, אז זה לא חייב להיות קשור לרכבים או נהיגה בכלל.

 

לא מסעדה.

להצגה שלחנו אותם שנה שעברה.

 

רעיונות יתקבלו בברכה.

 

 

רצוי משהו זוגי, ששני בני הזוג יהנו, אבל זה לא חובה, הבחור יכול לקבל גם מתנת סולו.

 

תודות לעוזרים.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

שני המגיבים למעלה כבר הציעו לך את כל הטוב שבעולם, מה אני יכול להוסיף על זה? כלום :oops:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טיסה לשבוע לחור הכי זול בסביבה, ובינתיים תשכיר את הדירה שלהם למסיבות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תקציב?

תלמד מאשתי - כל שנה מוצאת גאד'ט אחר. משעון דופק ועד מחשב. טוב, היא מכירה את הסחורה שלה, אנחנו לא מכירים את הסחורה שלך, אז בבקשה פרט קצת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סדנה כלשהיא

לדוגמא, יש בניר צבי מקום שנקרא דרום אמריקה, הם עושים סדנאות של על האש, איך להכין, מה להכין, על הדרך אוכלים בשר בכמויות יפות (אני הייתי ונהנתי, שלחתי את גיסי והוא פחות נהנה, אז זה עניין של מזל), אני בטוח שיש עוד מקומות שעושים כאלו.

פורסם
סדנה כלשהיא

לדוגמא, יש בניר צבי מקום שנקרא דרום אמריקה, הם עושים סדנאות של על האש, איך להכין, מה להכין, על הדרך אוכלים בשר בכמויות יפות (אני הייתי ונהנתי, שלחתי את גיסי והוא פחות נהנה, אז זה עניין של מזל), אני בטוח שיש עוד מקומות שעושים כאלו.

 

זה נשמע מצויין, תודה.

 

נשוי לאחותי, חובב ים אבל בגלל זה אני לא הולך לכיוון הימי, כי הוא די מקצועי שם (שייט, קיאקים, שחיה....)

 

מאוחר מידי להזמין גאדג'טים.

 

חובב בישול ובשלן מוצלח, אז סדנאת אוכל זה בהחלט רעיון טוב.

 

עוד רעיונות?

 

 

תודה לעוזרים.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

...שמח שאתה נשאר בשביל הרעיונות שלנו גם בשלוש לפנות בוקר.

כנראה מקרה חרום.

 

הצעה נוספת - מסאז' / זוגי עם ארוחה מפנקת בסיומו.

alfa 156 2.5.

פורסם
חובב בישול אמרת? קפוץ לאחת מחנויות אביזרי המטבח המקצועיות (למשל: מיסטרל בדרום ת"א) וקנה לו איזה אביזר מעניין שאין לו.

 

אני בחו"ל, הוא בישראל.....

 

יום ההולדת מחר - 18/03.

 

חייב לפעול מהר.

 

עד כה סדנאת הגריל נראית הכי מתאימה לסיטואציה.

כרגיל, תודה לכל המשיבים, הגאונים, הרבנים, המקובלים (והמקובלים פחות) על העצות הטובות, תבורכו מידי אראלה.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
×
×
  • תוכן חדש...