Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

סדנת בשרים ארגנטינאית, היה לא מזמן בגרופון גם, תבדוק.

אחותי הייתה ואמרה שהיה נהדר.

 

לחלופין, תזמין להם ארוחה זוגית במסעדת שף טובה אם זה מתאים לתקציב [סדר גודל של 400-500 ש"ח אמור להיות לא רע ואת השאר יוסיפו אם יתפזרו].

יש ג מסעדה עם ארוחת טעימות חדשה שנפתחה בתל אביב. ברח לי השם. אם יעניין אותך תגיד ואחפש.

אתה מגיע, משלם איזה 250 שקלים [או פחות אפילו] ומקבל ארוחה של 9 מנות קטנות יחסית. זה נחמד ואחלה חוויה קולינרית. לא הייתי אבל הביקורות טובות.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עידכון:

כרגע אני ברשימת המתנה לסדנאת הגריל של "דרום אמריקה", 500 ש"ח לזוג.

תכננתי להוציא בסביבות השלוש-מאות ש"ח, אבל לא יפה להתקמצן על משפחה, אז אמרתי, יאללה, שיהנו, מגיע להם (אגב, לא ממש זול בשביל "סדנא"...:roll: ).

 

הענייו הוא שמדובר על סטנד-בי בלבד, דהיינו אין אישור ואני לא יודע מתי יהיה.

 

פאדיחה להעניק מתנה שאולי לא תתממש...

 

חתן יום ההולדת ואישתו עוזבים את ישראל לעבודה בניכר באמצע אפריל, כך שאין לי מועד ב' עם השובר הזה.

 

המלצות נוספות יתקבלו בברכה.

תודה.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

חפש סדנאות נוספות בסגנון במקומות אחרים.

עם כל כמה שהייתי אוהד מושבע שלהם, הם התקלקלו לאחרונה מבחינת הבשר שלהם ואני כבר מעדיף לקנות מהסופר. עשיתי כמה נסיונות רכישה מהם ופעם אחרי פעם התאכזבתי.

לכן, היום, ולאחר חוות הדעת הפושרת של גיסי, אני לא בטוח שהייתי הולך לשם שוב פעם בשביל הסדנא (שאישית נהנתי מאוד כשהייתי).

 

בהתחשב בכך שזה עדיין STANDBY ולאחר מה שכתבתי, נסה לבדוק אם תוכל למצוא מקום אחר מומלץ.

  • אחראי פורום
פורסם

אמנם יקר יותר אבל עשיתי לאשתי הפתעה וסגרתי לנו סדנת שוקולד זוגית בדה-בר, ליד חיפה.

עלה 700 ש"ח, היה כיף, מעשיר וטעים והלכנו הביתה עם כמויות של שוקולד שעשינו בעצמנו (עברו 3 שבועות ולא סיימנו הכל).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...