Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה לפני כמה ימים שכן שלי עזב ונתן לי אופנוע ישן ב 150 ש"ח!! הוא דווקא נראה במצב בסדר.הבעיה היא שיש לי אופנוע בלי מפתחות.איך אני יכול להניע את האופנוע?

 

 

 

תודה רבה לכל העוזרים.

פורסם
אז ככה לפני כמה ימים שכן שלי עזב ונתן לי אופנוע ישן ב 150 ש"ח!! הוא דווקא נראה במצב בסדר.הבעיה היא שיש לי אופנוע בלי מפתחות.איך אני יכול להניע את האופנוע?

 

 

 

תודה רבה לכל העוזרים.

איזה אופנוע

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם

רצוי לציין דגם, שנה וכו' וכו'...

אך למרות זאת, אני מתקשה להאמין שמישהו פה באמת יגיד לך איך לעשות את זה.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

הם מסוג דיאלים אני חושב ש 94.מישהו יכול להסביר לי בכללי איך להניע אופנועים?ללא מפתח?כי ממש חבל עליהם.יש שדה ענק מול הבית שלי ואני ממש רוצה לנסוע שם.

פורסם

למה כל השירשור הזה נראה לי קצת מסריח.:?

 

גרור אותו למכונאי מוסמך שיחליף לך את כל המערכת . כך גם תקבל מפתח .

מצד שני יש פורום גנבי אופנועים בתפוז.:loco:

Dead but dreaming

פורסם

יש שתי חוטים מהסוויטץ' ש צריך פשוט ללפף אחד על השני וזהו. איזה דיאלים? ה אופניים עם מנוע?

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם
למה כל השירשור הזה נראה לי קצת מסריח.

 

גרור אותו למכונאי מוסמך שיחליף לך את כל המערכת . כך גם תקבל מפתח .

מצד שני יש פורו גנבי אופנועים בתפוז.

אתה באמת חושב שמישהו ילך לגנוב אופנוע בהסתמך על ידע כתוב בלבד?

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם

לא לדאוג אני לא יתחיל לגנוב אופנועים :wink: .בגלל שקיבלתי אותו במחיר כל כך זול אני רוצה להשתמש בהם. ואני לא רוצה להתחיל להשקיע בהם ולהחליף חלקים. אני פשוט רוצה להניע אותם איכשהו אפילו אם זה יקח הרבה זמן.אז איך אני עושה את זה?

פורסם

נו באמת. אני רציני.יש לי דיאלים ואני רוצה להשתמש בהם.ואני לא יודע איך להניע אותם.בבקשה תעזרו לי.דרך אגב החוט של הפלאג חתוך מישהו חתך אותו.זה אמואר להשפיע?

 

 

תודה

פורסם
נו באמת. אני רציני.יש לי דיאלים ואני רוצה להשתמש בהם.ואני לא יודע איך להניע אותם.בבקשה תעזרו לי.דרך אגב החוט של הפלאג חתוך מישהו חתך אותו.זה אמואר להשפיע?

 

 

תודה

מה פתאום להשפיע?

 

בכלל.... לצורך שימוש הייתי מציע לפעול בצורה הנ"ל-

 

חבר קרש רחב אל הקורה האמצעית (שים לב שהפדלים נמצאים במצב מאוזן) חבש קסדה ושים מגיני ברכיים!

הרם רגל אחת על המשטח, אחוז בכידון ודחוף חזק ברגל המונחת על הקרקע...

לאחר מספר פעמים מהירותך תאפשר להרים גם את הרגל השניה אל המשטח.

עכשיו!

בהיותו קורקינט ממונע בפוטנציה- עליך להעבירו טסט ולדאוג לביטוח תקף בכל רכיבה/נסיעה

.

.

.

עדיין מעוניין להשמישו?

"Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die."

פורסם
נו באמת. אני רציני.יש לי דיאלים ואני רוצה להשתמש בהם.ואני לא יודע איך להניע אותם.בבקשה תעזרו לי.דרך אגב החוט של הפלאג חתוך מישהו חתך אותו.זה אמואר להשפיע?

 

 

תודה

כן.

זה אמור להשפיע כך שגם אם היה לך את המפתח לסוויץ' לא היית מצליח להניע.

הניצוץ לא יכול להווצר אם אין חוט שיעביר חשמל אל הפלאג.

קח את האופנוע למוסך ותטפל בו וזהו, מה הסיפור ?

אם זאת הוצאה גדולה עלייך תדחוף את האופנוע למחסן או משהו וכולה הפסדת 150 שקל.

×
×
  • תוכן חדש...