Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון נעשה ב-600 ש"ח. הקוד הוא אכן p0420. לפי מנהל המוסך, עדכון התוכנה מגדיל את טווח הקריאה של המחשב (אם ככה אומרים את זה בכלל) ובכך מונע מהנורה להדלק. לפי מה שאני מבין, זה לא באמת פותר את הבעיה, אלא רק מוהע מהמנורה להידלק. כמו כן, הוא אמר שיש סיכוי שאחרי עדכון התוכנה הנורה תחזור ואז יהיה צורך להחליף ממיר

פורסם

יקר לפי דעתי תפנה למורשה אחר

בכל מקרה אם אתה לקוח קבוע הם עושים את העדכון בחינם

אם יש לך מתאם j2534 אתה יכול לעדכן בעצמך

פורסם

לא לקוח קבוע... מטופל במוסך כללי ומתאם כזה אין לי. בטח יקר להשיג כזה אני מניח. ובמוסך מורשה אחר בטוח יהיה יקר גם יחסית למוסך לא מורשה. אבל בכל מקרה, זה עדיין לא פותר את הבעיה מהשורש לפי מיטב הבנתי.

מחר אני אבדוק הצעת מחיר ממוסך אחד שמכירים אצלנו במשפחה, נראה מה יציעו שם.

אשמח כמובן לקבל הצעות לעוד מוסכים (או מקומות אחרים שמתעסקים בזה) באזור חדרה, נתניה, זכרון

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

החלפתי ממיר במוסך כללי שאנו מטפלים אצלו את כל הרכבים כבר הרבה זמן ב-2000 ש"ח.

נקווה שהתקלה לא תחזור על עצמה בזמן הקרוב.

תודה לכולם על כל העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...