Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

אני מעוניין לרכוש קומפוננט 602 Morel Hybrid

6.5 אינץ'

 

(התלבטתי בין וירטוס להייבריד, כנראה בסוף אשקיע קצת יותר בשביל קומפוננט מתקדם יותר - הייבריד)

 

ורמקולים 6X9 - עדיין לא בחרתי.

 

יש לי סאב שאני מעוניין להוסיף לחיבור המערכת - סאב של חברת צונאמי, לא יודע איזה דגם :\

 

ומגבר - JVC KS AX3205D 1000W

 

- - - - -

 

עכשיו שאלה, הקומפוננט + 6X9 + סאב יעבדו טוב עם מגבר כזה או שזה מגבר לא הכי איכותי שיש?

כמובן שאני רוצה לקבל מכם המלצה לרמקולים 6X9 שישתלבו טוב עם כל זה.

ואם צריך מגבר חדש אז אני אשמח שתביאו לי דוגמאות למגברים 5 ערוצים שילכו טוב עם מערכת כזאת.

(רוצה לחבר הכל למגבר אחד או שזה לא הכי טוב?)

 

בקשר לרמקולים 6X9 חשבתי שגם יהיו של חברת מורל - Morel Tempo Coax, מה אתם אומרים?

 

- - - - -

 

אני שומע בעיקר טראנסים, האוסים, MELBOURNE BOUNCE ודברים בסגנון בווליום גבוה.

עריכה אחרונה על ידי carsound555
פורסם

אין שום צורך ברמקולים 6X9.

חבר את המגבר בגישור להייבריד והערוץ החמישי לסאב ושלום על ישראל.

אם יחסר לך משהו לאחר מכן, נתקדם משם.

×
×
  • תוכן חדש...