Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חשד להרעלת CO פג'ו פרטנר 2012


roeibf
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן כולם

 

אתמול חשתי ברע ברכב תוך כדי עבודה. עצרתי בצד הדרך ורציתי להקיא. אני זוכר שנפלתי, אז התעוררתי בבית החולים הדסה ע"כ.

 

הרופאים אמרו שיש רמות חריגות של CO בדם, מה שנקרא הרעלת CO. יחד עם זאת נמצא חיידק HALICOBACTER PILORY.

 

מה צריך לעשות עם הרכב? לאן להכניס אותו?

 

תודה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם תבריא במוסך שמטפל בבני אדם.

אח"כ תיקח את האוטו למוסך?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הליקובקטר פילורי הוא חיידק מאוד מאוד נפוץ (נמצא אצל כ- 50% מהאוכלוסיה הבוגרת במערב).

 

אני לא רופא אבל לא סביר הקאה והתעלפות בשל החיידק. בכל זאת אחרי שתבדוק למה גזי פליטה נכנסים לך לתא הנוסעים ומרעילים אותך לך לרופא גסטרו לברר על טיפול לחיידק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקומך ראשית הייתי פונה למוסך בו ניתן לבצע בדיקה של גזי הפליטה, לאחר מכן בודק איך הם מוצאים את דרכם לתוך הרכב.

מסוכן מאוד, שמח לשמוע שאתה בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההליקובטר נמצא את רוב האנשים המבוגרים בעולם. אם לא גורם לך לנזק ניכר אין הרבה מה לעשות.

גרור את הרכב למוסך ושיבדקו למה יש חדירה של CO לתוך הרכב ואיך מתקנים את זה.

אין יותר מדי מה לעשות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחד עם זאת נמצא חיידק HALICOBACTER PILORY.

 

תודה.

 

לפי בדיקתי באינטרנט, שם החיידק Helicobacter pylori ולא כפי שכתבת.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הליקובקטר כן יכול לגרום להקאות, צרבות ובחילות.

לא חושב שיש קשר בין החיידק להרעלת CO.

בכל מקרה הטיפול הוא טיפול אנטיביוטי פשוט יחסית (משתנה בהתאם לרמת החיידק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדירת CO ממערכת הפליטה לקבינה היא תקלה חמורה שלא אמורה לקרות בקלות (אלא אם רכשת את הרכב ממתאבד). כמו כן דליפה של מערכת הפליטה לחלל הרכב תהיה מלווה לרוב בדליפה של אלמנטים נוספים בעלי ריח (בניגוד לCO) והם ייתנו אינידקיצה לבעייה, האם חשת בריח אגזוז ברכך תו"כ נסיעה לפני שחשת ברע?

הרעלת CO ברכב, שלא במתכוון, נגרמת לרוב ע"י הפעלת מנוע בחלל סגור. האם לפני הנסיעה המדוברת עמדת עם מנוע פועל בחניון סגור או בסביבה סגורה בה רכבך ו/או רכב אחר עמד עם מנוע פועל?

בכל מקרה יש לבדוק את מערכת הפליטה במוסך מומחה אגזוזים.

בריאות שלמה

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעלת CO היא מחלה נפוצה מאד, במיוחד במגזר הערבי, בגלל הסקה עם אש גלויה בתוך בתים בלי אוורור מספק. בכל שנה מדווחים מספר מקרי מוות מסיבה זו.

 

חדירת CO לרכב היא בעיה חמורה ומסוכנת המצריכה בדיקה ותיקון מידיים. עד אז אין לנסוע בחלונות סגורים, וההצעה לגרור את הרכב ולא לנהוג בו אינה חסרת בסיס.

 

לא ברור איך הגעת לאבחנה של הליקובקטר. זו לא אבחנה של מיון אלא מצריכה בדיקות שתוצאותיהן אינן מיידיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן שיש חור במערכת פליטה ואטם קרוע איפשהו בתא הנוסעים (אולי דלת אחורית, הבעיה הייתה נפוצה ברכבי סטיישן פעם), אולי אפילו ריקבון ברצפת הרכב סמוך לאותו חור במערכת הפליטה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדירת CO ממערכת הפליטה לקבינה היא תקלה חמורה שלא אמורה לקרות בקלות (אלא אם רכשת את הרכב ממתאבד). כמו כן דליפה של מערכת הפליטה לחלל הרכב תהיה מלווה לרוב בדליפה של אלמנטים נוספים בעלי ריח (בניגוד לCO) והם ייתנו אינידקיצה לבעייה, האם חשת בריח אגזוז ברכך תו"כ נסיעה לפני שחשת ברע?

הרעלת CO ברכב, שלא במתכוון, נגרמת לרוב ע"י הפעלת מנוע בחלל סגור. האם לפני הנסיעה המדוברת עמדת עם מנוע פועל בחניון סגור או בסביבה סגורה בה רכבך ו/או רכב אחר עמד עם מנוע פועל?

בכל מקרה יש לבדוק את מערכת הפליטה במוסך מומחה אגזוזים.

בריאות שלמה

 

אכן יש ריח של גזי הפליטה ברכב.

 

הרעלת CO היא מחלה נפוצה מאד, במיוחד במגזר הערבי, בגלל הסקה עם אש גלויה בתוך בתים בלי אוורור מספק. בכל שנה מדווחים מספר מקרי מוות מסיבה זו.

 

חדירת CO לרכב היא בעיה חמורה ומסוכנת המצריכה בדיקה ותיקון מידיים. עד אז אין לנסוע בחלונות סגורים, וההצעה לגרור את הרכב ולא לנהוג בו אינה חסרת בסיס.

 

לא ברור איך הגעת לאבחנה של הליקובקטר. זו לא אבחנה של מיון אלא מצריכה בדיקות שתוצאותיהן אינן מיידיות.

 

אני לא הגעתי לאבחנה. הרופאים הגיעו אליה. אני נוסע ברכב עם חלונות פתוחים עד כמה שניתן בחלונות המשוגעים האלה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...