Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW M4 GTS מה הסיפור של ההזרקת מים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפזר מים בסעפת היניקה כדי לקרר את האוויר הדחוס? מגניב ממש. זה קיים ברכבים אחרים? מה החסרונות של זה? [למה לא בכל משפחטומטית?]

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני לא יודע מה אתכם, כל מה שאני שמעתי מהסרטון הזה היה: "carbon carbon carbon carbon. water carbon, water carbon carbon"

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אני לא יודע מה אתכם, כל מה שאני שמעתי מהסרטון הזה היה: "carbon carbon carbon carbon. water carbon, water carbon carbon"

 

קנאי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

על מנת ליצור מנוע יעיל כמה שיותר, צריך לעלות את יחס הדחיסה. כשמעלים את יחס הדחיסה כך גובר הסיכוי לדטונציה.

בm4 הזאת יש יחס דחיסה שנחשב לגבוה אפילו במנועים אטמוספרים!! המערכת הזאת מאפשרת להעלות יחס דחיסה ו/או גדישה ועדיין להשתמש בדלקים קונבנציונאלים.

פורסם
הבנתי שיש לזה הרבה היתרונות וחיסרון אחד, אם בטעות יהיה זרימה גבוה של מים למנוע אז יש תהיה בעיה כספית גדולה.

 

בשביל זה יש FSB מתוחכמים :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
הבנתי שיש לזה הרבה היתרונות וחיסרון אחד, אם בטעות יהיה זרימה גבוה של מים למנוע אז יש תהיה בעיה כספית גדולה.

ואם תהיה זרימה גדולה מדי של דלק? קטנה מדי? גם משאבת שמן יכולה ללכת או 1001 דברים, אני מאמין שיש לזה איזה failsafe

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
הבנתי שיש לזה הרבה היתרונות וחיסרון אחד, אם בטעות יהיה זרימה גבוה של מים למנוע אז יש תהיה בעיה כספית גדולה.

זה לא רכב לאנשים בלי כסף.

 

גם ככה, לקראת 100 אלף ק"מ מה שיכול להתפגר, יתפגר. יחס דחיסה יהרוס את המנוע, המנוע יהרוס את הגיר/דרייבשאפט/דיפרנציאל שלא יעמדו במומנט, והמתלה העדין יישבר בכבישים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מפזר מים בסעפת היניקה כדי לקרר את האוויר הדחוס? מגניב ממש. זה קיים ברכבים אחרים? מה החסרונות של זה? [למה לא בכל משפחטומטית?]

זה קיים כקיט אפטר-מרקט לרכבים שונים, חשבתי פעם להתקין אצלי ב C240 הישנה קיט הזרקת אלכהול/מים אך אך זה היה אמור להוסיף רק כ 10-15 כ"ס (מנוע אטמוספרי) כך שירדתי מזה.

למה לא בכל משפחטומטית? השימוש הכדאי הוא במנועים מוגדשים בלבד, במנוע אטמוספרי האפקט המתקבל הוא של קירור האוויר בסעפת היניקה, מה שלא מוסיף הרבה הספק.

פורסם
זה קיים כקיט אפטר-מרקט לרכבים שונים, חשבתי פעם להתקין אצלי ב C240 הישנה קיט הזרקת אלכהול/מים אך אך זה היה אמור להוסיף רק כ 10-15 כ"ס (מנוע אטמוספרי) כך שירדתי מזה.

למה לא בכל משפחטומטית? השימוש הכדאי הוא במנועים מוגדשים בלבד, במנוע אטמוספרי האפקט המתקבל הוא של קירור האוויר בסעפת היניקה, מה שלא מוסיף הרבה הספק.

 

היתרון הוא לא רק בתוספת של ה10-15 כ"ס שאתה מדבר עליה

בכיוון מתאים, אלכוהול\מתנול מוסיף לך באיזור ה 40 כ"ס.

יתרון נוסף של זה, בין אם זה הזרקת אלכוהול ישירה למנוע, או הזרקה ליניקה, היא קירור הרכיבים ועבודה בהספק גבוה וטמפ' נמוכה לאורך זמן, במקום למשל אחרי 20 דקות של נהיגה מאומצת שתגיע לחום של לבה ברכב, אז תוכל לסוע את ה20 דקות האלה ועדיין להשאר בטמפ' נמוכות במנוע.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ראשית, תודה על ההתייחסות.

ברור לי שמדובר במנועי טורבו. זה עדיין לא עונה על השאלה שלי. למה לא בכל משפחטומטית [שיש לה טורבו]?

עזוב משפחטומטית, פולו 1.2 TSI. מה החיסרון הגדול פה שבגללו יצרנים לא עושים את זה? מיכל מים התא המטען? אני בספק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ראשית, תודה על ההתייחסות.

ברור לי שמדובר במנועי טורבו. זה עדיין לא עונה על השאלה שלי. למה לא בכל משפחטומטית [שיש לה טורבו]?

עזוב משפחטומטית, פולו 1.2 TSI. מה החיסרון הגדול פה שבגללו יצרנים לא עושים את זה? מיכל מים התא המטען? אני בספק.

 

אתה באמת מצפה מבעל רכב משפחתי ממוצע למלא מים 3 פעמים על כל טנק דלק?

זה אף פעם לא מחזיק הרבה וזו סתם תוספת שאתה לא רוצה ברכב תקציבי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...