Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוסף המונדאו נראית הרבה יותר מפנקת ומושכת מה הבדלי הצריכת דלק ביניהם כי המחיר בערך אותו דבר

פורסם

אני לא מכיר את המונדיאו.

 

אני חושב שנכון לגביה מה שנכון לגבי כל מכוניות המנהלים המתיישנות. לא כותב מנסיון שלי, אלא של אחרים.

הן לא מבוקשות והמחיריהן זהה או אף זול מהמשפחתיות המקבילות. לפי כך נותנות יחס עלות תועלת עדיף בהרבה בכל הקשור למעמד הרכישה. גדולות יותר, חזקות יותר, בטוחות יותר, מאובזרות יותר וכו.

 

אבל בתחזוקה יקרות יותר כי יש פחות רכבים, פחות חלפים מפירוק, פחות חלפים חדשים חלופיים, טסט יקר יותר, יותר טכנולוגיה רגישה, יותר צריכת דלק.

 

עד כמה זה משמעותי? אני לא יודע.

התחושה שלי היא שכשהחלופות בנות 5-6 שנים אז רכב מנהלים יכול להיות עדיף ביחס עלות תועלת. אבל ככל שהרכב מזדקן רכיב התחזוקה והאמינות מתעצם והייתי הולך קודם על הפוקוס ולא על המונדיאו.

פורסם (נערך)
אני לא מכיר את המונדיאו.

 

אני חושב שנכון לגביה מה שנכון לגבי כל מכוניות המנהלים המתיישנות. לא כותב מנסיון שלי, אלא של אחרים.

הן לא מבוקשות והמחיריהן זהה או אף זול מהמשפחתיות המקבילות. לפי כך נותנות יחס עלות תועלת עדיף בהרבה בכל הקשור למעמד הרכישה. גדולות יותר, חזקות יותר, בטוחות יותר, מאובזרות יותר וכו.

 

אבל בתחזוקה יקרות יותר כי יש פחות רכבים, פחות חלפים מפירוק, פחות חלפים חדשים חלופיים, טסט יקר יותר, יותר טכנולוגיה רגישה, יותר צריכת דלק.

 

עד כמה זה משמעותי? אני לא יודע.

התחושה שלי היא שכשהחלופות בנות 5-6 שנים אז רכב מנהלים יכול להיות עדיף ביחס עלות תועלת. אבל ככל שהרכב מזדקן רכיב התחזוקה והאמינות מתעצם והייתי הולך קודם על הפוקוס ולא על המונדיאו.

 

מצאתי אחת בדיוק מה שאני רוצה אך אין היסטוריית טיפולים והבעלים מוכר אותו אחרי חצי שנה אצלו בטענה שקיבל רכב חברה וחוץ מקבלה על רצועת טיימינג לא קיבל עוד שום מידע ואמר שחבר שמבין בפוקוס כיוון אותו לקנות, מה אפשר לעשות במצב כזה? בנוסף אחד החלונות תקוע סגור וידית דלת אחת מתקשה לפתוח את הדלת (נאמר שכנראה בעיה במגעים), צבע לבן לא הכי נקי ומכה קטנה הרכב עם 160 קמ אחרי טיימינג יד 3 ביקש 15 אבל גמיש קצת מה ההמלצה? התיקונים של התקלות יקרים?

עריכה אחרונה על ידי Kelso
פורסם

אני לא בקיא.

לדעתי בפוקוס תיקנתי כמה פעמים אצל מתקיני מערכות את החלונות האחוריים ופיתחתי הרגל להמעיט בהם את השימוש (טרם היו לי ילדים אז זו לא בעיה).

 

רכב שנמכר אחרי חצי שנה וללא תיעוד סביר נשמע כמו הסבר שקרי לרכב שרוצים להפטר ממנו. מצד שני, ייתכן שבאמת קיבל רכב חברה. לא כולם שקרנים.

 

אני לא בקיא במחירים. התחושה שלי היא שעם קצת סבלנות תמצא אחת יותר מבטיחה.

 

נזכרתי בעוד דבר. הפנסים נהיים עכורים עם הזמן. בחנות פנסים ייעודית יחליפו לך ב 400 ש"ח את כל הפנס. או ב 100 טיפול חצי מפוקפק שלעיתים מסדר את הבעיה ולעיתים רק נועד להעברת טסט. כמובן שאם נערכים מראש אז מפירוק אפשר להביא פנס משומש בעלות מופחתת. אני טיפלתי ביום של הטסט

×
×
  • תוכן חדש...