Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחג שמח

 

יאלה סוף סוף מתחילים לראות את הסוף .כמו שתמיד אני אומר "סבלנות" זו מילת המפתח ויש לך אותה .ולכן הפרוייקט שלך יוצא כמו שצריך.

אני מחקה בציפיה כמו כולם לסוף(לסוף של השיפוץ ולדרך החדשה שלה) וגם להשקה.

כול הכבוד ובהצלחה

חג - שמח

להשתמע

ירון

פורסם

תודה לכל המברכים בוודאי שיש המשך הפיאט סיימה צבע שיצא יפה מאוד ועכשיו

אני עובד על הרכבת כל חלקי המכונית. עבודה כייפית.

אינני מפרסם תמונות , משאיר זאת לסוף, כהפתעה.

 

חג שמח

פורסם

אם אתה מתכוון למה שאמרת (העברה בנקאית ) צור קשר ל-052/4823294 ותראה משהו באמת יפה

 

כל הכבוד....רק תגיד שאתה מוכר ואני עושה לך העברה בנקאית..:wink:
פורסם
אם אתה מתכוון למה שאמרת (העברה בנקאית ) צור קשר ל-052/4823294 ותראה משהו באמת יפה

כל הפרוייקטים שמתפרסמים כאן בזמן האחרון נורא עשו לי חשק...אז אני מתחיל בקרוב בשיפוץ מוריס אוקספורד מודל 1963 אוטומטית יד ראשונה של אבא שלי . עקב כך כל הכסף הפנוי מוקדש לפרוייקט ,ואני לא רואה אפשרות לביצוע העברות בנקאיות בקרוב...:wink:

oxford_02.jpg

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

×
×
  • תוכן חדש...