Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס אקובוסט 2012 - רשמים תמונות ועדכונים


misterb
שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

עדכון לכבוד התחדשות הפורום, ושנתיים בעלות.

צוברים קילומטרים כרגיל ובלי דרמות, ובין הייתר חוצים את ק"מ 111111 ( 7/6/2019)IMG_20190607_091209.thumb.jpg.300333c88fd527b1d2465caba464186c.jpg

ואז זה קרה!!

סתם בנסיעה שגרתית בעליה לעבודה, הרכב מאבד כח ונכנס לויברציות קשות.

המשכתי באיטיות עד לעבודה (נותרה נסיעה קצרה של כקילומטר), לאחר התייעצות הרכב נגרר למוסך ושם התגלה כי יש פריצה בצילינדיר 1.

בבדיקת לחץ הפוכה, הצילינדר אוטם 10% (90% דליפה) והאויר יוצא בצורה מורגשת מפתח השמן.

לאחר אי-אלו בדיקות הוחלט על החלפת מנוע (יחד עם הטורבו) מיבוא, והרכב נגרר לבית-שמש.

עלויות:

גרירה מס' 1 - עבודה למוסך בקריות - ע"ח ביטוח (ללא עלות)

בדיקות ודיאגנוסטיקה במוסך קריות - 350 ש"ח

גרירה מס' 2 - מוסך קריות לבית-שמש - 1,000 ש"ח

החלפת מנוע כולל עבודה ורכיבים משלימים - 9,851 ש"ח

באותה הזדמנות גם המצבר שווק והוחלף - 1,000 ש"ח (מצבר S&S 75)

תוספת לשינוי מספר מנוע ברישיון - 50 ש"ח

צריך גם להוסיף רכבת לבית שמש ויום עבודה לאיסוף הרכב חזרה.

כל הנ"ל התרחש בסוף 2019 שהרכב היה על קצת פחות מ120 אלף ק"מ.

הרכב מאז נוסע נהדר ולמעט פעם אחת שנדרש להוסיף מי קרור (בסמוך להחלפה) אין חוסרים (מים ושמן נבדקים אחת לכשבועיים)

לאחרונה גיליתי שהתצוגה של של הרכב במסך משתנה לפי סוג האור הדלוק, יש תצוגה שונה לאור מעבר, גבוה, ערפל או שילובים (בתמונה למעלה אני בלי אורות בכלל)

ביום ה' האחרון (12/3/2020) הרכב עבר טסט בפעם השלישית אצלי, וכמו בפעמיים הקודמות, כניסה - בדיקה - יציאה - מדבקה, ללא כל הכנות או ריג'קטים.

בימים האחרונים התחלתי בחיפוש מחליפה אך לבינתיים אין כוונה למכור.

עריכה אחרונה על ידי windsurfer
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

עצוב שמנוע חדש מהחברה החזיק רק 60K בנהיגה מנהלתית ותחזוקה לפי הספר ומעבר לזה.

נראה שיש כשל חוזר בצילינדר #1, מכיר עוד מקרה דומה מאד עם אותו דגם ועוד מקרים עם המנוע של ה-ST.

לפחות יצאת בזול יחסית, 10K זה מחיר מעולה למנוע קומפלט עם טורבו ועבודה,
בזמנו כשאני ביררתי זה היה הרבה יותר יקר. נשאר רק לקוות שהפעם יחזיק קצת יותר :)

לגבי המצבר - המצבר שאני שמתי לפני כ-3.5 שנים היה רגיל, לא S&S, על פניו נראה שהחזיק תקופה סבירה מאד (כשמערכת S&S כבויה תמיד).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרתק! ההחלטה של דלק מוטורוס להרוג את הפוקוס הייתה בדיעבד נכונה -

תארו לכם אחוז תקלות כזה עם מספר מסירות כמו של הדור הקודם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי מה אתה אומר:

הפוקוס אחרי מתיחת הפנים נמכרה בכלל עם מנוע אחר (1.5 ל', זה 1.6 ל')

דווקא המנוע הזה שווק בקוגה (ובכל מיני דגמי וולוו) לא מעט (יחסית, יחסית) עד שהוחלף במתיחות פנים (גם של הקוגה, גם בוולוו) ומשום מה לא שומעים על כל כך הרבה החלפות מנוע בדגמים האלו כמו בפוקוס.

ניחוש שלי (ניחוש בלבד): יכול להיות שזה תלוי באופי השימוש, והפוקוסים עוברים חיים פחות קלים מדגמים אחרים. אין לי שום הסבר הגיוני אחר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי מה אתה אומר:
הפוקוס אחרי מתיחת הפנים נמכרה בכלל עם מנוע אחר (1.5 ל', זה 1.6 ל')
דווקא המנוע הזה שווק בקוגה (ובכל מיני דגמי וולוו) לא מעט (יחסית, יחסית) עד שהוחלף במתיחות פנים (גם של הקוגה, גם בוולוו) ומשום מה לא שומעים על כל כך הרבה החלפות מנוע בדגמים האלו כמו בפוקוס.
ניחוש שלי (ניחוש בלבד): יכול להיות שזה תלוי באופי השימוש, והפוקוסים עוברים חיים פחות קלים מדגמים אחרים. אין לי שום הסבר הגיוני אחר.
קצת מוזר. כל יד שהרכב עובר , יש כשל מנוע. זה נראה לי כמו משהו ששווה בדיקה .

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 6 דקות, mcshmupi כתב:

למה בית שמש?
המנוע משומש?
האם המוסך הוא זה שמאתר ומזמין אותו?

ליבואן יש גם מוסך שלו בבית שמש

יכולתי לשלוח את המנוע למוסך בקריות אבל אז:

1. גם הייתי צריך לשלם 1000 ש"ח על משלוח (כמו הגרירה לבית שמש)

2. גם כל תהליך ההתקנה היה יקר יותר (קיבלתי הצעת מחיר)

3. וגם שקט נפשי במקרה של תקלה, הוא לא יכול להאשים את המתקין שזה גם הוא

ולכן הוחלט לשלוח את הרכב לבית-שמש

לשאלה השניה, כן המנוע משומש לטענת היבואן עם כ20,000 ק"מ

עריכה אחרונה על ידי windsurfer

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, bigbosf כתב:

קצת מוזר. כל יד שהרכב עובר , יש כשל מנוע. זה נראה לי כמו משהו ששווה בדיקה .

שלי יד רביעית (אצלי), עם מנוע מקורי (עם 116K ק"מ), ועוד יד ראשונה היתה בליסינג... יש כל כך מעט פוקוסים שקשה מאוד לקבל סטטיסטיקה סבירה לגביהן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, bigbosf כתב:

קצת מוזר. כל יד שהרכב עובר , יש כשל מנוע. זה נראה לי כמו משהו ששווה בדיקה .

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 

אז ככה, הרכב אצלי כבר יד רביעית והיו רק שתי החלפות...:roll:

אבל ברצינות, את ההחלפה הראשונה אפשר להבין, מדובר בכשל תכנוני בו קו המים נפרץ והרכב נסע בלי מים כלל, ועובדה שבוצע ריקול על הנושא.

את המקרה שלי הרבה יותר קשה להסביר, זה אולי בגלל שאישתי התחתנה עם פרסי...:lol:

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלי יד רביעית (אצלי), עם מנוע מקורי (עם 116K ק"מ), ועוד יד ראשונה היתה בליסינג... יש כל כך מעט פוקוסים שקשה מאוד לקבל סטטיסטיקה סבירה לגביהן.
גם שלך יד ראשונה ליסינג? יש מצב שקנית ממני ?

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי (כלומר, בוודאות לא קניתי ממך ישירות, קניתי מחבר פורום "רדום"). שלי 2013, אאל"ט שלך היתה מ-2012?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי (כלומר, בוודאות לא קניתי ממך ישירות, קניתי מחבר פורום "רדום"). שלי 2013, אאל"ט שלך היתה מ-2012?
כן 2012.

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, windsurfer כתב:

 

לאחרונה גיליתי שהתצוגה של של הרכב במסך משתנה לפי סוג האור הדלוק, יש תצוגה שונה לאור מעבר, גבוה, ערפל או שילובים (בתמונה למעלה אני בלי אורות בכלל)

צילמתי קצת אתמול להמחשה

לפי הסדר: אור מעבר, אור גבוהה, אור גבוהה + ערפל אחורי, אור מעבר + ערפל קדמי, אור גבוהה + ערפל קדמי.

סתם משהו קטן שגורם לך לחשוב, וואלה... נחמד...

IMG_20200315_174920.jpg

IMG_20200315_174925.jpg

IMG_20200315_174937.jpg

IMG_20200315_174951.jpg

IMG_20200315_174958.jpg

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...