Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כלים כאלה על חשמל זה פשוט צעצועים ואם מישהו אומר אחרת כנראה שהוא לא החזיק בימיו כלי עבודה רציני. תקנה מכסחת יד שנייה אם צריך. לא חשמלית.

  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

הייתה לי דלק שנים, עכשיו יש לי חשמלית של בלאק אנד דקר.

השיקול היה מחיר, פתחתי יד 2 וראיתי בוש/בלאק בפחות מ-300 שקלים.

באותו מחיר זה היה או דלק שלא נראו במצב מבטיח, או החשמלי שלא הסתדרו איתה והיא חדשה.

 

החשמלית מפתיעה לטובה, אבל אם התקציב לא היה שיקול הייתי בוחר בדלק בין היתר בגלל הכבל חשמל.

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
כלים כאלה על חשמל זה פשוט צעצועים ואם מישהו אומר אחרת כנראה שהוא לא החזיק בימיו כלי עבודה רציני. תקנה מכסחת יד שנייה אם צריך. לא חשמלית.

 

מאיפה אתה מביא את הרעיונות הללו?

האם הייתה פעם ברשותך מכסחת חשמלית (טובה)?

הן מחזיקות שנים על גבי שנים, ולא מתעסקים שם עם דלק או שמן. למה סתם להגיד?

לכל מכונה יש יתרונות וחסרונות, אבל סתם להגיד שזה צעצוע?

פורסם

תגובה שהתייחסות אליה מיותרת.

גם אם למכסחת מוטורית יש יתרונות מסויימים, הרי שעבור-50-60 מ"ר דשא, כמו שיש לרובנו בבית הפרטי, אין צורך ב"כלי עבודה רציני".

תמיד אפשר לקנות אובר קיל רציני ולהרשים את... לא יודע. מי שזה מרשים אותו.

 

מכסחת חשמלית טובה תעשה את העבודה בדיוק באותה רמה כמו זו המוטורית.

זה כולה דשא. המומנט במנוע לא כזה קריטי כאן...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

טוב איזו חברה מומלצת איזה כח ומהיכן לרכוש ?

אם אפשר מכונה שאפשר לשחק אם הדרגות של הסכין

 

מכונה חשמלית

פורסם

כשעוד הייתה לנו גינה, הייתה לנו מכסחת חשמלית.

 

אל תתפתה לקנות את זה. אתה צריך לגרור את הכבל איתך, כל הזמן לתמרן את המכסחת ביד אחת והשניה ״מסדרת״ את הכבל... בקיצור סתם כאב ראש. קנה דלק, רק הכסף שתחסוך על אקמול לכאב ראש יכסה את ההשקעה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם (נערך)

אני הייתי מכסח בערך 200 מטר עם חשמלית, נכון זה פחות נוח ממכונה על דלק, אבל זה ממש לא נורא כמו שחלק מהבכיינים פה מספרים.

מה שכן אולי שווה לך לבדוק על סוללות.

 

http://www.polack.co.il/item-183/%D7%9E%D7%9B%D7%A1%D7%97%D7%AA-%D7%93%D7%A9%D7%90-%D7%A0%D7%98%D7%A2%D7%A0%D7%AA-36V-%D7%9C%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%9D

 

מכסחת כזו עם 2 סוללות יכולה לכסח 300 מטר מרובע לפי הנתונים.

אם זה היה השיקול שלי הייתי הולך על זה.

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

האם חשמלית תתאים גם לכ-120 מ"ר של דשא? או שבמצב כזה יש לקחת בנזין?

האם כל הבנזין מסריחות ומרעישות? מה טווחי המחירים?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

wolf garten לא מוכר בשוק?!

אפשר למצוא מוצרים שלהם בכל חור בארץ.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...