Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה גולף R


bencl100
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי התלבטות ארוכה לגבי מחליפת הגולף GTI , נפל הפור על אחותה הגדולה- הגולף R.

 

בחרתי דווקא את הגולף מכיוון שאני מחפש רכב מהיר ליומיום, שאפשר לנהוג בו מהר בלי הרבה מאמץ (יש M3 E46 לאותם רגעים אחרים וכמה צמיגים עודפים ).

 

נבדקו כמה אלטרנטיבות, כמו במוו 135 ואודי S3- הבמוו נשלחה עקב רשימת המתנה ארוכה מידי והאודי נשללה כי יותר אהבתי את הגולף.

 

אז נעבור לרכב עצמו- לקחתי צבע שחור (זה מה שהיה..) עם פחות או יותר כל התוספות חוץ ממערכת שמע עם תריסר רמקולים- אני לא חובב גדול של סאונד סופר איכותי והמערכת הרגילה טובה מאוד בשבילי.

 

האוטו עצמו- נראה כמו גולף משופרת (חישוקי 19, פנסי קסנון וארבעה אגזוזים). לא ארחיב על המראה כי זה עניין אינדיבידואלי. תא הנוסעים נראה גם כמו גולף אבל יותר ספורטבי ומאובזר. החומרים טובים, המרווח מקדימה טוב, מאחורה גם טוב לארבעה אנשים, החמישי קצת יצטופף כי מנהרת ה(יש) הינע תופסת הרבה מקום.

 

אבל עזבו שטויות. החלק המעניין- הניהוג. לי יש טקס קבוע שאני נכנס לאוטו- ללחוץ על מתג כיבוי ה-start/stop. שונא את המערכת הזו, ובגדול מרגיש לי כאילו שמו אותה רק כדי לעמוד בתקן יורו 6.

התיבה, ה-DSG6 עם מצמדים רטובים, מתפקדת ללא דופי. במצבים המשעממיים היא מחליפה הילוכים בסלד נמוך, אבל למנוע אין כל בעייה להאיץ מסלד תת קרקעי בקצב מעורר השתאות, אז הכל בסדר. גם הצריכה במצבים אלו טובה (בערך 1-12). הרכב מרגיש חזק בכל מצב, גם בבין עירוני- לעקוף משאית, בעלייה, עם רכב מלא- שום בעייה. שים פול גז והמשאית תיעלם תוך כמה שניות כאילו לא הייתה. ובכלל, האופציה לעלות למהירויות שישמחו כל עו״ד תנועה מצוי וכפולות מהחוק פשוט פסיכותית.

אם חשקה נפשך להיות הראשון ברמזור, תעשה את הפעולות הבאות: 1. תכין את עצמך נפשית לטיסה תת קרקעית, ותבדוק שהכביש פנוי ממצלמות מהירות ומכוניות טועות; 2. תעביר את התיבה ל-S; 3. תלחץ לחיצה קצרה על כפתור בקרת היציבות שתעביר אותה למצב ספורט; 4. תבחר במצב מירוץ; 5. שים רגל שמאל על הברקס; 6. תן פול גז ותוריד רגל מהברקס. המראה נעימה. אולי אני קצת מגזים בתיאור שלי, אבל בתנאי היומים האוטו הזה מאוד מהיר.

 

שאתה מגיע לכבישים הנכונים, קיימת אכזבה קלה. לא מהמהירות כמובן, עם 280 סוסים, הנעה כפולה וארבעה ברידג׳סטון פוטנזה שיודעים את העבודה מביאים מהירויות פנייה אדירות, אבל הבעייה היא שהכל דיי ניטרלי. ציפיתי למעט יותר התלהבות ותקשורת מכיוון השלדה וההגה, אבל זה לא המצב. זוהי מכונה סופר יעילה, כאילו אומרת לך ״תן פול גז ותסובב את ההגה ואני אעשה את השאר״. ההנאה מהנהיגה נובעת יותר מהמהירות ופחות מהתקשורת, חוויה הפוכה לגמרי מהבמוו.

 

אז לסיכום, האוטו טוב מאוד ומי שרוצה עוד פרקטיות שיבחר בגרסת הסטיישן, אבל יש תחושה שההוראה שמהנדסי פולקסווגן קיבלו היא ״תייצרו מכונית מהירה מאוד בכל תנאי, אבל לא חובה מרגשת או מערבת״.

 

אשמח לענות לכל שאלה אם תהייה.

1c23b40e88663f2c37fcca348690944e.jpg90502615041b9aab87c67690227765c6.jpg

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואו, מכונית מטמטמת...

תתחדש!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

קודם שיביאו את הסטיישן, אחרי זה נמצא שם פרקטיות.

 

אגב, מוזר איך באירופה יש גולף R סטיישן לצד הגרסאות השגרתיות של הגולף סטיישן, אבל אין GTI סטיישן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
עזוב אותך מהגולף, תן תמונות של הM3... :inlove:

 

הM3 נמכרה לפני ימים אחדים (תוך כמה שעות יש לציין), לטובת החלפה באחת מהן האופציות הבאות: M3 E92\ C63 AMG (שתיהן משומשות אם יש בכלל), או M2. צריך להתחיל לחשוב ברצינות על מחליפה.

פורסם
תתחדש ותהנה!

 

למה 280 כ"ס? גולף R אמורה להיות עם 300 כ"ס.

 

הם המציאו איזה דרעק (כי לא נעים לרשום חרא) שגרסת ה-280 כ"ס מתאימה ל"מדינות חמות" (טמפרטורה, לא לוהטות מבחינה מוטורית), אותו הדבר עם האודי S3 ו-TT. בינינו, זה לא ממש משנה- האוטו עדין מהיר כהוגן.

פורסם
תתחדש ותהנה!

 

למה 280 כ"ס? גולף R אמורה להיות עם 300 כ"ס.

 

לא שמתי לב שכבר הגיבו :wink:

 

"העובדה שישראל מוגדרת כמדינה חמה, מקזזת לנו (התברר לנו בדיעבד) 20 כ"ס משיא ההספק ו-1 קג"מ מהמומנט ביחס למקבילה שנמכרת באירופה למשל, ממש כמו ב-S3 של אודי. זאת אומרת, שהמנוע הזה שהגיע במקור מה-GTI (2.0 ליטר טורבו) מפיק בישראל 280 כ"ס בכל התחום שבין 5,500 ל-6,200 סל"ד וגם 38 קג"מ מ-1,800 סל"ד ועד למפגש עם שיא ההספק שמתחיל באותם 5,500 סיבובים."

 

*מקור מוואלה רכב.

 

bencl100 תתחדש, רכב מטורף! :lol:

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

אם אתה מעוניין בM4 2015, אני יכול לקשר אותך.

אכן, ה20 כ"ס זה לא מה שמשנה ביום יום ולא הייתי מתרגש מכך.

 

לצערי לא יצא לי לנהוג עדיין על הגולף R- אכן חור בהשכלה :(

 

סע בדרכים טובות ותשמור עליה, שיהיה לנו מה לקנות בתור יד שניה עוד כמה שנים...

פורסם

היית מונע לך את האכזבה בכבישים הנכונים, אם היית מבצע נסיעת מבחן ו/או מתייעץ פה בפורום.

הכול ידוע מראש בנוגע לרכבים מהקונצרן הנ"ל. כיפיים הם לא. מהירים מאד ו"סובלים" מעודף אחיזה, כן.

 

בכל מקרה, תתחדש! אוטו פגז בהחלט למרות האמור לעיל.

פורסם

דווקא הופתעתי במבחן או 2 שראיתי שבהם ציינו שה R קצת יותר מתקשרת ועליזה מ S3 למשל. אני מבין שהמינוח הנכון הוא טיפה פחות מאופקת.

 

יופי של סיקור ומכונית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

פחות אהבתי את הג'אנטים,

 

ממש אהבתי את הלוח שעונים עם המחוגים הכחולים.

 

בהמה רצינית והפתעת אותי מאוד עם הצריכת דלק.

 

תתחדש ושתיסע רק בדרכים מפותלות ;)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אכן, הייתי שמח להבין באילו תנאים מגיעים ל 1 ל 12?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...