Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה כסא בטיחות יש לתינוק שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חסרים פה הורים לתינוקות / ילדים קטנים אז נראה כמו מקום טוב לעשות סקר ולקבל המלצות לכסא בטיחות לתינוק.

 

אתחיל ואמליץ על כסא Evenflo Triumph שקניתי לפני כשנה בד''ר בייבי בכ 800 ש"ח והוא מצוין, גם נוח לתינוק וגם להעברה בין מכוניות במידת הצורך. מרופד, איזופיקס וכמובן עבר מבחני ריסוק (ונקנה 'טרי' עם תוקף ארוך קדימה).

 

 

עכשיו אני מחפש לקנות כסא נוסף, אבל ד''ר בייבי היבואן פשטו רגל ומקומות אחרים מוכרים את הדגמים של איבנפלו במחירי גזל, אז כנראה שכדאי ושווה לקבל המלצות נוספות.

 

יאללה שוטו

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני קניתי את הדגם המדובר של אוונפלו במקום שנקרא "כלבו סימה".

נכון שהשם נשמע ממש לא מבטיח אבל מסתבר שהם ממש חזקים ומוכרים בתחום, במחירים הוגנים בהחלט.

שאלת אגב - כשהמושב עם כיוון הנסיעה, אתה מצליח לשנות את הזווית למעט שכיבה או שזה בישיבה בלבד?

פורסם

כן אפשר עם כיוון הנסיעה להטות מעט את המושב (עבור תינוקות קטנים יותר) לזווית דומה לזווית של סלקל.

פורסם

אל תעבירו לאוף טופיק (אין לי גישה) תעבירו לכללי אני בטוח שיש עוד הרבה אחרים שמעוניינים לקרוא/להגיב על זה,

הבת שלי היום בת שנה ואני צריך לעבור לכסא בטיחות ואני לא יודע איזה. אשמח להמלצות.

לי אישית עד היום היה סל-קל של מקסי קוזי קבריו, עם בסיס איזיפיקס משילב כמה דברים:

1. איזיפיקיס זה שם חדש לבסיס שמתאים רק לסל-קל(מה שלא ידעתי בעת הקנייה)

יש להם בסיס איזופיקיס שמתאים גם לסל-קל וגם לכיסא תינוק.

2. הסל-קל עצמו מאוד גדול ונוח לילדה גם היום בגיל שנה ו9.5 קילו יש מקום והיא יושבת בצורה נוחה, למי שתוהה מה עשינו כשהיא הייתה יותר קטנה יש כרית שאפשר להוציא כשהילד גדל

3. בשילוב עם הבסיס יש לו 5 כוכבי בטיחות

בסה"כ הרגשתי שהילדה יושבת בנוח בכסיא בטיחותי והייתי מאוד מרוצה

פורסם

יש לי ילדה בת חודש וחצי, וסלקל בהשאלה מגיסתי, לשמחתנו בקרוב נצטרך להחזיר לה את הסלקל.

האם בגיל חודשיים שלושה אני יכול כבר לקנות משהו גדול יותר שיספיק ליותר מגיל שנה? היא כיום חמש קילו.

אשמח להמלצות

תודה

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

היה לנו את כיסא הבטיחות של chicco nextfit, שעלה לנו לא מעט והיה ממש לא נוח לשים אותו ביאריס מבחינת תנוחת השכיבה/ישיבה ומבחינת הגודל.

מכרנו אותו וקנינו את britax advocate שהיה יותר נוח להתקנה ברכב ותנוחת הישיבה/שכיבה שלו היתה יותר טובה.

בשני הדגמים, אגב, יש isofix.

מבחינת הנוחות זה אינדיבידואלי, חשוב לקחת את התינוק במידת האפשר לחנות ולראות את התגובות שלו לישיבה בכיסא במשך כמה דקות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

מישהו יכול לעשות סדר בנושא האיזופיקס?

יש 2 חיבורים לאיזופיקס? אחד latch והשני 2 שאקלים כאלה בתחתית?או שזה לא אותו דבר?מה ההבדל בינהם? למה כל אחד מתאים?

פורסם

latch זה סטנדרט אמריקאי זו בעצם סוג של חגורה יעודית עם שני תופסנים שמתחברים לעיגוני איזופיקס . את החגורה ניתן להדק וכך לקבע את המושב לאוטו.

השאקלים זה סטנדרט אירופאי אלה חיבורים קשיחים שגם הם מתחברים לעיגוני איסופיקס ברכב ומקבעים את המושב.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם (נערך)

השמות יכולים לבלבל...

יש שתי שיטות עגינה, אני משתמש בשתיהן

שני תופסנים שמתחברים לעוגנים שבין המשענת והמושב (מה שמקובל לקרוא איזופיקס), ומאחור (הכיסא פונה לכיוון הנסיעה) יש רצועה עם וו, שמתחבר לעוגן שנמצא מתחת לפלסטיק שמאחורי המושב האחורי.

אם תרצה, אצלם ואעלה לפורום

ותשובה לשאלה המקורית- ברשותי כיסא בולווארד G3 של ברייטקס, המורכב על מאזדה שלוש סדאן דור ראשון. ברכבו של אבי יש טריומף אבנפלו.

 

אומי ידידי, המון מזל טוב! אני הייתי מחכה עוד קצת לפני המעבר מסלקל לכיסא, בערך בגיל 4-5 חודשים. את הברייטקס קנינו מתוך רצון לשים את הילדה מהתחלה בכיסא, אבל בפועל, גם כיסא שמוגדר מday1, לא ממש מתאים לתינוק בן יומו.

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
היה לנו את כיסא הבטיחות של chicco nextfit, שעלה לנו לא מעט והיה ממש לא נוח לשים אותו ביאריס מבחינת תנוחת השכיבה/ישיבה ומבחינת הגודל.

מכרנו אותו וקנינו את britax advocate שהיה יותר נוח להתקנה ברכב ותנוחת הישיבה/שכיבה שלו היתה יותר טובה.

בשני הדגמים, אגב, יש isofix.

מבחינת הנוחות זה אינדיבידואלי, חשוב לקחת את התינוק במידת האפשר לחנות ולראות את התגובות שלו לישיבה בכיסא במשך כמה דקות.

 

יש לי את הצ'יקו נקסטפיט, כשהוא מותקן כנגד כיוון הנסיעה, אז בגולף חמש (בסיס גלגלים 2.57) אני לא יכול לשבת בכיסא הקדמי כשהתינוק מאחורי - הכסאות הקדמיים צריכים להיות בחצי הדרך שלהם קדימה אם לא שני שליש. הכיסא שוקל טונה, אבל הילד מוגן בפנים כמו הפלוטוניום בדימונה.

יותר מזה, הוא נוגע בגב הכיסא שמקדימה בקיה סורנטו (אמנם הכסאות האמצעיים בסורנטו לא כאלו מרווחים בגלל השורה השלישית אבל בכל זאת). הייתי אומר שעם אוקטביה דור אחרון נניח (2.69 בסיס גלגלים?) כבר לא אמורה להיות בעיה, אבל עד אז לבדוק התאמה לאוטו לפני שקונים.

 

אחלה כיסא, אבל עצום.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...