Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני מחנה, מסתובב, או עוצר ופשוט נוסע אחורה, אני לא מחכה עד שהרכב יעצור לגמרי אלא כשהוא עדיין בתזוזה של ההילוך הקודם (לדוגמא, עוצר כשאני נוסע קדימה ומשלב לרוורס כשהאוטו עדיין בתזוזה, כמובן במהירות אפסית). עולה השאלה, האם הדבר פגוע בכלל במנוע, או בגיר, או במשהו?

פורסם

אצלי יש מנגנון (ואני מאמין שבכל רכב אוטומט מודרני) שלא נותן להילוך להשתלב אלא אם כן אתה בעצירה מלאה .

אבל למרות זאת רק כשהרכב עומד לחלוטין אני מחליף הילוך, אני דיי בטוח שה3 שניות הנוספות האלה לא יפגעו בך .

Audi A3 8L

פורסם
כשאני מחנה, מסתובב, או עוצר ופשוט נוסע אחורה, אני לא מחכה עד שהרכב יעצור לגמרי אלא כשהוא עדיין בתזוזה של ההילוך הקודם (לדוגמא, עוצר כשאני נוסע קדימה ומשלב לרוורס כשהאוטו עדיין בתזוזה, כמובן במהירות אפסית). עולה השאלה, האם הדבר פגוע בכלל במנוע, או בגיר, או במשהו?

חמור מאוד...תפסיק עם ההרגל המגונה הזה

פורסם
כשאני מחנה, מסתובב, או עוצר ופשוט נוסע אחורה, אני לא מחכה עד שהרכב יעצור לגמרי אלא כשהוא עדיין בתזוזה של ההילוך הקודם (לדוגמא, עוצר כשאני נוסע קדימה ומשלב לרוורס כשהאוטו עדיין בתזוזה, כמובן במהירות אפסית). עולה השאלה, האם הדבר פגוע בכלל במנוע, או בגיר, או במשהו?

בתור אחד שנוהג 10 שנים על רכב אוטומטי לא שמתי לב שזה גורם לנזק מסויים.

בכול מקרה רצוי לעצור עצירה מוחלטת ואז להעביר הילוך.

איזה כייף לי :)

פורסם

אי אפשר לשום לב לנזק שנגרם כי הוא פנימי אבל למה להתגרות במזל שהכזל יגיע אצלך ולא אצל זה שאתה מוכר לו את הרכב ?

גם אם לא מרגישים מכשה לא אומר שאין עומס מופרז על המצמדים

פורסם

הוראות היצרן הן להעביר מרברס להילוך קדמי כאשר הרכב בעמידה, מומלץ כאשר בלם הרגל לחוץ. יש מנגנון שמטפל בזה אבל גם הוא נשחק ובסוף יופיעו בעיות יקרות.

 

אני עוצר את הרכב, מעביר לניוטרל, מחכה שניה ואז מעביר שוב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

זה בדרך כלל מאריך קצת את משך זמן ההצמדה של הקלאצ'ים, מה שחושף אותם יותר זמן לחינוך ובעצם לחימום.

מאחר וזה במהירות קרובה לאפס זה די חסר משמעות, אבל כן - זה הרגל מגונה (יסלחו לי ניכבדי הפורום - אבל זה כמו לגרבץ בפומבי - זה חוקי, זה לא ממש מזיק) אבל כדאי להימנע מזה.

×
×
  • תוכן חדש...