Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוהג ברכב כחצי שנה, כשהצד הימני לא עבד.

רק אתמול, מסיבה מוזרה כלשהי, הצד הימני עבד לכ10 שניות.

הייתי מופתע כי איך אחרי כל כך הרבה זמן שנהגתי לא נתקלתי בזה..

בכל מקרה.. יש משהו שאני יכול לעשות לבד?

אם לא, מה העלות המשוערת לדבר כזה במידה ופשוט יש שם בעיה במגעים כלשהם?

 

מערכת שמע רגילה מקורית של הרכב.

פורסם

קרה לי ברכב שהיה לי בעבודה,

בדיקה זריזה שביצעתי העלתה שהכבלים היו רופפים, גילפתי מעט עם קאטר (הייתה שם קומבינה, לא רמקולים עם חיבור סטנדרטי) וקשרתי את זה סביב ה+ וה-, והכול הסתדר.

אם אתה מבאר שבע אפשר להציץ אצלך ולנסות לעזור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
קרה לי ברכב שהיה לי בעבודה,

בדיקה זריזה שביצעתי העלתה שהכבלים היו רופפים, גילפתי מעט עם קאטר (הייתה שם קומבינה, לא רמקולים עם חיבור סטנדרטי) וקשרתי את זה סביב ה+ וה-, והכול הסתדר.

אם אתה מבאר שבע אפשר להציץ אצלך ולנסות לעזור.

לא מב"ש אבל תודה :)

אין לי בעיה להתעסק עם כבלי חשמל ודברים כאלה, השאלה איפה בדיוק לחפש אותם? בדלת עצמה? מאחורי הרדיו? גם וגם?

ושוב.. כמה יכול לעלות תיקון של זה ע"י חשמלאי רכב?

פורסם

הרכב שלך בא עם מערכת אורגינלית אסלי או מערכת אפטרמרקט רגילה ופשוטה שאולי הגיע זמנה (ואפשר לנצל את ההזדמנות להחליף אולי במשהו שיותר מתאים לצרכיך)?

פורסם
הרכב שלך בא עם מערכת אורגינלית אסלי או מערכת אפטרמרקט רגילה ופשוטה שאולי הגיע זמנה (ואפשר לנצל את ההזדמנות להחליף אולי במשהו שיותר מתאים לצרכיך)?

 

כשאתה אומר "מערכת" אתה מתכוון לקופסא שיושבת בדשבורד או שאתה מדבר על הרמקולים? (סליחה על הבורות)

אני מאמין שהרמקולים מקוריים. הרדיו סביר להניח שנקנה לחוד.לא זוכר כרגע אם זה PIONEER או SONY אבל הוא ממותג. אני דיי בטוח שSONY.

פורסם

אני נוטה להאמין שהבעיה בחיבור של הרמקולים בדלת, יכול להיות שפשוט התנתק איזשהו כבל וזה כל הסיפור, יכול להיות שהרמקול גמור גם.

תום - באימפרזה (גם בשנתונים מתקדמים יותר), היית מתקין איזה HU שאתה רוצה בדגמים שהגיעו לארץ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור, זה גם מה שאני חשבתי, אבל לך תדע. יש לרכבים האלו גם מערכות מקוריות בעיקרון.

 

מאור, כן, התייחסתי לרדיו דיסק (או טייפ?!).

כתלות בקלות הגישה, צריך לעבור על חיווט הרמקולים.

אפשר לשלוף את המערכת (יש שולפנים ייעודיים לזה או באילתור) ולבדוק שהתקע מאחור תקין.

ניתן לזהות את החיווט ולבדוק ישירות אם מגיע סיגנל לרמקולים, למשל באמצעות סוללת אצבע/9V, בנגיעה קלה וקצרה.

בדלת נקודת תורפה יהיו המחברים בין הדלת למרכב.

וכמובן בחיבור לרמקול והרמקול עצמו.

פורסם
אני נוטה להאמין שהבעיה בחיבור של הרמקולים בדלת, יכול להיות שפשוט התנתק איזשהו כבל וזה כל הסיפור, יכול להיות שהרמקול גמור גם.

תום - באימפרזה (גם בשנתונים מתקדמים יותר), היית מתקין איזה HU שאתה רוצה בדגמים שהגיעו לארץ.

אם הרמקול היה גמור לא הייתי מצפה שינגן כמו שצריך למשך אותם 10 שניות :)

דור, זה גם מה שאני חשבתי, אבל לך תדע. יש לרכבים האלו גם מערכות מקוריות בעיקרון.

 

מאור, כן, התייחסתי לרדיו דיסק (או טייפ?!).

כתלות בקלות הגישה, צריך לעבור על חיווט הרמקולים.

אפשר לשלוף את המערכת (יש שולפנים ייעודיים לזה או באילתור) ולבדוק שהתקע מאחור תקין.

ניתן לזהות את החיווט ולבדוק ישירות אם מגיע סיגנל לרמקולים, למשל באמצעות סוללת אצבע/9V, בנגיעה קלה וקצרה.

בדלת נקודת תורפה יהיו המחברים בין הדלת למרכב.

וכמובן בחיבור לרמקול והרמקול עצמו.

 

רדיו דיסק :) יש אפילו AUX!

יש אולי הוראות יותר מפורטות או מדריך\תמונות\משהו שאוכל להעזר בו?

 

תודה.

פורסם

חפש בגוגל או בפורום הדרכות של פירוק ו/או הרכבה של ר"ד ודלתות כדי להגיע לרמקולים.

העקרונות זהים בכל המקרים (רק ענין של למצוא את כל הברגים ומיקום הקליפסים במקרה של דלתות, במידה ואין גישה ישירה דרך הגריל).

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כמה אמורה לעלות בדיקה (וגם טיפול, במידה ומדובר באיזה ניתוק פשוט) של כל העסק הזה?

התעסקתי היום קצת בפירוקים (ניסיתי להוריד את השעון דשבורד שבמרכז כדי לתקן אותו) וראיתי שהפלסטיקה של הרכב יבשה מאוד. הייתי מאוד עדין ועדיין שברתי כמה תופסנים. אני לא רוצה להתעסק עם זה לבד.

 

שום רמקול לא עובד חוץ מהרמקול התחתון על דלת הנהג.

פורסם

בצע סקר שוק.

אל תצפה ממתקין, טוב ככל שיהיה, לא לשבור אף קליפס אם הם ישנים ויבשים.

מוטב להצטייד אולי בכמה כאלו ספייר.

פורסם (נערך)
בצע סקר שוק.

אל תצפה ממתקין, טוב ככל שיהיה, לא לשבור אף קליפס אם הם ישנים ויבשים.

מוטב להצטייד אולי בכמה כאלו ספייר.

אני לא חושב שאנחנו מדברים על אותם ה"קליפסים".

אני מתכוון לתופסנים שמחזיקים את הפלסטיקה במקום.

9233d1197432777-2003-forester-clock-repair-pod_dash-mounting_1.jpg

כמו התופסנים שרואים בצד ימין למטה.

 

בכל מקרה, ברור שאבצע סקר שוק. אבל אשמח לדעת גם מפה, מה טווח המחירים ההגיוני לדבר כזה.

גם למי כדאי לפנות? חשמלאי רכב? או מוסכים שמתעסקים במיוחד בסאונד?

עריכה אחרונה על ידי -MaoR-
פורסם

לא משנה איזה קליפסים ספציפית, גם בדלת יש סוג כלשהו שלהם, בנוסף למספר ברגים בדר"כ.

 

לדעתי התקנה בסיסית של רמקולים עולה בין 100 ל-200 ש"ח, כך שאני מעריך שהמחיר למה שאתה מבקש לא יהיה רחוק מזה.

לטעמי עדיף לבדוק אצל מתקיני מערכות.

×
×
  • תוכן חדש...