Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עובר לאוטומט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

באמריקאית נוחה וגדולת נפח הגיר הידני ממש לא יחסר לך. אתה אולי תרגיש שזה לא מתאים לשם.

ברכב קטן וקל זה באמת חסר. ברכב מתנהג וזריז זה מאד חסר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לדעתי, תלוי איך אתה מתייחס לנהיגה, האם כחוויה או כרכב שמוביל אותך מנקודה לנקודה.

אני הייתי שנתיים על רכב ידני ועברתי לאוטומט לפני 7 חודשים. זה הרבה יותר נוח, מכיוון שאתה לא צריך להפעיל עוד יד ועוד רגל.

באופן אישי, זה שיפר לי את חווית הנסיעה. יכול להיות שגם אצלך זה יהיה ככה.

פורסם

מדי פעם יש לי רצון לידני. להרגיש קצת שליטה ברכב.

 

ואז אני לוקח רכב ידני להשכרה ואחרי יום יומיים בנסיעות המעניינות בפקקים, רמזורים, או שסתם 100-110 קמ"ש בכביש ישר, אני מבין שאין בזה שום דבר אמיתי חוץ מנוסטלגיה ועייפות ברגל שמאל(ואולי גם הוצאות פעם ב, על החלפת קלאץ')

פורסם

נהגתי על פורד ברנדה שנקנתה בת 5 הייתה אצלי 10 שנים נוספות עד שהחלפתי לה קלא'ץ.

נהגתי על סיאט איביזה שנקנתה כחדשה, הייתה אצלי 12 שנים ומכרתי אותה עם הקלא'ץ המקורי, בבדיקה במכון לא אמרו מילה על הקלא'ץ.

אולי אני לא מייצג ו/או שהרכבים הנ"ל לא מייצגים, אך לפי זה "פעם ב" זה ממש לא משהו שצריך להתייחס אליו.

פורסם

נהגתי על רכבים ידניים בלבד במשך כ-18 שנה. בפעם האחרונה שרכשתי החלטתי לשנות ממנהגי ולקחתי DSG6. הגיר מצויין, חלק ואינטליגנטי וגם העברת ההילוכים באמצעות מנופי ההגה חביבה למדי. עדיין - זה לא אותו הדבר וברכב הבא כנראה אחזור לידני.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
נהגתי על פורד ברנדה שנקנתה בת 5 הייתה אצלי 10 שנים נוספות עד שהחלפתי לה קלא'ץ.

נהגתי על סיאט איביזה שנקנתה כחדשה, הייתה אצלי 12 שנים ומכרתי אותה עם הקלא'ץ המקורי, בבדיקה במכון לא אמרו מילה על הקלא'ץ.

אולי אני לא מייצג ו/או שהרכבים הנ"ל לא מייצגים, אך לפי זה "פעם ב" זה ממש לא משהו שצריך להתייחס אליו.

 

+1. קלאצים לא הולכים אם לא מחליקים אותם יותר מידי בזינוק בסל"ד גבוה, ומעבירים הילוכים בצורה נכונה.

 

אצלי 308.000 ק"מ, הקלאץ' עדיין מקורי, לא הוחלף אף פעם.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...