Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור, לא ברור מה אתה מחפש. תחרויות או הזדמנויות לנסוע בין פילונים במגרש חניה ?

אתה עושה תכנונים על קניית רכב ייעודי למשהו שעושה רושם שלא חווית אף-פעם.

הראשון קצת פחות זמין לאחרונה ודורש קצת בירוקרטיה, את השני אפשר לעשות במגרש נטוש או במקום מסודר של בי"ס לנהיגה (כמו אלטרנתיבי בסרטון מעליי). בכל מקרה בשביל שני הדברים לא חייבים רכב מיוחד/ייעודי.

 

 

ניר

פורסם

ליאור, כפי שכתבתי בהודעה הקודמת שלי בשרשור, ישנן כרגע עוד שמועות על ניסיון לארגן ליגה של ג'ימקנות.

קונספטואלית, הג'ימקנות שהיו במשמר דוד לפני חצי שנה לא נראו ממש שונה ממה שהעלה אלעד בתגובה שלו, ומניח שגם מה שיאורגן בעתיד לא יהיה שונה מדי, בגלל מגבלות החוק.

כדי להשתתף בכאלו, אם יהיו, אני לא חושב שצריך רכב מיוחד כלשהו, וגם במשמר דוד וגם באירוע שהיה בדלתון לפני כמעט שנתיים, היו כמה חבר'ה שהיו בין הנהגים המהירים, למרות שנהגו במשפחתיות סטנדטריות למדי (ניסן ג'וק, רנו מגאן וכו').

הייתי ממליץ לך לנסות ובאמת ללכת לאירוע כזה באלטרנטיבי או כל מקום אחר. אם תהנה, תוכל כמו כולנו לחכות ולקוות שיתקיימו כאן אירועים כאלו בתדירות גבוהה יותר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אגב, בתקופה שבה היתה לי פיאט 500 השתתפתי איתה בג'ימקאנה, גם כן ברמת הכובש. יחד איתי התחרה חבר (האיש כותב כאן לעתים רחוקות) - שנינו נהגנו לסירוגין באותה פיאט.

ה-500 היתה 1.2 רובוטית. המתחרים האחרים הצטיידו במיטב הכלים תוצרת ארץ המגף - שלל אלפות, אבארטים ועוד כמה צעצועים וכלי משחית חביבים.

 

החבר לקח בדירוג הכולל את אחד המקומות הראשונים (לא זוכר איזה, זה היה מזמן). מניסיון, נכון שזה מאוד כיף להופיע באירוע כזה עם גרזן קרב מושחז, אבל לא פעם נוכחתי לראות שדווקא רכב קטן וצנוע יכול ללמד את הכלים הכבדים דבר או שניים בהילכות התנהגות ותימרון בתוואי צפוף.

רוצה להשתתף בג'ימקאנה? תשתתף! תתפלא לאילו הישגים ניתן להגיע גם עם פיאט 500 צנועה. אתה ממש לא צריך לרכוש רכב במיוחד לתחרויות כאלה.

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מעולה, טוב לשמוע :) לא תכננתי לקנות 106 מחר, קודם רק לצפות, לנסות עם ה500 שיש לי, להכיר את האנשים והמקומות, רק אחרכך אולי

 

אירוע ג'מייקנה הכי בסיסי יהיה מדהים מבחינתי, נגיד באירוע של אלפא שהיה לא מזמן עשיתי כמה סיבובים והיה אדיר מבחינתי למרות כל הביקורות

 

איפה עכשיו בימים אלו אפשר למצוא אירוע כזה כלשהו? איפה אני מתחיל?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

תירשם לפורום ולפייסבוק של מועדון אלפא רומיאו ישראל (IAROC), תעקוב אחרי החדשות והעדכונים, תירשם ותהנה!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

^ מה שהוא כתב.

 

חוץ מזה, אני לא מכיר את האיש מאחורי עמוד הפייסבוק הזה, אבל נראה שהוא כרגע עובד על ארגון של אירועים.

אתה יכול להיות בטוח שכאשר יהיו ג'ימקנות ברמה של ליגה או תחרות של ממש, סביר מאוד שזה יפורסם, בדיוק כפי שקרה עם משמר דוד. מה שכן, אירועים כאלו (תחרויות "רשמיות" של ממש) ידרשו ממך גם להוציא רישיון נהיגה ספורטיבית וכן גם לוחית רישוי אפורה לרכב.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

את האירוע של מועדון אלפא ראיתי אבל לא כל כך התייחסתי בגלל העובדה שאין לי אלפא :roll:

אבל רק היום השרשור הזה גרם לי להגיד ממש סעמ..... למה אני לא עושה משהו להכנס לתחום כבר??? אני אשתדל להיות יותר רציני בעניין בפעם הבאה שיהיה איזה אירוע

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אמנם יש עדיפות בהרשמה לחברי מועדון, אך ברוב האירועים יש מקום גם לאלה שאינם חברים בשלב זה וחלק נכבד מהם הופכים לחברי מועדון :)

 

תנסה, לא תצטער!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...