Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פיאסטה טרנד ידנית 2014, סיכום שנה


Eli R

פוסטים מומלצים

טיפול 90,000 -

עבודה - עלות הטיפול והחלפת נוזל בלמים.

חלפים - שמן מנוע, פילטר שמן, נוזל בלמים.

 

סך הכל 800 ש"ח כולל הנחות ומע"מ.

 

תודה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שרשור מעולה.
לטעמי מנוע ה1.6 או אפילו ה1.4 שהגיעו בדור הזה של הפיאטסה הינם עדיפים, רק שאינני יודע אם שודכו בארץ לתיבה ידנית או רק פאוורשיפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.4 הגיע עם תיבה פלנטרית בת 4 הילוכים, מנוע ה 1.6 הגיע עם הגיר הרובוטי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנת 2014 הגיעו לארץ ה-1.6 האוטומטית (רובוטית, כפי שציין yulianx) וה-1.25 הידנית.

ה-1.4 היא דור קודם.

 

אני חיפשתי רכב פשוט ואמין, וה-1.25 'התיישב' במשבצת הזאת.

 

תודה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

הזמן עובר מהר כשנהנים...
 

אז הפיאסטה החביבה שלי השלימה בתחילת החודש 7 שנים על הכביש.

 

אז מה קרה בשנה האחרונה?

 

1. נהג חביב החליט שהפנס הקדמי שלי מטריד אותו וחבט בו בחנייה.
לא שהשאיר פרטים או משהו.

עבור החלפת כל יחידת הפנס רצו במוסך מורשה כ-1000 ש"ח.

פנס חדש חלופי נרכש בעבור כ-550 ש"ח והותקן על ידי.

 

2. לאחר 6 שנים וחודשיים המצבר המקורי החל להראות סימני עייפות.

הוא הוחלף ב-בוש מעט גדול יותר עם שנתיים אחריות ב-530 ש"ח.

 

3. בכמעט 82,000 ק"מ בוצע טיפול 105,000 במקביל להחלפת רצועת תיזמון, משאבת מים ורצועת אביזרים, בטיפול כולל שעלה כ-3200 ש"ח.

אני מזכיר את הדיון לגבי מועד ביצוע הטיימינג ברכב זה.
היצרן אומר (מתועד בדוא"ל ממנו) - 8 שנים או 120,000 ק"מ.

 

4. הוחלפו, בנוהל של אחת לשנתיים שלוש, מגבים קדמיים של בוש (הזמנה אליי והחלפה לבד) בסכום של 114 ש"ח.

 

5. הוחלפו 4 צמיגים, שלא מגיעים אצלי לשחיקה מלאה (נסועה נמוכה יחסית), אך אני מחליף כל 3.5 שנים את כל הרביעייה.

החלפתי רביעיית פלקן ZE914, שמהם לא הייתי מרוצה אפילו יום אחד, ברביעיית פלקן ZE310.
בינתיים הם 'מרגישים' טוב משמעותית.

החלפת רביעיית צמיגים עלתה לי 1280 ש"ח.

 

חוץ מזה, עלויות קבועות שוטפות -

אגרת רישוי - 976 ש"ח.

ביטוח חובה ומקיף לכל נהג מעל לגיל 40 - 2869 ש"ח.

 

הרכב עבר בשנה האחרונה פחות מ-16,000 ק"מ.

 

בסך הכל, אחרי 7 שנים -

87,000 ק"מ, שלגמו כ-5800 ליטר דלק, שמניבים צריכה ממוצעת של 1:14.96 ק"מ:ליטר.

 

מקווה שלא שעממתי אותכם מידי...

 

תודה,

אלי

עריכה אחרונה על ידי Eli R
  • אהבתי 5

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם החדש של הפאלקן אכן עדיף.

הטיפול בטיימינג משמעותית זול יותר במוסך @מרכז שירות שי-לי, קח בחשבון.

האם היו איזשהם בעיות עם יחידת המיזוג אצלך ברכב ב7 שנים האחרונות? באופן ספציפי אשאל גם האם בבלימת מנוע (2000 סלד ומעלה) אתה שומע מין המהום של הרכב, כמו באוטובוס, רק כשהמדחס משולב?

אגב, האם אתה בסוף התקנת את בקרת השיוט או לא?

האם הוספת מחשב דרך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול הטיימינג במוסך שי לי לא היה זול יותר. ביקשתי וקיבלתי הצעות מחיר נוספות, גם ממוסך שאינו ברשת.
כמו שציינתי, זה היה טיפול 105,000, ובטיפול החלפתי גם רצועת אביזרים ומשאבת מים.

 

המזגן ברכב הוא נקודת חוזק משמעותית - מקרר מהר, יציב בטמפ' ולא נתקלתי בכל בעיה, המהום או שקשוק.

 

הפיאסטה שלי היא ביבוא מקביל, ולכן ברמת גימור טרנד.

בדגם זה קיים מחשב דרך.

 

לא התקנתי בקרת השיוט.

בדקתי עם עצמי כמה אני באמת צריך את זה, ו-ויתרתי.

 

תודה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק ששרשור כזה "משעמם" הוא שרשור נחשק בקרב רוב בעלי הרכבים.

רכב מטופל בזמן, בלי להתקמצן או לדחות את הקץ(יכולת בהחלט ביחס לנסועה) 

יישר כוח

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מההחלפה של הטיימינג זה גם החלפת רצועת אביזרים ומשאבת מים וכמובן גם נוזל קירור, ואני עדיין אומר לך שהמחיר נמוך יותר אצל שי-לי. אולי היית צריך לציין שאתה מהפורום.

אני עשיתי את ההחלפה שם לפני כשנה, יחד עם אטם מכסה שסתומים - 1300 שקל עבודה ו515 שקל חלקים.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה שלי חגגה שנה בבעלותי לפני כמה ימים.

לדעתי מחיר הצמיגים נשמע יקר, אני לא יודע מאיזה איזור אתה אבל הוצע לי זוג פאלקן ZE310 במחיר של כ270 ש"ח לצמיג (בסוף התקנתי קלבר HP4 באותו מחיר), שזה כ-1080 ש"ח לרביעייה. לא סכום משנה חיים, אבל אולי לפעם הבאה כדאי לעשות סקר שוק.

אני עדיין מחכה ליום שאגיע לצריכה (אפילו בתדלוק יחיד) של 1:14 וצפונה :) הממוצע עומד כרגע על 1:12, כשרוב הנסיעות בעיר עם מזגן. 

עריכה אחרונה על ידי iEminem

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, EliC25 כתב:

חלק מההחלפה של הטיימינג זה גם החלפת רצועת אביזרים ומשאבת מים וכמובן גם נוזל קירור, ואני עדיין אומר לך שהמחיר נמוך יותר אצל שי-לי. אולי היית צריך לציין שאתה מהפורום.

אני עשיתי את ההחלפה שם לפני כשנה, יחד עם אטם מכסה שסתומים - 1300 שקל עבודה ו515 שקל חלקים.

 

אציין עלויות בפירוט (המחירים כוללים מע"מ):

 

עבודה -

החלפת רצועת תיזמון - 594 ש"ח

פירוק/הרכבה משאבת מים - 297 ש"ח

סך הכל עבודה - 891 ש"ח

 

חלפים -

רצועת תיזמון - 250 ש"ח

מותחן רצועת תזמון - 526 ש"ח

בורג גלגלת - 76 ש"ח

רצועת מנוע - 179 ש"ח

משאבת מים - 400 ש"ח

נוזל קירור -  158 ש"ח

סך הכל חלפים - 1589 ש"ח

 

כשפניתי אליהם קיבלתי הצעת מחיר נמוכה בפחות מ-100 ש"ח והעדפתי לעשות את הטיפול קרוב יותר...

ייתכן בהחלט שהזדהות כחבר פורום הייתה חוסכת לי יותר. אדע לפעם הבאה.

 

לפני שעה, iEminem כתב:

הפיאסטה שלי חגגה שנה בבעלותי לפני כמה ימים.

לדעתי מחיר הצמיגים נשמע יקר, אני לא יודע מאיזה איזור אתה אבל הוצע לי זוג פאלקן ZE310 במחיר של כ270 ש"ח לצמיג (בסוף התקנתי קלבר HP4 באותו מחיר), שזה כ-1080 ש"ח לרביעייה. לא סכום משנה חיים, אבל אולי לפעם הבאה כדאי לעשות סקר שוק.

אני עדיין מחכה ליום שאגיע לצריכה (אפילו בתדלוק יחיד) של 1:14 וצפונה :) הממוצע עומד כרגע על 1:12, כשרוב הנסיעות בעיר עם מזגן. 

 

עשיתי סקר שוק, וגם אני קיבלתי הצעות מחיר נמוכות יותר, למלאי שלא קיים או צמיגים ישנים יחסית...

מצאתי פנצרייה באשדוד ב-285 ש"ח לצמיג (לצמיגים 'טריים' ובהחלפת רביעייה) , אך העדפתי לשלם 'עוד קצת' ולעשות זאת ברעננה, שקרובה לי יותר משמעותית (אני מתגורר בעמק חפר).

 

תודה,

אלי

עריכה אחרונה על ידי Eli R
  • אהבתי 1

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור נפלא שנהנתי לקרוא עם הרבה ידע ותוכן והכי חשוב ניסיון.

פות"ש יישר כוח ותודה רבה על העדכונים השוטפים.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הבעיה בתמחור היא בחלפים שעלו לך יותר מפי 3 מעלותם בחנות. אני כותב את השורות האלו בעיקר לטובת הקוראים העתידיים שיוכלו להפיק מכך לקח ומסקנות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיקר תפקידו של הדיווח כאן הוא לטובת הקוראים, והרי לא מדובר באיזו 'מכונה אקזוטית'...

ולכן דברייך חשובים ומבורכים.

 

כפי שציינתי, קיבלתי הצעות מחיר מעוד 2 מוסכים וההבדלים היו זניחים.

אני שמח לגלות שלפורום כאן יש כוח שמייצר הנחות לחברים בו.

אקח זאת בחשבון בפעם הבאה.

 

תודה לך ולכל שאר המגיבים,

אלי

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...