Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים,

 

לא מזמן קניתי סיאט לאון 1.8 2011.

בנסיעה בכבישים בין עירוניים במהירות של מעל ל120 קמ״ש ההגה מתחיל לרעוד וגם גלגל ימין.

מה יכול לגרום לבעיה?

עריכה אחרונה על ידי -OsHRi
פורסם

לי היה אותו דבר בגלל שגאנט ספג מכה רצינית והיו לי רעידות מעל 100 קמש ברגע שהורדתי את הגלגל היה ברור שהוא עקום.תוריד את הגלגל תסתכל שהוא בצורת עיגול ואין איזה מכה.תבדוק גם שהברגים מחוזקים כמו שצריך ומתאימים

פורסם (נערך)

אוקיי, היום הלכתי לפנצ׳ריה שבה החלפתי לא מזמן את הצמיגים.

הוא עשה לי איזון לכל הג׳אנטים ובאחד מהם גילה שהוא קצת עקום ויש שבר קטן.

הג׳אנט הוא מקורי ולא סיני.

שלח אותי לצמיגי אלימלך בבאר שבע ואמר שהוא יכול ליישר ולרתח.

הלכתי אליו והוא רוצה 600 (!!) שקל על העבודה.

מחיר הגיוני? כי זה נשמע לי מאוד יקר.

 

אשמח אם תתנו לי המלצות על פנצ׳ריות מקצועיות שעושות את העבודה הזו.

עריכה אחרונה על ידי -OsHRi
פורסם (נערך)

המחיר הגיוני אבל,

לא שווה להתעסק בזה, תנסה לבדוק אם אתה יכול לקנות ג'אנט חדש מהחברה.

הסדק זאת בעיה בטיחותית, הג'אנט יכול פשוט להשבר בנסיעה.

היישור שהוא מדבר עליו, לא בהכרח יצליח ולא באף פעם לא יצא כמו שזה אמור להיות.

 

דבר שני, אתה בטוח שהג'אנט לא סיני? הרבה ג'אנטים שמרכיבים בארץ הם סינים אפילו שהם באים "מהחברה".

במקרה כזה ג'אנט סיני עולה סביב ה500 שקל לחדש.

 

עריכה: אנחנו מדברים על ג'אנט מגנזיום, כן?

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם

אל תרתך ג'אנטים.

מי שאומר לך שהוא יכול לעשות את זה לא היה עובד בריתוך ג'אנטים. כשרון כזה היה עובד על דברים קצת יותר מעניינים.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)
איזה צמיגים אתה לובש?

 

Toyo t1 sport

 

המחיר הגיוני אבל,

לא שווה להתעסק בזה, תנסה לבדוק אם אתה יכול לקנות ג'אנט חדש מהחברה.

הסדק זאת בעיה בטיחותית, הג'אנט יכול פשוט להשבר בנסיעה.

היישור שהוא מדבר עליו, לא בהכרח יצליח ולא באף פעם לא יצא כמו שזה אמור להיות.

 

דבר שני, אתה בטוח שהג'אנט לא סיני? הרבה ג'אנטים שמרכיבים בארץ הם סינים אפילו שהם באים "מהחברה".

במקרה כזה ג'אנט סיני עולה סביב ה500 שקל לחדש.

 

עריכה: אנחנו מדברים על ג'אנט מגנזיום, כן?

כן מדובר על ג׳אנט מגנזיום מקורי של פאסט סי סי.

והנזק לא גדול, פשוט טיפה עקום ויש שבר קטן בקצה הפנימי של הג׳אנט.

נאמר לי שאפשר לסדר את זה, אתה חושב שלא שווה להתעסק בזה למרות הכל?

עריכה אחרונה על ידי -OsHRi
פורסם
אל תרתך ג'אנטים.

מי שאומר לך שהוא יכול לעשות את זה לא היה עובד בריתוך ג'אנטים. כשרון כזה היה עובד על דברים קצת יותר מעניינים.

 

הוא אמר שהוא שולח את זה לאיזה מקום ששם עושים את זה..

פורסם

אהא... בולשיט.

ג'אנט בד"כ עשוי מיציקת אלומיניום באיכות לא גבוהה במיוחד שבזמן ריתוך יוצא ממנו לכלוך שלכוד בתוך החומר. הלכלוך הזה הורס את האזור של הריתוך. בתיקונים כאלה אף אחד לא יכול לתת לך התחייבות ל-100% הצלחה כי לאף אחד אין מושג מה האיכות של החומר באמת עד שמתחילים לרתך (או עושים בדיקות במעבדה) ואז כבר מאוחר מידי.

כדי לדעת גם בסבירות מספיק גבוהה שהריתוך הצליח צריך לעשות בדיקות לא הורסות שעולות גם לא מעט, אז מאוד מאוד קשה לי להאמין שזה מסתכם ב-600 ש"ח. אולי אם הרתך עובד בהתנדבות, מביא את הציוד מהבית ויש לו גם במקרה קו אמבטיות לניקוי כימי של אלומיניום לפני ריתוך כמו שצריכים לעשות לפני ריתוך של חומרים בעייתיים כאלה (ולא סתם מנגב עם אצטון או משחיז עם צ'מפיון או משהו כזה)

ריתוך כשלעצמו, אגב, מחליש את החומר באזור של הריתוך.

 

במקרה שיש לך ג'אנטים פרמיום אז יש סיכוי שהם מחושלים- ואז הריתוך כנראה שיצא יפה יותר, אבל הוא מחרב את החוזק שלהם. תקבל ג'אנט בלי סדק אבל עם נקודה חלשה שתפתח שבר בכלום זמן.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אצלי כרגע סיפור דומה, יש לי 2 ג'אנטים עקומים, אחד כבר החלפתי והשני אני חושב מה לעשות איתו מכוון שהעיקום לא גדול.

 

בעיקרון, אם העיקום לא כזה גדול - אפשר לשים את הג'אנט מאחורה וכנראה אתה לא תרגיש את הרעידות יותר.

לגבי הסדק, תלוי איפה הוא נמצא. אם הסדק על אחד הצלעות או ליד הצלעות, היתי מחליף בדחיפות את הג'אנט.

 

משהו נוסף שצריך להבין, שג'אנט עקום דופק את המיסב בגלגל שעלול לעלות הרבה כסף, "מרעיד" את כל המכלולים של המתלה שיכול לגרום ליציאה מאיזון או לגרום לבלאי יתר.

פורסם
אצלי כרגע סיפור דומה, יש לי 2 ג'אנטים עקומים, אחד כבר החלפתי והשני אני חושב מה לעשות איתו מכוון שהעיקום לא גדול.

 

בעיקרון, אם העיקום לא כזה גדול - אפשר לשים את הג'אנט מאחורה וכנראה אתה לא תרגיש את הרעידות יותר.

לגבי הסדק, תלוי איפה הוא נמצא. אם הסדק על אחד הצלעות או ליד הצלעות, היתי מחליף בדחיפות את הג'אנט.

 

משהו נוסף שצריך להבין, שג'אנט עקום דופק את המיסב בגלגל שעלול לעלות הרבה כסף, "מרעיד" את כל המכלולים של המתלה שיכול לגרום ליציאה מאיזון או לגרום לבלאי יתר.

 

העיקום הוא בצד הפנימי של הג׳אנט, לא ליד הצלעות.

אמרו לי שמאחורה יותר מסוכן לשים אותו (לא יודע מאיזו סיבה).

בכל אופן אני מבואס לגמרי ולא ממש יודע מה לעשות כי אני ממש אוהב את הג׳אנט ולא יודע מה הסיכויים שלי להשיג כאלו מקוריים.

 

מה היית ממליץ במצב כזה? אפשר להמשיך לסוע או להחליף במיידי?

פורסם

נשמע לי מוזר שמאחורה "יותר מסוכן" לשים אותו. מאחורה יש פחות משקל.

תקנה 1 מקורי חדש, או תשיג מפירוקיה. לא נראה לי שכדאי להתעסק עם הג'אנט הזה.

אופציה זמנית - לשים מאחורה.

×
×
  • תוכן חדש...