Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים

 

ביום חמישי שטפתי את הרכב שטיפה יסודית, לאחר מכן מילאתי במרסס שמפו של מגוויארס ומים כדי לסכך

את הפלסטלינה, הפלסטלינה שהשתמשתי בה היא פלסטלינה סינית כחולה מאיביי.

לאחר שסיימתי לעבור על כל הרכב הבחנתי כי נשארו מעין סימנים לבנים שלא ירדו ומעין שריטות מוזרות שלא ירדו מהרכב עם שטיפה במים.

 

אצרף תמונות אני מקווה שתוכלו לראות למה אני מתכוון.

 

האם עשיתי משהו לא נכון? או שזה נורמאלי וזה מה שהפלסטלינה עושה...

 

יש מצב שזה בגלל שהפלסטלינה פשוטה היא גם לא הייתה גמישה ותמיד נקרעה והיה קשה למתוח אותה כדי לחשוף שטח פנים חדש..

 

אציין כי לאחר מכן בלי שום קשר רציתי לעשות פוליש, עזבו שיצא על הפנים :) יישמתי ידני והלכה לי היד...

רק אז ירדו הסימנים, לאחר הפוליש יישמתי אוטם זיינו Z5 אבל הסווירלים נשארו..

 

נ.ב

ניסיתי להוריד את הסימנים גם עם אלכוהול מדולל במים לא הלך.

111.jpg

עריכה אחרונה על ידי koriat
פורסם (נערך)

הטעות הראשונה שלך זה סיכוך עם שמפו לרכב!

בתמונה זה נראה כאילו השמפו התייבש על הרכב, תחכה לעוד תגובות.

ד"א במקרה כששיפשפת פלסטלינה לחצת עליה חזק או משהו כזה?

עבדת בשמש או כשהרכב חם?

יש מצב מדובר בכלל באוטם שיישמת ולא עשית באפינג כמו שצריך?

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

היו פה חברים שאמרו שאפשר, ושחבל סתם לקנות חומר סיכוך..

חוץ מזה אם שמפו מתייבש על הרכב הוא לא אמור לרדת בשטיפה עם מים, ועם אלכוהול?

פורסם
כתבת אצרף תמונות, תוסיף עוד כמה מקרוב יותר מרחוק יותר אוליי זווית שונה אל תתעצל.

 

צודק, זה ממש לא עניין של עצלנות פשוט הסימנים כבר לא נמצאים ושאר התמונות שצילמתי לא נראה לי שתצליחו להבין הזווית של הצילום והאור לא מאפשרות את זה..

פורסם

מקווה שלא עבדת עם הפלסטלינה על רכב חם.

עדיף חומר סיכוך מיועד לפלסטלינה או ONR.

אני מקווה שזו לא מריחה של הלכה, אם זה לא יורד כלל ייתכן ורק פוליש יוריד זאת

Opel Adam S 2017

פורסם
מקווה שלא עבדת עם הפלסטלינה על רכב חם.

עדיף חומר סיכוך מיועד לפלסטלינה או ONR.

אני מקווה שזו לא מריחה של הלכה, אם זה לא יורד כלל ייתכן ורק פוליש יוריד זאת

 

הפח לא היה חם עבדתי בשעות הערב במקום מוצל ..

זה ירד אחרי פוליש... אבל אני שואל להבא וגם לרכב השני שלי שרציתי לעשות לו פלסטלינה שמעולם לא נעשתה לו..

יש חשיבות לאיכות של הפלסטלינה?

פורסם (נערך)

יש מצב נפלת על פלסטלינה לא טובה, ויש מצב עבדת לא נכון (אולי לחצת עליה או משהו) ויש מצב גדול שאתה צריך לעבוד עם nor.

 

תספר על שיטת העבודה שלך.

אם יש לך אפשרות לקפוץ למפגש ביום שישי זאת הזדמנות נפלאה ללמוד.

 

ד"א במקרה היא נפלה לך?

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
יש מצב נפלת על פלסטלינה לא טובה, ויש מצב עבדת לא נכון (אולי לחצת עליה או משהו) ויש מצב גדול שאתה צריך לעבוד עם nor.

 

תספר על שיטת העבודה שלך.

אם יש לך אפשרות לקפוץ למפגש ביום שישי זאת הזדמנות נפלאה ללמוד.

 

ד"א במקרה היא נפלה לך?

 

הקפדתי שהפלסטלינה לא תיפול ולא תתלכלך, מילאתי במרסס שמפו אולטימט ומים ואז הרטבתי למשל חלק אחד מכסה מנוע, והתחלתי לעבור עם הפלסטלינה וכשהרגשתי שחסר סיכוך הוספתי נוזל...

 

לגבי המפגש יש לי אירוע לחבן נולד בן בשישי האחרון ויש ברית, מקווה שאוכל להגיע למפגשים הבאים אם יהיו..

פורסם

תריץ חיפוש דובר פה פעם בפורום , לפי דעתי המסנה הייתה סוג הפלסטלינה , נכון שלרוב היא עושה עבודה מעולה אבל פה ושם למישהו קורה מה שקרה לך

COCOdetailing

פורסם

מריחה של הלכה. פוליש עדין יוריד את זה.

כנראה שהפח היה חם או שלחצת יותר מידי או שלא שמת מספיק סיכוך.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...