Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מדובר בעבודה בתור שכיר - מכירה.

 

אין בעיה של מוסריות/מצפון, כל עוד העבודה חוקית והיא כזו.

 

יצא לי לשמוע על משכורות מאוד נחמדות (סביבות ה-20K) וכן, הסתקרנתי.

 

אני צריך לחסוך סכום כסף גדול והבנתי שבתחום הזה, זה די העניין..

 

אין לי כרגע מקום מסויים ואני בשלב הרחרוח.

 

אשמח לכל מידע חיובי/שלילי שתכתבו,

 

תודה.

פורסם

עבודה במכירות יותר קשה ממה שחושבים. אם יש לך ניסיון במכירות ואתה טוב בזה אז למה לא?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

~

דעתי היא שאתה עדיין צעיר וחבל להתחיל ככה את דרכך המקצועית. חסר תחומים אחרים לעבוד בהם שצריך להיכנס לאחד שנוי במחלוקת? הרי שאלת החוקיות פה היא סמנטית - היום כן, מחר לא... בשורה התחתונה אתה תמכור חלומות, לעתים קרובות לאנשים שלא מצויידים בכלים הנכונים להעריך את הסיכון הגבוה שכרוך בעניין.

 

כסף זה לא הכל בחיים, ואם כן אז לשדוד בנק זה יותר מהיר.

פורסם

עד כמה ישדוע לי בארץ יש איסור על מסחר באופציונים בינאריים.

מה גם שרוב החברות אפילו לא טורחות לסחור אלא פשוט לוקחות מאנשים.

למה שלא תלך למכור סמים על אותו משקל?

פורסם

רוצה להיות הזאב מול סטריט, אה?

גם מדוכן פלאפל אפשר להוציא 20 אלף בחודש. זה שזה אפשרי לא מעיד כלום לגבייך.

בכל אופן אין דבר כזה easy money. שזה נראה מה שהתחום הזה מנסה למכור.

פורסם

אפשר לענות ענייניית?

 

הזאב מוול סטריט? כי כתבתי "20 אלף"?

 

אני לא מצליח למצוא סטאז' בבתי השקעות וכל הכשלונות די הוציאו לי את החשק.

 

אני מתכנן לסיים עד סוף השנה - תחילת שנה הבאה, את המבחנים של ניהול תיקי השקעות (כמובן שללא סטאז', אז ללא הסמכה ).

 

בקיצור, מה רע?

פורסם

אין פה רע מוחלט.

 

יש כאן עבודה בתחום שהוא אפור בעיקרו. אתה מציע ללקוח סוג של הימור שאתה יודע שהסיכויים לא לטובתו. אין לך בעיה מצפונית עם זה - סבבה.

 

אני יכול להגיד לך שבעקבות זה לעולם לא יהיה לי נוח להפקיד את הכסף שלי אצלך. תחשוב על שם שיכול לצאת לך ממשחק בקקי כזה. תרוויח גרוש תפסיד שקל.

 

בנוסף, כמו כל תחום מכירות - צריך לדעת למכור. אין גבול לעמלות, אבל הן תלויות במכירות.

 

באותה מידה אתה יכול למכור בחנות אלקטרוניקה או למכור מכוניות.

פורסם

קרוב משפחה שלי עובד בחברה שעוסקת בזה כרואה חשבון (לא כסוכן מכירות).

הוא אמר שבארץ זה לא חוקי ולכן כל הלקוחות הם מחו"ל.

השכר של סוכני המכירות עובד על בסיס+עמלות.

הוא אמר שמי שטוב מגיע גם ל- 50 אלף ש"ח בחודש (אבל מן הסתם לא כולם סוכני מכירות טובים, יותר נכון הרוב לא טובים ופורשים).

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

יש בזה כסף טוב. לא עסקתי בזה בעבר אבל שמעתי על אנשים שעושים את זה.

 

אפור, צהוב או ירוק במקומך לא הייתי שולל כלום. החיים בארץ קשים ואני מעדיף לעשות כסף בצורה אפורה מאשר להיות תלוי במדינה שתתן לי כסף.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

הוא אמר שמי שטוב מגיע גם ל- 50 אלף ש"ח בחודש (אבל מן הסתם לא כולם סוכני מכירות טובים, יותר נכון הרוב לא טובים ופורשים).

צורם לי השימוש במילה "טוב" בהקשר הזה. טוב למעסיק? ללקוח? לקארמה? אנשים שמצטיינים במכירת חלומות ושמני נחשים בסגנון הזה הם אלו שמוכנים לשים בצד את העקרונות והמוסר (אם בכלל היו להם כאלו) ולהתרכז בעשיית כסף תו"כ שכנוע עצמי שזה רק ביזנס. אלו לא אנשים שהייתי רוצה בתור חבריי, עמיתיי או אפילו עובדיי. כאמור, כסף זה לא הכל.

 

אבל שוב, הצלחה ואתיקה זה עניין אינדיבידואלי וכל דיון כזה מוביל באופן טבעי לשאלה איך כל אחד מאיתנו מגדיר אותם. בכל אופן, נראה לי ש"יעיל" זו מילה מתאימה יותר בהקשר הזה.

פורסם
צורם לי השימוש במילה "טוב" בהקשר הזה. טוב למעסיק? ללקוח? לקארמה? אנשים שמצטיינים במכירת חלומות ושמני נחשים בסגנון הזה הם אלו שמוכנים לשים בצד את העקרונות והמוסר (אם בכלל היו להם כאלו) ולהתרכז בעשיית כסף תו"כ שכנוע עצמי שזה רק ביזנס. אלו לא אנשים שהייתי רוצה בתור חבריי, עמיתיי או אפילו עובדיי. כאמור, כסף זה לא הכל.

 

אבל שוב, הצלחה ואתיקה זה עניין אינדיבידואלי וכל דיון כזה מוביל באופן טבעי לשאלה איך כל אחד מאיתנו מגדיר אותם. בכל אופן, נראה לי ש"יעיל" זו מילה מתאימה יותר בהקשר הזה.

 

אני גם בדעה שלך ולכן אני לא הולך לשם למרות שהוא יכול להכניס אותי. בנוסף גם הוא לא הוא פשוט מתעסק בעבודתו כרואה חשבון.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...