Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסופו של דבר the chickens will come to roost ומי שמתעסק בזה יידפק. וזה לא עניין של מוסר האמת, לי נראה פשוט מפגר להתעסק כל חייך בלעבוד על אנשים. בסופו של דבר חיינו הם עבודה ולעבודה יש משמעות גם מבחינת סיפוק עצמי, מעמד והתקדמות והתפתחות. להתקדם ולהתפתח בלהיות נוכל טוב יותר? לא משהו שהייתי רוצה שהחיים שלי יתמקדו בו. מה גם תחשוב שבתי השקעות יודעים מה זה, אף אחד לא יקבל אותך.

לזה שמעליי - זה שקר עצמי. זה כמו שנהג מילוט בשוד הוא רק נהג. אדם שיודע מה קורה ונותן לזה יד - שותף למעשה.

פורסם

אני לא מפחד על ה "שם שלי". אני אהיה בדרגה הכי נחותה ויצא לי כבר לשמוע שהמעסיקים נותנים לעובדים שמות חדשים, כדי שלא יישמעו ישראלים. חוץ מזה, מישהו פה בכלל יודע עם מי הוא דיבר, כשהתקשר לתמיכה מסויימת לאחרונה? בדיוק אותו הקטע.

 

אם בן אדם כשיר נפשית ורוצה לאבד את כספו, אין לי בעיה לעזור לו.

 

פעם מכרתי, לא אהבתי את העניין, אבל תמיד הייתי בין המובילים בעמלות, כך שיכול להיות שזה יהיה נחמד.

 

אני עדיין לא בעניין בכלל, כך שאני אפילו לא יודע מה ההבדל המדוייק בין מסחר בפורקס לאופציות בינאריות, אבל תמיד אפשר ללמוד.

 

אולי כדאי שאנסה את מזלי - מקסימום, לא חסרות עבודות של 4-5K:(.

 

תודה לכולם על המידע. גם לעוקצים, אני באמת לא כועס עליכם :).

פורסם
אם בן אדם כשיר נפשית ורוצה לאבד את כספו, אין לי בעיה לעזור לו.

 

זאת בדיוק הבעיה. באופציות בינאריות המשתתף רק מפסיד.

לא בטוח שאותו אדם שמנסים למכור לו כשיר נפשית לאבד את כספו. יש הרבה אנשים טיפשים שאתה מוכר להם חלומות שיקריים.

 

חבר חסר מצפון לחלוטין תיאר לי את העבודה שלו (הוא כבר לא בתחום):

1. מתקשרים לאנשים במדינת שקר א', מספרים שהם ממדינת שקר ב' ומציעים להם סיכויים גבוהים לרווח

2. משכנעים שוב

3. משכנעים שוב

 

סה"כ, חוקי אבל מסריח מאוד.

עבדתי כמפתח תוכנה בחברה שעוסקת בפרסום של חברות אופציות בינאריות ואפילו זה הסריח לי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

לא בטוח שאותו אדם שמנסים למכור לו כשיר נפשית לאבד את כספו. יש הרבה אנשים טיפשים שאתה מוכר להם חלומות שיקריים.

 

אדם טיפש, הוא עדיין אדם כשיר נפשית :).

 

בינתיים, אני רק מחפש מידע באינטרנט.

×
×
  • תוכן חדש...