Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, אבי מתקשה למצוא עבודה נורמלית בתחום התכנות CNC בארצינו הקטנה לאחר שהתפטר ממקום העבודה שלו, מאז עבר עוד כל מיני מקומות עבודה בתחום, חלקם תקופה ארוכה יחסית וחלקם פחות. חלקם בגלל יחסי אנוש מזעזעים בתחום העבודה וחלקם בגלל שכר נמוך שהובטח שיעלה אחרי תקופה והתברר כשקר.

ועוד כמה סיבות מטופשות שמיותר תציין.

אבי מתמחה במכונות: טרומפף, אמדה, בייסטרוניק הישנה והחדשה, רידר וואטר ג'ט, בייסטרוניק וואטר ג'ט.

יודע לתמודד עם כל מכונות הלייזר\מים\פלזמה וכל הגרעינים שמסביב בתחום התכנות.

יש לאבי יכולת לתכנת את המכונה באופן ידני למקרה הצורך, מבין בתחום התחזוקה של המכונות ותמיד יוכל לייעץ ולסייע.

מומחה במטליקס סימטרון ומתמצא בסוליד וורקס, ויודע לחשב פריסות בקלות, כמובן שיודע גם לתכנת לכיפוף.

יש לו גם נסיון נרחב בניהול צוות (ראש מחלקה, מנהל עבודה).

אנחנו מתגוררים בשדרות.

אשמח אם מישהו מכיר\יודע כל מקום עבודה שמחפש איש מקצוע רציני, ולתת לי דרך ליצור קשר עם העסק.

תודה רבה מראש!

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
פורסם

יש לו נסיון מאוד מועט בעיבוד שבבי (לא יצא לו לעבוד עם זה), עם קצת נסיון והתלמדות אין לי ספק שבמידת הצורך יתחיל להתמחות גם בתכנות בתחום הזה.

אם אתה מחפש מישהו שכבר מקצועי, לצערי אנחנו לא הכתובת.

פורסם

אני מחפש מישהו שיכול להיות עצמאי על המכונות בעיבוד שבבי.

 

שינסה בברזילי בדרומי באשקלון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

מה יש שם? לא ידעתי שיש שם בכלל מכונות CNC

 

הבנתי, עסק בשם ברזילי, תודה.

 

עריכה: מסתבר שאבא שלי כבר דיבר איתם, הם מעוניינים במתפעיל מכונה ולא מתכנת, תודה.

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
×
×
  • תוכן חדש...