Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הונדה סיוויק 2002 במסגרת טיפול 10000 החלפתי מים ברדיאטור.

כמובן מים ירוקים [לא זוכר של איזו חברה] השאלה היא האם באמת אסור

להוסיף מים ירוקים אחרים? כי אני יודע שביום הקרוב יהיו חסרים מים וכול פעם צריך להוסיף.

ומה שרכשתי נשאר אצל המכונאי...

 

דבר שני סמל קדמי ואחורי להונדה שווה לקנות באינטרנט?? כי אני יודע שזה עול 50 לאחד או יותר..

 

תודה

פורסם

אם חסרים לך מים כל הזמן, יש לך בעייה שצריך לפתור. רכב עם מערכת קירור תקינה יכול לנסוע שנים בלי שחסרה אף טיפה.

לגבי ערבוב נוזלי קירור, יש המלצה לא לערבב אבל מאד קשה לעמוד בה, לא חושב שיהיה נזק נורא אם תערבב נוזלים של חברות שונות.

אני עצמי עשיתי את זה מספר פעמים בלית ברירה.

פורסם

אני חושב שאין שום בעיה להוסיף מים מזוקקים או מי קירור באותו הצבע.

ובגדול, המים שקנית לא היו אמורים להישאר אצל המכונאי שלך, כי שילמת על כל הג'ריקן והוא שלך, גש אליו ודרוש את מה שנשאר.

×
×
  • תוכן חדש...