Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם:

 

כיום יש לי במטבח פילטר פחם ופילטר קרמי של קטדין

 

לאחרונה אני שוקל להחליף את פילטר הפחם מתחת לכיור לפילטר פחם משולב סיליפוס בכדי לטפל באבנית.

 

האם זה בסדר נ.ב מהמים האלה אמורה לשתות גם תינוקת בת שנה.

פורסם

יש מחלוקת סביב נושא השפעת הסיליפוס על הבריאות. אני לא לוקח סיכון, החלפתי פילטרים לכאלה ללא סיליפוס.

יותר חשובה לי הבריאות מהאבנית.

פורסם

הבנתי. למרות שאין שום סימוכין לעניין בריאותי הייתי נמנע. אם האבנית מפריעה לך קנה פילטר בריטה שמימיו ישמשו רק את הקומקום.

פורסם

בריטה לא מונע אבנית

טרם הוכך שסיליפוס אינו מזיק לבריאות

הוכך שאבנית אינה מסוכנת לבריאות ולא קשורה לאבני כליות כלל

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
בריטה לא מונע אבנית

ספר את זה לקומקום שלי שאצלי כבר 4 שנים, מעולם לא נוקה מאבנית ואין בו אבנית בכלל. המים לקומקום תמיד נמזגים מהבריטה. פילטר מוחלף פעם בחודשיים-שלושה.

פורסם
בריטה לא מונע אבנית

 

אני תוהה מדוע אתה כותב גיבובים חסרי שחר ועל מה הם מבוססים. אתה מבין בכלל איך עובד מסנן בריטה?! ניסית?!

אתה יכול להשתמש במי בריטה לקומקום ובהנחה שהפילטר מוחלף בתדירות סבירה לא תהיה שום אבנית בקומקום (לצורך זה אפילו פעם בשלושה חודשים, בניגוד להמלצת היצרן, עושה את העבודה נהדר).

פורסם

יש לי בריטה בבית וקומקום דיי חדש מלא אבנית

לצלם?

הפילטר מוחלף מידי 3-4 שבועות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מוזר מאוד, אצלי הייתי משתמש חודשים בבריטה ולא הייתה אבנית.

מה שכן, כששמתי מים מבריטה במיחם עם גוף חימום גלוי המים ״אכלו״ את הציפוי של גוף החימום וכל המים היו אפורים ולא ראויים לשתייה.

פורסם

האמת היא שכשהיה לי תמי 4 המצב היה גרוע יותר (הקומקום היה למים לקפה כי הבריטה לא היה חם מספיק)

עם המעבר לבריטה גם החלפנו קומקום

עדיין בריטה אינו מונע אבנית. יתכן ומפחית אבל לא מונע.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אתה הראשון שאני שומע שמתלונן על זה. מאד לא סביר. לפי התיאור שלך הפילטר לא מתפקד.

 

ברווז אשמח לשמוע את דעתך.

×
×
  • תוכן חדש...