Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

 

אני כרגע נוהג על סיאט לאון 1200 משנת 2014, ואני מחפש להשתדרג לרכב יותר ספורטיבי וחזק.

אני בן 23, אז המראה הצעיר של הרכב חשוב לי.

כמו כן, הגובה שלי הוא 1.90 אז צריך להיות מספיק מרווח תנועה:?

 

אני יודע שאני כנראה מפספס הרבה רכבים טובים כי אני מחפש אוטומטי, אבל אני מבלה הרבה בפקקים, וידני זה לא אופטימלי בשבילי.

 

תקציב: 200-220K

 

דרישות:

---------------------

ספורטיבי

אוטומטי

מראה צעיר

מרווח מספיק לבחור בגובה 1.90

עדיפות ל5 דלתות (לא חובה)

עדיפות לאיבזור נדיב כמו בלאון (לא חובה, אבל שלא יהיה אוטו ערום)

 

 

חשבתי כרגע על:

לאון קופרה (שעוד לא הגיע לארץ, אבל מעריכים שיגיע בקרוב והתג מחיר יהיה באיזור ה-220).

אוקטביה RS (לא אהבתי את התא נוסעים, הרגיש לי מאוד זול, אבל מוכן להתפשר. צריך לעשות נסיעת מבחן).

סובארו BRZ (טיפה מעבר לתקציב, אבל יש לי תחושה שאפשר להוריד אותם במחיר).

 

 

יש עוד המלצות?

 

תודה רבה.

עריכה אחרונה על ידי CluelessDriver
פורסם

נסה את המיני קופר S, השם מיני כבר לא ממש משקף את גודלה, נהגתי בגרסת קופר S בעלת 5 דלתות, אך כדאי שתשב בעצמך זה ללא ספק אינדיבידואלי, תקבל רכב מצויין, מאובזר ומעוצב וללא ספק בעל תכונות דינאמיות וספורטיביות נהדרות.

פורסם

לשמחתי יצא לי לנהוג קצת באוקטביה RS. אחרי שתנהג עליה לא תתבלט יותר כי לפי דעתי במחיר שציינת היא מתיישבת בול מבחינת התמורה והאופציה הכי כדאית שיש כי היא מצוינת גם לחיי היום יום כרכב שימושי. הBRZ אובר-רייטד. העיצוב שלה מהמם אבל היא לא מתקרבת בביצועים לאוקטביה.

פורסם
חשבתי כרגע על:

לאון קופרה (שעוד לא הגיע לארץ, אבל מעריכים שיגיע בקרוב והתג מחיר יהיה באיזור ה-220).

"מעריכים שתגיע בקרוב" כבר איזה שנה. לא הייתי סומך על הגעתה לארץ.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

גולף GTI?

 

הBRZ אובר-רייטד. העיצוב שלה מהמם אבל היא לא מתקרבת בביצועים לאוקטביה.

 

כן, כי בשביל שמכונית ספורט תהיה שווה משהו היא צריכה מנוע עם לפחות 35 קג"מ, כדי לתת לאוקטביות בראש ב-443.

אחרת היא Over-rated.

נו, באמת.

 

 

פורסם
לשמחתי יצא לי לנהוג קצת באוקטביה RS. אחרי שתנהג עליה לא תתבלט יותר כי לפי דעתי במחיר שציינת היא מתיישבת בול מבחינת התמורה והאופציה הכי כדאית שיש כי היא מצוינת גם לחיי היום יום כרכב שימושי. הBRZ אובר-רייטד. העיצוב שלה מהמם אבל היא לא מתקרבת בביצועים לאוקטביה.

מבין כל האופציות שהועלו פה, ה BRZ היא היחידה שאפשר להגדיר כ"רכב ספורט". השאר משפחתיות ספורטיביות במקרה הטוב.

emotion of motion

פורסם

להציע גולף GTI למישהו שמבקש רעיונות נוספים לרכב ספורטיבי זה כמו להעלות את הרעיון של איקאה למישהו שמחפש שולחן. אין מצב שהוא לא חשב על זה כבר בעצמו..

פורסם

בדוק גם את הג'ולייטה תלתן, גם היא אוטומטית ואולי אפשר לקבל עליה הנחה מהמחירון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
גולף, וולוו v40t5 ואפשר להכניס גם את ה-s60.

לא אהבתי את המראה יותר מדי, ותתקנו אותי אם אני טועה אבל על הנייר הם לא נראים ספורטיביים. מוכן לעשות עליהם נסיעת מבחן אם זה לא המצב בפועל.

 

הנה שרשור דומה לשלך , עם תקציב דומה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?564869-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A2%D7%93-250K

פוקוס ST ידנית בלבד.

עברתי על השרשור הזה, משם הבאתי את הרעיון לסובארו BRZ, וגם אחרי ש @GTI33

אמר שהמיני קופר היא לא באמת מיני מבחינת הגודל, אז גם אותה לקחתי בחשבון.

כמו כן הפוקוס ST לא מתאימה לי כי כרגע אני מחפש רכב אוטומטי.

 

"מעריכים שתגיע בקרוב" כבר איזה שנה. לא הייתי סומך על הגעתה לארץ.

כן, אני יודע. עוד אז כשקניתי את הלאון הם אמרו שהיא תגיע עוד 2-3 חודשים, עברה שנה מאז. אבל עדיין יש בי שביב של תקווה:roll:

 

בדוק גם את הג'ולייטה תלתן, גם היא אוטומטית ואולי אפשר לקבל עליה הנחה מהמחירון.

אני לא מצליח למצוא מפרט מלא ורמות אבזור בשום מקום באינטרנט(גם לא באתר שלהם), אבל אבדוק את העניין.

 

 

גולף GTI: לא אהבתי את המראה, זאת הסיבה היחידה שלא הלכתי עליו מלכתחילה.

 

כרגע אני אנסה לתאם נסיעות מבחן ל: BRZ, Mini Cooper, Octavia RS, Alfa.

נראה לי די מיצינו את כל האופציות, אבל אם יש עוד הצעות, אשמח לשמוע.

תודה רבה לכולם על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...