Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיתוח סטארט אפ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התשובה היא או אם יש לו הרבה מאוד זמן והוא מאוד מוכשר.אלו מוצרים עצומים שכוללים המון דברים כולל צד שרת , ווב, מובייל ועוד. לא אמרת כלום. בקיצר מי שמבקש דבר כזה פשוט לא מבין הרבה, וכנראה לא באמת יודע איך לממש את הראיון שלו אם בכלל אפשר או הוא יחודי.

 

כמו שנאמר - אי אפשר (או מאוד קשה) להקים חברה על כח פיתו אאוטסורס.

בלי אדם טכנולוגי שמאמין ברעיון ובצוות מקימים - לדעתי לפחות הרעיון לא שווה כלום.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לא מספיק למתכנת מנוסה.

אתה שוכח שעלות העסקת עובד היא הרבה מעל השכר ברוטו שלו. (פנסיה, חופשות, ביטוח לאומי וכו').

 

התכוונתי 25 אלף עלות שכר כמובן, למתכנת מובייל עם שנה או שנתיים נסיון וגם את הסכום הזה עיגלתי למטה כדי שהוא רק יקבל מושג על סדר הגודל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

וזה כנראה אדם שיהיה רחוק מלהיות מסוגל לפתח לבד מוצר עם צד שרת, מובייל , קצת ווב וכל זה בסקייל כלשהוא.

אולי עם פארס או פלטפורמה דומה ואיש פרודקט טוב מאוד (שאני מקווה ששמתם כסף בצד גם לזה ועיצוב... מפתח ורעיון זה רחוק מלהיות מספיק)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
מה דעתכם,על לפנות לחברות כאלו שיפתחו לי את הפליקציה? http://appli.co.il/ http://shimara.co.il/ ראיתי גם את האתר הזה, http://www.ideveloper.co.il/ מה דעתכם, לקחת משם מפתח, והוא יפתח לי אפליקציה? מפתח אחד יהיה מסוגל לפתח תוכנה, סטייל: ווטסאפ,פייסבוק?

 

לא הפנמת כלום ממה שכתבו לך, אה?!

 

טוב, צ'מע, תמיד יש את זה שמכה את השיטה.

אולי זה אתה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא הפנמת כלום ממה שכתבו לך, אה?!

 

טוב, צ'מע, תמיד יש את זה שמכה את השיטה.

אולי זה אתה.

לא הבנתי מה הבעיה,לפי מה שהבנתי בחברות הללו יש את כל המפתחים הדרושים, אתה פשוט משלם להם, והם מפתחים בעבורך את האפליקציה, לא?

פורסם

מהיכן הבנת את זה, שכל מה שכתבו לך זה שאתה לא מבין במה כרוך פיתוח?

אתה רוצה לעשות - תעשה.

אף אחד לא יודע לתת לך תובנות על בסיס אתר באינטרנט.

 

אתה יזם?!

תיזום!

 

לך, קבע כמה פגישות... תלמד משהו.

מלקשקש בפורום לא תקים עסק, כי מה שלבעלי ניסיון היה להגיד לך זה - אל תעשה את זה!

אתה רוצה בכל זאת... כבוד.

באמת, כבוד.

אבל יאללה... תתחיל לעבוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

איש נחמד,

עלות העסקת מתכנת דרך חברות אאוטסורס (והאמת כל מתכנת אאוטסורס יודע שיש חודש ככה וחודש ככה ולכן צריך לגבות יותר) נעה בין 35,000 לחודש לבין 45,000 לחודש, והרבה פעמים זה לא כולל מע״מ.

 

מה שאמרו לך קודמיי נכון מאוד.

 

אבל:

1. יש מועדוני יזמות באוניברסיטאות והמכללות השונות - נסה ליצור איתם קשר

2. יש קבוצות meetup כמו שהזכירו פה שנועדו להפגיש בין ״חולמים״ לאנשי מעשה.

 

בטח שאפשר להרים POC של פייסבוק או וואטסאפ לבד. קח בחשבון שמדובר באב טיפוס סופר ראשוני שנועד רק כדי לבצע הדגמת היתכנות כדי לגייס כסף כדי לבנות מוצר - ולא במוצר סופי.

 

אתה חושב שסתם פייסבוק מעסיקה אלפי אנשים?

 

נראה שיש פה לא מעט אנשי טכנולוגיה. ספר על החלום שלך ואולי מישהו מהם ישמח לבנות את זה ביחד איתך.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

מה שמדהים אותי זה שתמיד זה אותו דפוס, אדם מהרחוב עם אפס הבנה טכנולוגית חושב על הסטארטאפ הגדול הבא אמהמה רק חסר לו איזה מתכנת ש כמה כבר עולה 10-20 שקל לשעה שיסגור לו את הפינה ויבנה את האפליקציה שהוא בקושי מצליח להסביר על מפית.

בקצרה, אם אין לך את הרקע הזה אז לידיעתך כמעט כל מוצר טכנולוגי שיש לך אינטראקציה איתו ביום יום מורכב כנראה מכמה מאות או אולי אלפי שנות אדם במחקר ופיתוח.

לפעמים כדי לגייס כסף מספיקה מצגת עם 10 שקופיות, החלק המעניין זה כשיוצאים מהחדר עם הכסף, אם אתה לא אחד מהאנשים שיודעים לקחת את הרעיון ולהפוך למציאות מה תרומתך בכל שאר הזמן שבו באמת עושים משהו?

פורסם
לא הבנתי מה הבעיה,לפי מה שהבנתי בחברות הללו יש את כל המפתחים הדרושים, אתה פשוט משלם להם, והם מפתחים בעבורך את האפליקציה, לא?

אתה כל כך לא מחובר למה שקורה בתחום הזה. אין אדם אחד שכותב את הכל.

חברות מעסיקות עשרות מהנדסי תוכנה, מחולקים לצוותים, כל צוות עוסק בחלק אחר של המוצר (קליינט, סרבר וכו) וכל אחד בתוך הצוות עובד על איזורים אחרים בקוד של המוצר/אפליקציה.

לא יודע מה הרעיון או האפליקציה שלך אמורים לעשות אבל אם אתה רוצה לעשות עבודה רצינית אתה צריך לפחות מהנדס שמתמחה בפיתוח למכשירים הסלולריים (ורצוי 2 אחד לאנדרואיד ואחד לאייפון), עוד מהנדס שמתמחה בפיתוח השרת שדרוש לאפליקציה, ראש צוות שיודע לתכנן את הכל מלמעלה ולתאם ביניהם (אתה לא תוכל לעשות את זה הרי, ולצפות שהם יעשו את זה בעצמם ... מובטח לך בלאגן שלם, ריבים, וכשלון), בנוסף מאד כדאי מעצב גראפי שמתמחה בעיצוב הממשק (אתה לא רוצה שמהנדס תוכנה יתכנן את הממשק, תאמין לי). ועכשיו מגיע החלק של ה QA, בדיקות, ואחר כך החלק של התמיכה בבעיות שצצות אצל המשתמשים זה דורש עוד כח אדם.

או שפשוט תפנה לחברה שתבנה לך את הכל מהתחלה - מטריקס וכו ותראה איזה דרישת מחיר תקבל.

פורסם
וזה כנראה אדם שיהיה רחוק מלהיות מסוגל לפתח לבד מוצר עם צד שרת, מובייל , קצת ווב וכל זה בסקייל כלשהוא.

אולי עם פארס או פלטפורמה דומה ואיש פרודקט טוב מאוד (שאני מקווה ששמתם כסף בצד גם לזה ועיצוב... מפתח ורעיון זה רחוק מלהיות מספיק)

 

ברור שלא, אבל עוד לפני מעצב ואיש פרודוקט גמרתי לבחור 100K ב-4 חודשים, על בסיס מתכנת אחד, לא מי יודע מה מנוסה.

רק רציתי שיבין את סדרי הגודל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מרטינס , לסטארטאפ חדש cto עם הרבה בוסטראפינג ויכולת טכנית טובה כfull stack אמיתי יש יכולת להרים את המוצר בהתחלה.

כמובן האנשים האלו מאוד נדירים בשוק, ובטח שלא יעבדו בחברת פרוייקטים כמפתח, אבל עדיין ככה סטארטאפים בכל זאת מצליחים לקום מצוות מינימאלי (דוגמא דל המקום שאני בו עכשיו - קם משני אנשים - אחד שעשה פרודקט, טיפה מובייל, גיוס כספים , מרקטינג עיצוב ומכירות ושני שעשה בערך כל פיפס אחר טכנית מאפס כולל מערכת ניהול , sdk , קידוד וידאוים למובייל וכל זה בסקייל של תוכניות טלוויזיה בפריימטיים. זו דוגמא לא רעה איך שני הצדדים מביאים ביחד לשולחן מה שצריך. רעיון , במיוחד בלי יכולת להוכיח product/market fit.... נו , זה לא הרבה.

 

וזה קריטי שהלב של המוצר יהיה בפנים ולא כפרויקט של משהו שלא ממש אכפת לו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
מרטינס , לסטארטאפ חדש cto עם הרבה בוסטראפינג ויכולת טכנית טובה כfull stack אמיתי יש יכולת להרים את המוצר בהתחלה.

כמובן האנשים האלו מאוד נדירים בשוק, ובטח שלא יעבדו בחברת פרוייקטים כמפתח, אבל עדיין ככה סטארטאפים בכל זאת מצליחים לקום מצוות מינימאלי (דוגמא דל המקום שאני בו עכשיו - קם משני אנשים - אחד שעשה פרודקט, טיפה מובייל, גיוס כספים , מרקטינג עיצוב ומכירות ושני שעשה בערך כל פיפס אחר טכנית מאפס כולל מערכת ניהול , sdk , קידוד וידאוים למובייל וכל זה בסקייל של תוכניות טלוויזיה בפריימטיים. זו דוגמא לא רעה איך שני הצדדים מביאים ביחד לשולחן מה שצריך. רעיון , במיוחד בלי יכולת להוכיח product/market fit.... נו , זה לא הרבה.

 

וזה קריטי שהלב של המוצר יהיה בפנים ולא כפרויקט של משהו שלא ממש אכפת לו.

 

נכון יש גם כאלה אבל לרוב הם רק מרימים מוצר דמו/הצגת תכלית רק כדי להציג למשקיעים כדי לגייס השקעה ראשונית, ברגע שהם הצליחו לגיס כסף הם כבר שוכרים עובדים ומפזרים את העבודה.

לפעמים הדמו הזה משמש כבסיס למוצר האמיתי ולפעמים זורקים אותו ומתחילים מהתחלה.

והכרתי גם סטארטאפים שלקחו חברת פרוייקטים כדי שתיצור להם את מוצר הדמו למשקיעים, שילמו בכספם הרבה כסף.

פורסם
יש לכם כיוון בערך, כמה עולה לפתח סוג של ווצאפ בחברת פרויקטים.?

בערך 300K-400K.

פעם גם לי היו אשליות...

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...

×
×
  • תוכן חדש...