Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה לוודא בקשר לסיום מלווה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתוב ברשיון : "מלווה עד 20.12.04"

מתי מותר לנהוג?

כשמגיע ה 20? (כי הרי זה "עד" ה-20)

או כשנגמר ה-20 ומתחיל ה-21?

 

מי שיודע אבל ממש בוודאות שיענה.

תודה.

פורסם
בתאריך 20.12.04 בחצות מותר לך לנהוג ללא מלווה (כלומר שנכנס ה 21 לחודש).

ואם נסעתי ב-20, ובמקרה עצר אותי שוטר, מה הוא יכול להגיד לי?

הרי בפירוש כתוב "נדרש מלווה עד 20.12" ולא מוזכר שזה כולל.

פורסם

לדבר זה קל אין יותר מבאס מהמלווה לפני שנה הוצאתי רשיון אני יודע מה זה

לחברה שלי נגר המלווה בסוף השבוע הזה

היא כול יום בוכה לי

תקשיב לי שמגיע ה 20 תנסע רגיל בלי פחד אני לא חושב שיהיה שוטר שידפוק אותך על זה

( אני כבר מודע לזה שהולכים לקטול אותי אבל חפיף...)

פורסם
לדבר זה קל אין יותר מבאס מהמלווה לפני שנה הוצאתי רשיון אני יודע מה זה

לחברה שלי נגר המלווה בסוף השבוע הזה

היא כול יום בוכה לי

תקשיב לי שמגיע ה 20 תנסע רגיל בלי פחד אני לא חושב שיהיה שוטר שידפוק אותך על זה

( אני כבר מודע לזה שהולכים לקטול אותי אבל חפיף...)

 

 

תתפלא אני שמעתי כבר על מקרים של שלילה + קנס בגלל כמה שעות של לפני סיום מלווה...

פורסם
כתוב ברשיון : "מלווה עד 20.12.04"

מתי מותר לנהוג?

כשמגיע ה 20? (כי הרי זה "עד" ה-20)

או כשנגמר ה-20 ומתחיל ה-21?

 

מי שיודע אבל ממש בוודאות שיענה.

תודה.

אותי תפס שוטר ביום שנגמר המלווה כמו שאתה אומר והוא לא עשה לי כלום, אבל יכול להיות שהוא לא שם לב או שהוא וויתר לי. כל מקרה לגופו אז אני לא בטוח.

 

חוץ מזה שוטר תפס אותי גם יומיים לפני שנגמר המלווה ואני כבר חשבתי שתיהיה לי שלילה אבל דיברתי איתו יפה והבאתי לו להתקשר להורים שלי ואמרתי לו שאני מצטער והכל והוא ויתר לי, הכל תלוי איך אתה מדבר איתו ואם תצליח להשפיע עליו.

 

לדבר זה קל אין יותר מבאס מהמלווה לפני שנה הוצאתי רשיון אני יודע מה זה

לחברה שלי נגר המלווה בסוף השבוע הזה

היא כול יום בוכה לי

תקשיב לי שמגיע ה 20 תנסע רגיל בלי פחד אני לא חושב שיהיה שוטר שידפוק אותך על זה

( אני כבר מודע לזה שהולכים לקטול אותי אבל חפיף...)

אני גם יודע ששוה לך לחכות את היום הזה כי אם יתפוס אותך שוטר ולא יוותר אז אתה תתבאס הרבה יותר עם שלילה ועוד שנתיים נהג חדש.

חיכית חודשיים תחכה עוד יום, תאמין לי שאתה לא תעשה כל כך הרבה ביום הזה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
ואם נסעתי ב-20, ובמקרה עצר אותי שוטר, מה הוא יכול להגיד לי?

הרי בפירוש כתוב "נדרש מלווה עד 20.12" ולא מוזכר שזה כולל.

בדר"כ השוטרים יודעים את העבודה שלהם (שוב בדר"כ).

אז אתה עלול לקבל קנס\משפט\שלילה\בלאגן בקיצור...

תתאפק עוד יום אחד, ותמנע בעיות בעתיד.

כולה יום אחד, אתה מסכן מעט את הרישיון החדש שלך בשביל יום אחד לא חבל ?!

פורסם

להזכירך, אם תנהג ב20, ושוטר יתפוס אותך, אתה יכול לזכות בפרס הבא:

לאחר השלילה שתקבל, והקנס שתשלם - תזכה ב(לפחות) 28 שיעורי נהיגה מחדש, תאוריה חדשה וטסט חדש.

!But wait.. there is more

בנוסף, תזכה לקבל 3 חודשי מלווה במקום רק 2, ותוגבל להסיע עוד 2 נוסעים ברכב.

ולסיום..

תהיה זכאי להשתתף בתוכנית הנהגים החדשים של עמותת אור-ירוק ולזכות בפרסים נוספים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...