Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה בקרוב נגמרת לי השלילה ב1.4 מה יהיה עלי לעשות כדי להחזיר את הרישיון נתפסתי נוהג תחת השפעת אלכוהל הייתי נהג חדש קיבלתי חצי שנה וקנס 1200שקל.

לפני שקיבלתי את השלילה היה לי 6 נקודות בגלל איזה תמרור זאות אומרת שהיצתברו לי 16 נקודות ביחד עם הנהיגה תחת השפעת אלכונול ואני צריך ללכת לבית ספר לנהיגה מונעת.

הייתי נהג חדש האם אני יצתרך לעשות תיאוריה שיעורים טסטס מלווה מחדש? או מה שהבית משפט יקבע ביום שתגמר השלילה?

ועד משהו אינ יקבל מכתב בדאור או משהו שבו יהיה רשום מה עלי לעשות?

פורסם

ב-2.4 תוכל לגשת למשרד הרישוי ושם יחכו לך ההפתעות הבאות:

1. (ככל הנראה) תצטרך לעבור בדיקה במרב"ד.

2. לאחר שתצלח את המרבד, תאוריה+טסט מחדש.

3. נהג חדש לשנתיים נוספות.

4. קורס נהיגה נכונה יגיע בהמשך הדרך.

5. סע בדרכים טובות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

השאלה הכי חשובה פה שעושה הבדלים גדולים:

ביום של הגזר הדין שקיבלת היית נהג חדש?? עזוב את זה שניתפסת כנהג חדש השאלה היא אם במשפט כבר נגמר לך הנהג חדש

פורסם

מה לעשות?

לנהוג כמו בן אדם,להתייחס לתמרורים, ולא לנהוג תחת השפעת אלכוהול.

זה מה לעשות!!!

סלע

פורסם
מה לעשות?

לנהוג כמו בן אדם,להתייחס לתמרורים, ולא לנהוג תחת השפעת אלכוהול.

זה מה לעשות!!!

כולם עושים שטויות וטעויות בחיים..על הטעות הזאות כבר שילמתי התגובה שלך מיותרת וממש לא עוזרת.!!

פורסם

מאיפה נובע הדחף הבלתי מוסבר הזה להטיף מוסר במקום לענות לשאלה בצורה עניינית?

הוא כבר קיבל שלילה וקנס, נראה לי שהוא הפיק לקחים.

V5

פורסם
השאלה הכי חשובה פה שעושה הבדלים גדולים:

ביום של הגזר הדין שקיבלת היית נהג חדש?? עזוב את זה שניתפסת כנהג חדש השאלה היא אם במשפט כבר נגמר לך הנהג חדש

החגיגה הזו נגמרה :onfire:

 

12א (א) מי שניתן לו רישיון נהיגה ולא היה בידו קודם לכןרישיון נהיגה שאינו רישיון לנהוג באופנוע, בטרקטור אובמכונה ניידת, יהיה נהג חדש למשך שנתיים מיום מתןהרישיון כאמור(בסימן זה - התקופה הבסיסית), או לתקופותנוספות בהתאם להוראות סעיף זה; תוקף רישיון הנהיגהשניתן לנהג חדש יהיה לשנתיים.

 

(ב) (1) הוגש נגד נהג חדש כתב אישום בשל עבירהמן העבירות המפורטות בתוספת השלישית, תוארךתקופת היותו נהג חדש עד תום ההליכים המשפטייםבעניין האישום האמור.

(2) נמסרה לנהג חדש הודעת תשלום קנס כמשמעותהבסעיף 228 לחוק סדר הדין הפלילי [נוסח משולב], התשמ"ב-1982, בשל עבירה מן העבירות המפורטות בתוספת השלישית, תוארך תקופת היותו נהג חדש עדתשלום הקנס, ואם ביקש להישפט על העבירה - עדתום ההליכים המשפטיים בעניין אותה עברה.

(3) פקע תוקפו של רישיון הנהיגה של הנהג החדש לפניתום ההליכים המשפטיים או לפני תשלום הקנס, כאמורבפסקאות (1) או (2), לפי העניין, תחדש רשות הרישוי אתרישיון הנהיגה שלו לתקופה נוספת של שנתיים.

 

(ג) נהג חדש שההליכים המשפטיים בעניינו, כאמור בסעיףקטן (ב), הסתיימו בלא הרשעה, יחדל להיות נהג חדש בתוםהתקופה הבסיסית או בתום ההליכים המשפטיים כאמור, לפיהמאוחר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מאיפה נובע הדחף הבלתי מוסבר הזה להטיף מוסר במקום לענות לשאלה בצורה עניינית?

הוא כבר קיבל שלילה וקנס, נראה לי שהוא הפיק לקחים.

מאיפה נובע הדחף?

אסביר לך,אם לא הבנת.

למזלו,העבירות החמורות שלו, בייחוד נהיגה תחת השפעת אלכוהול , הסתיימו ללא פצועים או הרוגים.

מאיפה עזות המצח של נהג, ועוד של נהג צעיר וחסר נסיון לעלות שיכור על ההגה?

זו לא עבירה מקרית של חוסר תשומת לב רגעית, זו עבירה במודע.

אם חלילה העניין היה מסתיים בתאונה עם פצועים והרוגים,גם אז היית שואל מאיפה הדחף?

מקווה שהבנת.

אם לא, לא יכול להסביר באופן פשוט יותר!

סלע

פורסם
כולם עושים שטויות וטעויות בחיים..על הטעות הזאות כבר שילמתי התגובה שלך מיותרת וממש לא עוזרת.!!

 

אני מצטער (אני עם סלע בסוגיה זו) - אבל לא כולם עושים שטויות כאלה.

הכל טוב - עד שחו"ח קורה משהו.

טוב שלא קרה.

רק בריאות.

alfa 156 2.5.

פורסם
קומפי ממתי החוק הזה נכנס ?! כי עד לא מזמן זה עבד אצל אנשים

בלי צחוק, ב-1.4.12 נרשם ברשומות והיה אמור להכנס לתוקף ב-1.1.13 - תיקון מס' 104 לפקודת התעבורה.

אולם יש סייג לתחילת חוק זה.

7. (א) תחילתו של חוק זה, למעט סעיף 5(3), ביום י"ט בטבת התשע"ג (1 בינואר 2013) (להלן יום התחילה).

(ב) על אף האמור בסיף קטן (א), תחילתן של ההוראות המפורטות להלן ביום התחילה, ובלבד שעד לאותו מועד הותקנו תקנות ראשונות לפי סעיף 12א1(ה) לפקודה, כנוסחו בסעיף 4 לחוק זה. (1) ההגדרות "התר נהיגה" ו"נהג חדש צעיר", כנוסחן בסעיף 1 לחוק זה. (2) סעיפים 11, 12 ו-12א1 לפקודה, כנוסחם בסעיפים 2 עד 4 לחוק זה.

(ג) לא עודכנו תקנות כאמור בסעיף קטן (ב), ידחה שר התחבורה התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, בצו, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, את מועד תחילתן של ההוראות האמורות באותו סעיף קטן בששה חודשים, בכל פעם.

(ד) הוראות סעיף 12א1 לפקודה, כנוסחו בסעיף 3 לחוק זה, לא יחולו על מי שהיהזכאי לקבל רישיון נהיגה לפי סעיף 11 לפקודה לפני יום התחילה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש לי עד שאלה בנושא לאחר שקיבלתי את השלילה היתגייסתי לצבא ולאחר תקופה של כמה חודשים בצבא קיבלתי פתור

האם זה ישפיע על הרישיון ועל התהליך שאני יצתרך לעבור בכדי להוציא רישיון מחדש?

ב14.4 אני הולך לבית ספר לנהיגה מונעת עקב הנקודות שהיצטברו לי ולאחר מכן אני בטח יוכל לעשות תיאוריה וטסט מחדש?

בטוח יהיה לי מלווה מחדש? מלווה בוקר ואז מלווה בשעות של הלילה?

כי כשהוצאתי את הרישיון היה לי מלווה רק לתקופה של חצי שנה ואז יצא חוק חדש וכל זה?

 

יש לי עד שאלה לא קיבלתי שום מכתב בדאור שאומר שניגמרה השלילה וכל זה האם אני יקבל את זה רק לאחר שאני יעשה נהיגה מונעת?

תודה חג שמח לכולם :)

 

ואל תדאגו מהטעות שלי אני למדתי בכך שהפסדתי את הרישיון שלי בגלל שטות וחוסר מחשבה הפסדתי מלא כסף שהלך לעורך דין והייתי צריך לבזבז את כל החסכונות שלי :/ והכי מציק זה שכל יום אני הולך ברגל או מוניות\אוטובוסים לכל מקום והכי מבאס שיש לי רכב חדש בחנייה בעל 4500קילומטר בלבד :( שרק מחכה לי

פורסם (נערך)

מאיפה עזות המצח של נהג, ועוד של נהג צעיר וחסר נסיון לעלות שיכור על ההגה?

 

תיקנתי לך.

 

פות"ש - קודם כל, בדוק מה כתוב בפסק הדין, אם אין הוראות נוספות.

 

אם אין - תעודכן במשרד הרישוי.

 

ולמד היטב מסלע - נהיגה בשכרות הינה עבירה ביותר עם פוטנציאל גדול לתוצאות חמורות ביותר, ולא בכדי מחמיר המחוקק עם נהגים העושים זאת. והמחוקק בישראל עוד רחמן לעומת המחוקק במדינות מתוקנות, שבחלקן היית מוצא עצמך בתא המעצר לכמה שעות ואף יותר.

 

פות"ש - לפני שאה משלם תמורת קורס לנהיגה מונעת או קורס רענון נהיגה בדוק אם בכלל יש דרישה כזו ממך. יתכן שהדרישה ל"אמצעי תיקון" (תאוריה ו\או מבחן מעשי) תדחה את האפשרות שלך לקבל זכויות נהיגה על סמך קורסים אלה.

 

בקצרה - אם עדיין לא היית במשרד הרישוי גש לשם אחרי הפסח. ובבקשה, עדכן אותנו מה הדרישות שהוטלו עליך. יש כאן לא מעט קוראים שכדאי שילמדו מניסיונך. בכל מקרה - שמע היטב לעמית, ששולט היטב בחומר. סבירות גבוהה שהרכב ימשיך לחכות לך עוד כמה חודשים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תיקנתי לך.

 

פות"ש - קודם כל, בדוק מה כתוב בפסק הדין, אם אין הוראות נוספות.

 

אם אין - תעודכן במשרד הרישוי.

 

ולמד היטב מסלע - נהיגה בשכרות הינה עבירה ביותר עם פוטנציאל גדול לתוצאות חמורות ביותר, ולא בכדי מחמיר המחוקק עם נהגים העושים זאת. והמחוקק בישראל עוד רחמן לעומת המחוקק במדינות מתוקנות, שבחלקן היית מוצא עצמך בתא המעצר לכמה שעות ואף יותר.

 

פות"ש - לפני שאה משלם תמורת קורס לנהיגה מונעת או קורס רענון נהיגה בדוק אם בכלל יש דרישה כזו ממך. יתכן שהדרישה ל"אמצעי תיקון" (תאוריה ו\או מבחן מעשי) תדחה את האפשרות שלך לקבל זכויות נהיגה על סמך קורסים אלה.

 

בקצרה - אם עדיין לא היית במשרד הרישוי גש לשם אחרי הפסח. ובבקשה, עדכן אותנו מה הדרישות שהוטלו עליך. יש כאן לא מעט קוראים שכדאי שילמדו מניסיונך. בכל מקרה - שמע היטב לעמית, ששולט היטב בחומר. סבירות גבוהה שהרכב ימשיך לחכות לך עוד כמה חודשים.

 

במהלך השלילה שלחו לי מכתב שבור רשום שאני אמור להירשם לנהיגה מונעת וכל זה

בפסק דין לא היה שום הוראות רק קנס

פורסם

לא ישלח לך מכתב על סיום השלילה.

עליך לסור למשרד הרישוי עם פסק הדין + אישור ההפקדה ושם תקבל את אמצעי התיקון שתדרש להם.

אמצעי התיקון אינם מבטלים קורס נהיגה נכונה ואינם מחליפים אותו, כך שתצטרך לעבור את שניהם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...