Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

יש לכם מושג כמה צריך לעלות מיגון רכב נגד אבנים ובקטבים? האם זה מוריד את הערך של הרכב? צריכת דלק?

 

אשמל להמלצות באיזור חדרה. תודה

פורסם

מיגון נגד אבנים מבוצע פשוט ע"י החלפת החלונות ברכב לחלונות מפלסטיק כלשהו, אם כבר זה מוריד משקל, אבל מתווספים הרבה חסרונות אחרים.

פורסם

קיים מיגון ירי שכמובן ממגן אותך מפני אבנים, בקתבים וכו..

יקר, כבד, מצריך החלפת כל החלונות + מנועים חשמליים חזקים לחלונות,

החלפת דיפונים...

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

האפשרות הריאלית היחידה למגן רכב היא מסחרי כלשהו (טנדר לדוגמא), בפועל כנראה שזה יעלה יותר מהרכב.

בקיצור- לא רלוונטי לאדם פרטי, אלא אם כן משפחתך עוסקת במיחזור בקבוקים :lol:

פורסם

ראיתי שיש חברות שנותנות פיתרון מיגון נגד אבנים בצורה של מדבקות מיוחדות שמדביקים על השמשות.

יש למישהו ניסיון עם הנושא?

מה קורה במידה וחלילה צריכים להיחלץ מהרכב?

פורסם

אפשר למגן שמשות באמצעות הדבקה של פילם.

מצאתי את האתר הזה: suntek.co.il , ככל הנראה הם משתשים בפילם של חברת Llumar.

זה אינו מיגון בליסטי אבל יכול לעצור אבנים וחפצים מעופפים אחרים.

 

אין לי ניסיון אתם.

×
×
  • תוכן חדש...