Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שעטנז בווארי | ב.מ.וו 428i גראן קופה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיכום

 

הרכב עולה 410,000 ₪ לפני בקשות מיוחדות. מדובר כמובן על סכום לא מבוטל, אך הבעיה העיקרית של ה-428 היא ה-335. תמורת סכום דומה תקבלו רכב חזק יותר, מאוזן יותר ופשוט מוצלח יותר.

 

 

סקירה טובה שנסגרת עם אמירה ברורה, מה שלרב כל כך חסר בעיתונות הרכב המקומית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תודה רבה על הסקירה נהנתי לקרוא.

אני מתנצל על השאלות אבל זה מאוד מעניין אותי.

1. אפשר תמונה של תא המנוע?

2. כמה עולים הטיפולים והאחזקה? אפילו רק כמה עולה טיפול קטן.

פשוט הקטע הזה אני מתחבר אליו מאוד.

תודה ושבת שלום.

רועי

פורסם (נערך)

הסרטון על הגראנ-טורר קצת משעשע. יש שם רוכב אופניים שרוכב על גלגל אחד ומשם מה רואים אותו מספר פעמים. לא מבין מה BMW רצו לעשות לתת מודע שלי עם המוטיב החוזר הזה.

אותי לפחות מסקרנת השאלה, האם מכונית ההנעה הקדמית הראשונה שלהם עם סמל BMW, מצליחה לספק את אחד היתרונות המסורתיים שלה, שמוסברים דווקא בדבקות בהנעה אחורית. האופניים שמופיעים, מונעים מן הסתם ע"י גלגל אחורי...

 

יהיה דגם M לקופסה הזו? X כנראה יהיה.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

האם אני יכול גם לקבל מיבואנים שונים כלי רכב ללילה או סופ"ש ולכתוב סקירות שלהם בפורומים שונים? האם אתה מקושר לדלק מוטורס או שכל אחד יכול?

פורסם
אם חשבתם שב.מ.וו מוציאים דגמים לא מובנים.

אתמול הם הוציאו מיני ואן עם 7 מושבים.

 

[video=youtube;6wxa-AwH5HM]

זה אולי הרכב האחרון שציפיתי לראות ממותג כמו ב.מ.וו אבל הם כמו גם אודי למדו כלל חשוב לאחרונה וזה פניה לפלחי שוק שעד היום הם לא נמצאו בהם, הם מרחיבים את מגוון המוצרים לפלחי שוק נמוכים יותר שבעיקר מחפשים סטטוס, התבוננות על טבלת המכירות של גיפוני הפרימיום שהצטרפו בשנים האחרונות מוכיחה זאת.

מותגי יוקרה הם כבר לא רק של מיליונרים, אלא גם של צעירים ומשפחות מבוססות וזה שינוי מבורך.

 

בקרוב ב.מ.וו במקום טויוטה סיינה במאה שערים ובבני ברק.

פורסם

נהניתי לקרוא את שכתב ידידי על המכונית. די מסכם גם את תחושותיי מהמכונית הספציפית, לאחר שקיבלתי "טעימה".

 

מספר נקודות התייחסות אישיות;

-העיצוב מאכזב. הרצון לתת פייט לאודי בכל סגמנט(ואפילו יותר מזה) קצת מוביל למצב של MORE IS LESS, בדיוק ההיפך ממצבת הדגמים שהיתה לב.מ.וו בעשור הקודם. לא רק זאת, אם משווים תפוחים לתפוחים, A5 בעלת 5 הדלתות מציגה עיצוב הומוגני ונאה יותר.

-ב.מ.וו תמיד תהיה סדרה 3. קודם כל סדרה 3(הכרת ההסטוריה של החברה וחשיבות דגם ה-1600-2 בעברה ממחישים מדוע) - ו-3 הנוכחית היא מוצר מוצלח יותר מה-4 גראן קופה, על אף דלת חמישית שימושית. מדוע? כי היא נראית יותר טוב(לטעמי) וכי קשיחות המבנה שלה יותר חזקה - וזה מורגש - ומשפיע. רוצים חלונות ללא מסגרות? קנו סובארו ישנה...

-רכב ההדגמה צוייד בגלגלי 19 אינץ' מפלצתיים. למעט המראה, הם לא הועילו בדבר - ובעיקר תרמו את חלקם לנוחות הנסיעה המאכזבת.

-באופן כללי, חוויית הנהיגה במכונית קצת פחות שלמה מסדרה 3. פחות זורמת, פחות מהנה וכמובן שפחות נוחה. אגב, סדרה 3 קלה מגראן קופה המצויידת במנוע זהה בקרוב ל-100 ק"ג...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לא מצליח להבין את הטרנד הזה של ריבוי מבלבל של דגמים, גם אצל ב.מ.וו גם אצל מיני, עם שלל הואריאציות ( חלקן פשוט מביך ) על אותו נושא שרואים לאחרונה אצל שתיהן. עושה רושם שתזרים המזומנים הגואה אצל שתי החברות הללו פשוט מכניס אותן לסיחרור מהסוג הזה שמאפיין קונדיטוריה מצליחה מאוד בזכות הלחם המסוים שהיא אופה, ונסיון נואל לרכב על אותה הצלחה עם כל מיני קרם שניטים מוזרים, הוא זה שגורם לכישלונה.

פורסם

מודה לכולם על הפידבק! :)

 

יתכן והמסך זמזם בגלל התקנה מקומית של מערכת ניווט , לצורך הוספת מודול המגע.

לא זכור לי שהייתה שם מערכת ניווט אז אני מניח שמדובר בבעיה נקודתית - בסדרה 3 המסך שתק.

 

עריכה - התבוננתי שוב בתמונות הפנים של הרכב, המושבים אינם מושבי הספורט התומכים שבגרסאות הבכירות, אולי זה מקור פשר אי הנוחות שחשת ביחס לנסיעה הקודמת.

התמונה של הפנים שייכת לגוגל - דווקא את זה שכחנו לצלם. המושבים היו מושבי ספורט והם טובים. אני מניח שבעיית הנוחות נובעת מהקשחת המתלים לעומת ה-3. בכל אופן, זה לא שמדובר כאן על קרש, פשוט פחות מוצלח מסדרה 3.

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

בנוגע לטענה שעלתה מספר בשרשור הזה אודות ריבוי הדגמים השונים של ב.מ.וו, אני אישית לא חושב שזה דבר רע בהגדרה. מגוון זה טוב. לדעתי הבעיה מתחילה כאשר המגוון הופך לשיק ללא כיסוי. במילים פשוטות, אם הסדרה 4 הייתה יותר ספורטיבית מה-3 ולא רק במראה אלא גם בפועל, אני חושב שקיומה היה מוצדק וראוי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

בסופו של דבר, ההצדקה של ה-4 GC הזאת היא אך ורק העיצוב, והוא (לדעתי לפחות) קונטרוברסאלי מדי בשביל להוות מוקד משיכה (דרך יפה וחצי-פלצנית להגיד שהוא מכוער תחת).

 

היא בפירוש לא כיפית כמו הסדרה 3 ואני בהחלט נהניתי יותר מנהיגה ב-320. מאד הפתיע אותי שלא נהניתי בה, אבל ה-320 הרגישה יותר מגובשת ומשהו בתגובת הדוושה ב-428 לא הרגיש נכון. יותר מדי השהייה.

 

אין לי הרבה הרבה יותר להוסיף על הנאמר, חוץ מזה שהבעיה שלה היא לא רק ה-335, אלא גם ה-328, ומצד שני גרסאות ה-4 הרגילות.

 

מיותרת בעיני.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...