Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בו סדק שנוזל

ובגלל חוסר בזמן בנתיים המוסכניק עשה קיצור ובעצם עקף את הרדיאטור הזה

כלומר השמן של הגיר לא מקורר וחוזר ישירות אליו

 

עכשיו השאלה שלי כזאת

האים זה מסוכן ויש סכנה לגיר האוטומטי בנסיעה במצב כזה??

אני מתכוון להשתמש ברכב לנסיעה הלוך חזור לאילת מחיפה האים יש סיכון שטמפרטורת השמן גיר תעלה ויגרם נזק לגיר????

 

מדובר בדייהו נובירה שנת 2000

גיר אוטומטי מנוע 1600

 

תודה מראש

פורסם
עכשיו השאלה שלי כזאת

האים זה מסוכן ויש סכנה לגיר האוטומטי בנסיעה במצב כזה??

אני מתכוון להשתמש ברכב לנסיעה הלוך חזור לאילת מחיפה האים יש סיכון שטמפרטורת השמן גיר תעלה ויגרם נזק לגיר????

 

בהחלט!.

 

תיבת הילוכים אוטומטית גם זקוקה לקרור. ביטול מצנן שמן יגרום לנזק ממשי ויקר מאוד.

פורסם

מה שהמכונאי שלך עשה טוב בקושי בתור עזרה ראשונה.

 

אם תיסע עם הרכב אז הסבירות של שחיקת הדיסקיות בגיר היא ממש גבוהה ועלות התיקון תגיע לכמה אלפי ש"ח.

כבר עדיף שתטוס לאילת - זה יצא לך הרבה יותר זול....

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם

שלום.

 

מה שהמכונאי שלך עשה זה פשע...

אסור לעששות את זה כי אתה אלול לשרוף את הגיר.

מה שאתה כן יכול לעשות זמני זה לקחת צינור נחושת באורך של 1 מטר לגלגל אותו

ולחבר לגיר ואז יהיה לך ראדיאטור זמני לגיר .

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מהר לתקן או להתקין ראדיאטור חיצוני ניפרד לגיר. יש ראדיאטורים כאלו במחירים הנעים

בין 250 ל 500 שח לפי גודלם.

דרך אגב, איך אתה יודע שיש חור? יש מים בשמן או שמן במים?

אם כן כדאי לעשות טיפול רציני יותר.

פורסם

סליחה שאני נדחף אבל אם כבר מדברים על מכוני גיר אוטומטים, אז מעיון בספר המוסכים (גלגלים) ראיתי שאין מוסך שמטפל בגיר ידני ... כולם מוסכים לגירים אוטומטים ...

 

למה זה ??

 

ועוד שאלה - למה כול טיפול בגיר עולה המון כסף ??

פורסם

גיר ידני נוטה להיהרס הרבה פחות , ותיקונו הוא רק עניין של הח' גלגלי שיניים.

 

בגיר אוטומטי יש סרטים (תרתי משמע) , ממיר מומנט , "מוח" , אוברדרייב לעיתים , ועוד כל מיני.

צריך ידע ,זמן , וחלקים -וחשוב יותר : מקום נקי לביצוע העבודה (קצת לכלוך יכול להיות הרסני בשיפוץ גיר אוט').

×
×
  • תוכן חדש...