Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם



 

התחילה לי תופעה ברכב שכשאני נותן לו גז אז הטורים נופלים ולאחר מכן עולים.

 

בהתנעת בוקר כשהמנוע קר לאחר כדקה הטורים נופלים והאוטו כמעט ומתכבה ואז הם מתייצבים.

 

כשאני נותן גז שהאוטו קר התופעה עם הטורים כמעט ולא מורגשת.

 

אם אני לוחץ הרבה גז אז התופעה בכלל לא מופיעה.

 

יש לציין ששמתי לב שהפלאגים שחורים, יש פיח שחור באגזוז.

 

לפי דעתי מדובר בחיישן הלמדה.

 

יש לי חיישן למדה עם 3 חוטים ולפי הבנתי שני החוטים הלבנים הם שייכים לחימום והשחור לסיגנל.



 

בדקתי עם רב מודד כמו שייעצו בפורום והנתונים שקיבלתי זה סרק 0.130v ובעומס 0.163v.

 

לאחר מכן ניתקתי את הלמדה גם את החימום וגם את הסיגנל והאוטו חזר לעבוד כביום היוולדו.

 

כלומר המנוע עובד חלק ואין נפילות טורים וכאשר אני מחבר אותה בחזרה הבעיה חוזרת.

 

בלי הלמדה הגז חד ובדיוק כמו שצריך להיות והוה לפני שהתקלה הופיעה.

 

האם כדאי להחליף למדה ואם כן לאיזו ? ואיך אפשר להסביר שברגע שניתקתי את הלמדה התופעה נעלמה ?

 

 

ויש לציין שנסעתי עם הרכב 3-4 שעות שהלמדה מנותקת והמנוע עובד כמון שעון.

 

איך אתם מייעצים לפתור את הבעיה ? והאם מותר לנסוע ללא למדה ?

 

אני מאוד מודה לכם.

 

(למנהלים, בבקשה לא להוסיף את ההודעה לשרשור הקודם אלא לנעול את הקודם, בשרשור הזה מופיע כל המידע שיש לי על התקלה).

פורסם

נתונים של חיישן O2 לא תקינים, תקין= (0.2-0.7) בטמפ עבודה בקצב של פרבולה.

 

איך עשיתה את הבדיקה? לאן חיברתה את המינוס?

האם יש שגיאות כמו LEAN, תערובת ענייה?

 

ניתוק החיישן יקצר את החיים של ממיר קטליטי, וצריכת דלק תעלה.

×
×
  • תוכן חדש...