Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רצה הגורל ובאמצע החיים נשארתי בלי רכב בגלל נהג משאית שהחליט להשתמש ברכב שלי בתור מעצור.

אני בתקופה קצת לחוצה מבחינת זמן וכספים(לומד, לא עובד) ואני זקוק לייעוץ.

אני מוכן להשקיע עד 50,000 ש"ח, אך אם יהיה משהו ממש ממש טוב, אני מוכן להקצות עד 55,000.

אני מחפש רכב בסדר גודל של איביזה, קליאו, קיה ריאו וכו', לא משהו במרכבים קטנים יותר כמו I10, פיקנטו וכאלו.

משנת 2011, נפח מנוע עד 1.4, מעדיף ידני(אני בחור מיושן) כמובן חסכוני ובגדול, רכב אמין(היה לי עד עכשיו גטס 2005 במשך 8, לא ראתה מוסך מלבד טיפולים).

הנסיעה היא בד"כ עירוני\בין עירוני קצר ולעיתים נסיעות ארוכות יותר לצפון.

כמובן שאני מחפש משהו בטווחי המחירים האלו עם קילומטרז' נורמלי,סביב ה70,000 ק"מ.

הבעיה שיש כל כך הרבה רכבים חדשים, ואין לי מושג אפילו מה לחפש.

אשמח לרשמים והערות על דגמים ספציפים.

בגדול דברים שקצת משכו לי את העין עד כה שראיתי בסוכנויות רכב:

סיאט איביזה - 1.4 ידני ,אמנם הטורבו קורץ, אבל הבנתי שהגיר האוטומטי מתקלקל מהר והטורבו מאוד עדין.

קיה ריו

יונדאי I20 - עשיתי נסיעת מבחן על אוטומטית 100 כ"ס, הרגישה סבבה, אבל חרגה מהתקציב ל57+

רנו קליאו חדשה

פורד פיאסטה חדשה

פאביה

 

תודה מראש.

עריכה אחרונה על ידי K-a-M-u-Z-u

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

×
×
  • תוכן חדש...