Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירת טיול בגרמניה עם BMW 640d


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה שידרוג! הייתי לגמרי מביך את עצמי בכזה מעמד.

 

אחלה כתיבה, התמונות מעולות והרכב בכלל תענוג!

 

יצא לך למדוד את צריכת הדלק הכוללת לאורך כל הטיול? אם לא, יש לך הערכה?

פורסם

קודם כל הכתיבה שלך היא עונג צרוף. מדהים כמה אתה מצליח להעביר את החוויה במלואה רק מעצם הקריאה.

היה כיף לראות עוד מישהו שרוט כמוני שנהנה מהנרגילה של סוף היום גם בקצה השני של הגלובוס.

 

אשמח לשמוע מעט על העלויות, של הנופש בכללותו ושל הפן המוטורי בפרט.

פורסם

אחלה כתיבה עושה חשק להזמין כרטיס טיסה ליער השחור כבר מחר. אם אפשר רק, כמה עלה התענוג של להשכיר את הבהמה ולכמה זמן?

פורסם

הטיסה: טורקיש איירליינס דרך איסטנבול, השדה הקטן (והעדיף) מה2 שיש שם (סביחה גוכצ'ן - SAW) עם עצירה של שעה וחצי, עלתה 620 דולר לאדם. זה מחיר שערורייתי, אבל זה מה שקורה בסוכות. כל שאר האופציות, אפילו פגסוס, היו יקרות יותר וטיסה ישירה עלתה מעל אלפיה. לשם השוואה, בפברואר השנה לקחתי את אותה טיסה בדיוק (מספרי טיסה זהים) ב 260 דולר.

 

הרכב הוא כאמור שדרוג. הזמנתי SSMR (אאודי TT או שירוקו) בעלות של כ 500 יורו - ל10 יממות,כולל השתתפות עצמית מופחתת לאלף יורו, כולל דמי מיקום וכל השאר, בתשלום מראש באתר הגרמני sixt.de. את ה640 לא תוכלו להזמין, היא לא בקטלוג. מומלץ מאוד להזמין מראש עם כל התוספות אחרת זה יוצא יקר יותר. באופן אישי לקחתי מסיקסט עד כה אלפא ג'ולייטה טורבו דיזל (יחד עם פג'ו 508 סטיישן), A4 סטיישן טורבו דיזל (באותה טיסה לקחנו גם מונדאו סטיישן ופורד טוראן), אאודי TT בגרסה הבכירה (2 ל' טורבו), ופורד גלאקסי בגרסה החזקה. כולן היו ידניות, מאובזרות, חדשות (בגלאקסי הורדנו ניילונים מהמושבים) והשירות כולו היה ללא פגם.

 

הדירה ל8 לילות עלתה 520 יורו. קוראים להם Tanzappfenland ובבעלותם מעין b&b בעיירה אחת וביץ עם 4 דירות באחרת. לקחנו דירה לזוג, עם מטבח מאובזר ומרפסת והכל - יש גם גדולות יותר למשפחות. בבית יש פינת מנגל, טרפולינה ונדנדות, חניה, פינת עישון בחוץ, חדר משחקים לילדים עם פוזבול. יופי של דירה. רק ישראלים באים לשם, סחבקייה ממש..

 

המלון היה Ramada Munchen Messe ישר מול גני התערוכה של מינכן, הוזמן דרך booking.com במחיר של 200 יורו ל2 לילות כולל א. בוקר + 18 יורו ליממה על חניה סה"כ 240 יורו. ארוחת בוקר לא פחות ממעולה, חדר מעולה, אחלה מלון. 400 מטר הליכה בקו ישר מקניון ומטרו, 5 דקות נסיעה מאוטובאן.

 

לגבי צריכת הדלק - יש לי חשבוניות, אחזיר לכם תשובה בנושא.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

יכול לומר לכם שבשתי הנסיעות האחרונות (בלגיה ויוון) מחיר הבנזין סביב 1.5-1.6 אירו ללויטר וסולר סביב 1.25 אירו לליטר.

 

חבר'ה אולי תוציאו את הטרייברג ותתרגלו לטריברג? ולטיטיזה (ז' בסגול) ולא טיטיזי?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

והנה הנתון שבאמת כולכם חיכיתם לו - צריכת הדלק של המפלצת.

 

במהלך החופשה נסענו 1600 קילומטרים (1596 אם רוצים לדייק, לפי הקבלה שקיבלתי מSIXT)

תדלקנו 3 פעמים סה"כ:

 

תדלוק ראשון ב10 לחודש (ביום השלישי, אחרי הנסיעה ממינכן ליער), 55.9 ליטרים במחיר של 1.319 יורו לליטר (דיזל רגיל של OMV)

תדלוק שני ב16 לחודש, בנסיעה מהיער לכיוון מינכן, 43.7 ליטרים במחיר של 1.419 יורו לליטר (דיזל FuelSave רגיל של Shell)

ותדלוק אחרון ב18 לחודש, בשדה התעופה לפני החזרת הרכב - שממנו אין לי קבלה לצערי. (בטח נשארה בתיק כלשהו, אין לי כח לחפש).

 

מהתדלוק השני עברנו את המסלול הזה במדויק:

תחנדת דלק > טירת ניושואנשטיין > מלון Ramada במינכן שם הרכב חנה 2 יממות בלי להיות מונע > שדה התעופה.

שחזרתי את המסלול הזה במדויק, כולל העקיפות השונות שביצענו כדי להתחמק מפקקים, והגעתי למרחק נסיעה של 397 ק"מ.

 

כלומר - עד התדלוק השני, עברנו 1200 ק"מ, וצרכנו 99.6 ליטרים של דלק, ועל כן מתקבלת צריכת דלק של 12.12 קמ"ל.

 

צריך לקחת בחשבון ש:

מדובר במנוע 6 בוכנות כפול מגדשים, בנפח 3 ליטרים, שמוציא מעל 300 כ"ס.

בכל אוטובאן פנוי נסעתי במהירות 200 קמ"ש לפחות.

בכל כביש בין-עירוני שאיפשר זאת, נסעתי כ20 קמ"ש מעל המהירות המותרת (כלומר 120 או 140)

בכבישים העירוניים\כפריים הקפדתי על המהירות המותרת במדויק (15, 30, 40, 50 או 60)

עקפתי בכל הזדמנות

עמדנו בפקקים, ברמזורים ארוכים, ונסענו גם במקטעים שהיו בשיפוצים.

מערכת ה stop&start הייתה כבויה תמיד (כיביתי בתחילת כל נסיעה)

נסעתי תמיד במצב Comfort או במצב Sport, לעולם לא בקומפורט פלוס או באקו-פרו.

אני חבר קארזפורום שקיבל לראשונה בחייו הזדמנות לנהוג בבימר, ועוד באחת בהמה, בגרמניה. תחשבו לבד.

 

אם לוקחים את כל המשתנים האלה בחשבון, צריכת דלק של 12 קמ"ל היא לא פחות ממדהימה. אזכיר לכם שבסוניק שלי אני עושה 10 קמ"ל בקושי...

בנהיגה שפויה יותר, בשימוש במערכות השונות שנועדו לחסכון גם בלי להיכנס למצב אקו-פרו הסגפני אני בטוח שאפשר להגיע לצריכה שלא תבייש סופר-מיני ידנית מודרנית - וזה כבר בכלל לא צחוק.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

ד"א, חבל שלא בדקת לגבי 135M. יש להם דילים טובים עליה בתקופה האחרונה. אני כנראה אקח ל-8 ימים, זה יוצא 600 יורו (בעוד שבדר"כ, עלות השכרה ליום - נעה סביב 250 יורו וצפונה [אם מוסיפים נהג נוסף, למשל]).

 

בכל מקרה, יופי של אוטו ה-640d. גם ה-535d נהדרת. המנוע הזה פנינה אמיתית (בשידוך לתיבה נהדרת, מהירה ומאוד יעילה ונעימה לשימוש).

 

נ.ב, פעם הבאה שאתה רוצה להגיע לגרמניה, שלח ה"פ. אנסה לעזור לך עם כרטיס - במחיר שפוי יותר, ומבלי לממן את הטורקים הנבלות הללו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

 

הרכב הוא כאמור שדרוג. הזמנתי SSMR (אאודי TT או שירוקו) בעלות של כ 500 יורו - ל10 יממות,כולל השתתפות עצמית מופחתת לאלף יורו, כולל דמי מיקום וכל השאר, בתשלום מראש באתר הגרמני sixt.de. את ה640 לא תוכלו להזמין, היא לא בקטלוג. מומלץ מאוד להזמין מראש עם כל התוספות אחרת זה יוצא יקר יותר. באופן אישי לקחתי מסיקסט עד כה אלפא ג'ולייטה טורבו דיזל (יחד עם פג'ו 508 סטיישן), A4 סטיישן טורבו דיזל (באותה טיסה לקחנו גם מונדאו סטיישן ופורד טוראן), אאודי TT בגרסה הבכירה (2 ל' טורבו), ופורד גלאקסי בגרסה החזקה. כולן היו ידניות, מאובזרות, חדשות (בגלאקסי הורדנו ניילונים מהמושבים) והשירות כולו היה ללא פגם.

 

לגבי צריכת הדלק - יש לי חשבוניות, אחזיר לכם תשובה בנושא.

 

את ה-640 אפשר להזמין והיא בהחלט בקטלוג (כמו גם דגמי ה-M של החברה-מניסיון).

1000 יורו זה תשלום לפני השתתפות עצמית מופחתת,אפשר להפחית את תשלום ל-כמה מאות בודדות או אפילו ל-0 בתמורה לתשלום נוסף במקרה של ה-6.

 

תצרוכת הדלק בסה"כ מרשימה.

 

.

turboy

פורסם (נערך)
RS[/right]]

ד"א, חבל שלא בדקת לגבי 135M. יש להם דילים טובים עליה בתקופה האחרונה. אני כנראה אקח ל-8 ימים, זה יוצא 600 יורו (בעוד שבדר"כ, עלות השכרה ליום - נעה סביב 250 יורו וצפונה [אם מוסיפים נהג נוסף, למשל]).





בכל מקרה, יופי של אוטו ה-640d. גם ה-535d נהדרת. המנוע הזה פנינה אמיתית (בשידוך לתיבה נהדרת, מהירה ומאוד יעילה ונעימה לשימוש).


 


נ.ב, פעם הבאה שאתה רוצה להגיע לגרמניה, שלח ה"פ. אנסה לעזור לך עם כרטיס - במחיר שפוי יותר, ומבלי לממן את הטורקים הנבלות הללו.




 

למה לא בדקתי? בדקתי. המחיר לתקופה שהייתי צריך (10 יממות בתאריכים האלה) היה מאוד גבוה, כ 800 יורו. :roll: לכן "התפשרתי" על האאודי TT במחיר שנראה לי יותר מתאים.

 

לגבי כרטיסי הטיסה - אתה עוסק בתחום התיירות? אחרת קשה לי להאמין שלתאריכים שלנו היית מוצא בפחות, והיינו חייבים במדויק את התאריכים (והשעות) שבחרנו, עם 0 גמישות. בכל מקרה, אזכור את ההצעה שלך כי אני בהחלט מתכוון לחזור לגרמניה עוד לא מעט פעמים בחיי. :-D

 

את ה-640 אפשר להזמין והיא בהחלט בקטלוג (כמו גם דגמי ה-M של החברה-מניסיון).

1000 יורו זה תשלום לפני השתתפות עצמית מופחתת,אפשר להפחית את תשלום ל-כמה מאות בודדות או אפילו ל-0 בתמורה לתשלום נוסף במקרה של ה-6.

 

תצרוכת הדלק בסה"כ מרשימה.

 

.

 

אשמח לראות איפה היא בקטלוג, אנא ממך צרף לינק לגבות את הטענה שלך. :|

 

בסיקסט גרמניה יש 4 רמות "ביטוח":

1. ללא ביטוח כלל, כלומר כל נזק גדול כקטן יחויב במלואו - לא עולה כלום.

2. השתתפות עצמית מופחתת ברמה 1 (במקרה הזה, 1050 יורו גבול השתתפות עצמית) - עולה תוספת מסוימת (נראה לי כ7-8 יורו ליום)

3. השתתפות עצמית מופחתת ברמה 2 (במקרה הזה, כ 450 יורו גבול השתתפות עצמית) - עולה קצת יותר (מעל 10 יורו ביום)

4. 0 השתתפות עצמית - עולה די הרבה (קרוב ל 20 יורו ליום)

 

כשכמו בכל ההשכרות זה לא מכסה נזקים לשמשה, צמיגים וגחון.

 

הנה תצלום מסך של קטלוג הרכבים (החל מהbracket הרלוונטי, מאחר והסדרה 6 לא מתומחרת דומה לפיאט 500) הישר מאתר Sixt.de:

 

sixt_catalog.jpg

עריכה אחרונה על ידי Mr. MAG

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

באמת? מוזר משהו. בדקתי לסוף אוקטובר ולינואר - המחיר נע סביב 600 יורו לנהג יחיד, כולל ביטול השתתפות עצמית מוחלטת (ושאר כיסויים ביטוחיים מקיפים) וכמובן 2000 ק"מ הגבלה. נהג נוסף מעלה את המחיר בסביבות 40 יורו (לכל התקופה כמובן). הרכב כבר כולל GPS בקבוצה זו, כך שאין צורך להוסיף על כך מן הסתם.

 

יאפ. עוסק בתחום התעופה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כל המחירים מופיעים ב-sixt.com

 

מעניין מאוד שבאתר הבינלאומי מופיעים דגמים שלא מופיעים באתר הגרמני. אני די בטוח שגם המחירים שונים (לרעת האתר הבינלאומי).

מישהו יודע להסביר את העניין?

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T


×
×
  • תוכן חדש...