Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

+++מגילת אסתר הזויה אך תשקיעו טיפה בקריאה של כל הנעשה ברכב+++



החלטתי למכור את הרכב 01/2011 שעבר 89000 ולעבור למשהו אחר. (יש לציין ששום דבר לא יפורק מהרכב, הרכב פשוט בחבילה הזויה לגמריי וחלק מהחלקים לא קיימים יותר למכירה בארץ/בחו"ל)

הרכב בריא בצורה מטורפת, מנוע עם קומפרסיה מצויינת, זווית שרשרת כמו חדשה, גיר חלק לגמריי ידני (ביליתי רק בהתקנות וללא טיפול בתקלות כלל). רכב ללא תקלה אחת וכמעט בן 4 (לקראת סוף תקופת האחריות הוחלפו בקומבינה מספר תושבות על ידי צמפיון ברכב). הושקע סביבות ה 80 אלף שקל בשנה האחרונה (אתן פירוט וקבלות לקונה) טופל 3 שנים בצמפיון עם תיעוד ובשנה האחרונה אצל טיג, מוסך יוסה ו m.v racing. כמובן מרווחי טיפולים קצרים והחלפים הכי איכותיים.

זוהי חבילת Gti בעלת ההתנהגות הכי טובה בארץ לדעתי ומבחינת כוח הרכב מדהים על טורבו מקורי. כל הרכב בעל חלקי Apr, הרכב היה סטוק 3 שנים ורק לפני חצי שנה עזב את המקוריות.

פרטים נוספים בפרטי או בטלפון 0544593282

אני יודע שירדו עלי ואכן אני משוגע.

יש רק לציין שהמחיר גבוה, לא קרוב למחירון אבל דיי הגיוני לאחר שתשמעו מה יש ברכב (לא מנסה להרוויח ולא מנסה להחזיר את ההשקעה בכל מקרה) לא מחפש למכור במחיר הזוי. ההתקנות והעבודה על הכל עלתה מעל 10 אלף שקל.

הרכב מעולם לא נקרע, רוב הנסיעות ננהגו בעדינות, בקושי יצאתי לטיולים עם הרכב. אפשר להגיד שהרכב נבנה בשביל הבעלים הבא. כל מה שיכלתם לדמיין יש בו חוץ מטורבו גדול שלא היה דרוש לי. צריכת הדלק מדהימה לרכב ספורט משופר.

1:13 בדרך לפסטיקר כולל נסיעה בערים ועמידה קצת בפקקים.

----------------------------------------------------------

רמת המיגון הכי גבוהה הדרושה בארץ

חלונות מושחרים בסדנא מצויינת 40% אחריות לעוד 5 שנים.

Vwr ברקסים קדמיים 352 בעלי 6 בוכנות+צינורות שזורים מאחורה (קיט בן חודש)

משולשים קלים+אנטיליפט SuperPro (קיט בן 3 חודשים)

אנטירולים Eibach (קיט בן חצי שנה)

קויילוברים Kw StreetComfort (קיט בן 4 חודשים)

שורט שיפט DieslGeek

תוכנה APR (חצי שנה)

דונגל APR (חצי שנה)

IPOD Touch (שולט בעזרת הדונגל על התוכנה+לוגים+סריקות)

צנרת מלאה APR (בת 5 חודשים)

קיט יניקה APR (בן חצי שנה)

צינורות T.O.P (בן חצי שנה)

קלאץ DXD סטייג 2(בן חצי שנה)

קולר CTS ענק יותר גדול מ S3 כמעט זהה ל APR (בן חצי שנה)

גאנטים קלים בהרבה מהמקור ומרוב ה 18 (בני שבועיים)

חיישני רוורס שקועים מקוריים

מצלמת רוורס+מצלמה קדמית (לחניה)

פריצת מסך + GPS

לדים מיוחדים במראות, בדלתות, ברגליים( לא חאפרי)

פנסים קדמיים רפליקה קסנון+קסנון איכותי גרמני (חודשיים)

פנסים אחוריים Dectane (חצי שנה)

מסגרת פנסי ערפל שנראה מקורי בעלי לדים

תפירה של עור במושבים הקדמיים במקום הבד (שבוע)

מראות, ליפ קדמי וגג בצבע שחור (שבוע)

צביעת גאנטים אצל המאסטר סרגיי, עבודה מאוד (שבוע)

קיט פתיחה אוטומטית של הבאגז'

קויילים R8+פלאגים אירידיום קור 7+פורק מהסדרה החדשה( 4 חודשים 4000 קילומטר)

צמיגים Yokohama S.drive בני 8 חודשים עברו 10 אלף קילומטר

*כבל ROSS Tech מקורי ימכר --------בתוספת כספית.------

**3 שנים טיפולים בצמפיון, שנה טיפולים כל 7.5K קילומטרים. שימוש בפולידיין למערכת הדלק ולמנוע בכדי להגביר את הסיכוך. היסטוריה מלאה של הבעלים הקודמים, היסטוריה שלי וקבלות, בדיקת קניה שלי ושל הבעלים הקודמים ימסרו לקונה +הרשיונות הקודמים.

***הרכב נוקה בעזרת החומרים הטובים ביותר ועבר לפני שבוע דיטיילינג מקיף.

****הרכב לא סטוק מזה 15 אלף קילומטר סך הכל.

*****כל החלקים המקוריים לא כולל הקלאץ ימסרו לקונה.

*****ניתן להוריד את המדבקות (נעשו לכבוד הפסטיקר) ולצבוע את הגאנט בצבע סולידי.

16797_10205210262275142_6776541860014889792_n.jpg

1836707_10205210263035161_7860120526633296667_o.jpg

10285824_10205210261195115_804992452946989808_o.jpg

10346004_10205210261715128_4979428499599492763_n.jpg

10518322_10205210264035186_24709191292076966_o.jpg

10669068_10205210262675152_5262061181732414955_o.jpg

10733836_10205210263315168_3035231339203656600_o.jpg

פורסם

+++מגילת אסתר הזויה אך תשקיעו טיפה בקריאה של כל הנעשה ברכב+++

החלטתי למכור את הרכב 01/2011 שעבר 89000 ולעבור למשהו אחר. (יש לציין ששום דבר לא יפורק מהרכב, הרכב פשוט בחבילה הזויה לגמריי וחלק מהחלקים לא קיימים יותר למכירה בארץ/בחו"ל)

הרכב בריא בצורה מטורפת, מנוע עם קומפרסיה מצויינת, זווית שרשרת כמו חדשה, גיר חלק לגמריי ידני (ביליתי רק בהתקנות וללא טיפול בתקלות כלל). רכב ללא תקלה אחת וכמעט בן 4 (לקראת סוף תקופת האחריות הוחלפו בקומבינה מספר תושבות על ידי צמפיון ברכב). הושקע סביבות ה 80 אלף שקל בשנה האחרונה (אתן פירוט וקבלות לקונה) טופל 3 שנים בצמפיון עם תיעוד ובשנה האחרונה אצל טיג, מוסך יוסה ו m.v racing. כמובן מרווחי טיפולים קצרים והחלפים הכי איכותיים.

זוהי חבילת Gti בעלת ההתנהגות הכי טובה בארץ לדעתי ומבחינת כוח הרכב מדהים על טורבו מקורי. כל הרכב בעל חלקי Apr, הרכב היה סטוק 3 שנים ורק לפני חצי שנה עזב את המקוריות.

פרטים נוספים בפרטי או בטלפון 0544593282

אני יודע שירדו עלי ואכן אני משוגע.

יש רק לציין שהמחיר גבוה, לא קרוב למחירון אבל דיי הגיוני לאחר שתשמעו מה יש ברכב (לא מנסה להרוויח ולא מנסה להחזיר את ההשקעה בכל מקרה) לא מחפש למכור במחיר הזוי. ההתקנות והעבודה על הכל עלתה מעל 10 אלף שקל.

הרכב מעולם לא נקרע, רוב הנסיעות ננהגו בעדינות, בקושי יצאתי לטיולים עם הרכב. אפשר להגיד שהרכב נבנה בשביל הבעלים הבא. כל מה שיכלתם לדמיין יש בו חוץ מטורבו גדול שלא היה דרוש לי. צריכת הדלק מדהימה לרכב ספורט משופר.

1:13 בדרך לפסטיקר כולל נסיעה בערים ועמידה קצת בפקקים.

----------------------------------------------------------

רמת המיגון הכי גבוהה הדרושה בארץ

חלונות מושחרים בסדנא מצויינת 40% אחריות לעוד 5 שנים.

Vwr ברקסים קדמיים 352 בעלי 6 בוכנות+צינורות שזורים מאחורה (קיט בן חודש)

משולשים קלים+אנטיליפט SuperPro (קיט בן 3 חודשים)

אנטירולים Eibach (קיט בן חצי שנה)

קויילוברים Kw StreetComfort (קיט בן 4 חודשים)

שורט שיפט DieslGeek

תוכנה APR (חצי שנה)

דונגל APR (חצי שנה)

IPOD Touch (שולט בעזרת הדונגל על התוכנה+לוגים+סריקות)

צנרת מלאה APR (בת 5 חודשים)

קיט יניקה APR (בן חצי שנה)

צינורות T.O.P (בן חצי שנה)

קלאץ DXD סטייג 2(בן חצי שנה)

קולר CTS ענק יותר גדול מ S3 כמעט זהה ל APR (בן חצי שנה)

גאנטים קלים בהרבה מהמקור ומרוב ה 18 (בני שבועיים)

חיישני רוורס שקועים מקוריים

מצלמת רוורס+מצלמה קדמית (לחניה)

פריצת מסך + GPS

לדים מיוחדים במראות, בדלתות, ברגליים( לא חאפרי)

פנסים קדמיים רפליקה קסנון+קסנון איכותי גרמני (חודשיים)

פנסים אחוריים Dectane (חצי שנה)

מסגרת פנסי ערפל שנראה מקורי בעלי לדים

תפירה של עור במושבים הקדמיים במקום הבד (שבוע)

מראות, ליפ קדמי וגג בצבע שחור (שבוע)

צביעת גאנטים אצל המאסטר סרגיי, עבודה מאוד (שבוע)

קיט פתיחה אוטומטית של הבאגז'

קויילים R8+פלאגים אירידיום קור 7+פורק מהסדרה החדשה( 4 חודשים 4000 קילומטר)

צמיגים Yokohama S.drive בני 8 חודשים עברו 10 אלף קילומטר

*כבל ROSS Tech מקורי ימכר --------בתוספת כספית.------

**3 שנים טיפולים בצמפיון, שנה טיפולים כל 7.5K קילומטרים. שימוש בפולידיין למערכת הדלק ולמנוע בכדי להגביר את הסיכוך. היסטוריה מלאה של הבעלים הקודמים, היסטוריה שלי וקבלות, בדיקת קניה שלי ושל הבעלים הקודמים ימסרו לקונה +הרשיונות הקודמים.

***הרכב נוקה בעזרת החומרים הטובים ביותר ועבר לפני שבוע דיטיילינג מקיף.

****הרכב לא סטוק מזה 15 אלף קילומטר סך הכל.

*****כל החלקים המקוריים לא כולל הקלאץ ימסרו לקונה.

*****ניתן להוריד את המדבקות (נעשו לכבוד הפסטיקר) ולצבוע את הגאנט בצבע סולידי.

16797_10205210262275142_6776541860014889792_n.jpg

1836707_10205210263035161_7860120526633296667_o.jpg

10285824_10205210261195115_804992452946989808_o.jpg

10346004_10205210261715128_4979428499599492763_n.jpg

10518322_10205210264035186_24709191292076966_o.jpg

10669068_10205210262675152_5262061181732414955_o.jpg

10733836_10205210263315168_3035231339203656600_o.jpg

×
×
  • תוכן חדש...