Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חגורות במושב אחורי במרצדס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, האם מישהו יודע באיזה שנה מרצדס 230 מגיע עם חגורות במושבים האחוריים? והאם יש דגמים שכן ודגמים שלא?

תודה ניר

פורסם

בעיקרון, בשנות ה 80' לא היתה חובת התקנת חגורות בטיחות במושב האחורי, ויותר מזה, מכונית שהגיעו לארץ מצויידות בחגורות, החגורות פורקו ונשלחו חזרה ליצרן !

במרצדס שלנו החגורות האחוריות הותקנו בארץ, וההתקנה בוצעה במקצועיות רבה.

בוולבו התקנתי חגורות מותניים שחוברו לעיגונים המקוריים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

איזה מרצדס (יעני בודי...)?

 

אצלי בw123 מודל 84 לא היו חגורת כשרכשתי אותה- אבל היו נקודות עיגון מקוריות. הזמנתי סט מקורי והכל היה קל להתקנה ועבד מצויין.

נראה לי שתמצא נקודות עיגון מקוריות גם בשנתונים מוקדמים מאוד.

 

אורן

פורסם
בעיקרון, בשנות ה 80' לא היתה חובת התקנת חגורות בטיחות במושב האחורי, ויותר מזה, מכונית שהגיעו לארץ מצויידות בחגורות, החגורות פורקו ונשלחו חזרה ליצרן !

במרצדס שלנו החגורות האחוריות הותקנו בארץ, וההתקנה בוצעה במקצועיות רבה.

בוולבו התקנתי חגורות מותניים שחוברו לעיגונים המקוריים.

 

מאיזו סיבה פורקו חגורות בטיחות מרכבים שהיו מצוידים בהם?

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם
מסוף שנות השישים בכל המכוניות יש נקודות עיגון לחגורות מאחור.

 

מסכים עם הנאמר ,

 

לפני שבוע התקנתי חגורות מותניים במושב ילדים אחורי במרצדס SL 350 שנת 72 בנקודות עיגון מקוריות .

 

אשתי העבירה תקנה משלה (ובצדק) , הילדים לא עולים לרכב הזה עד שיש חגורות בטיחות מאחור... :)

מרצדס 350SL שנת 1972 W107

מרצדס SLC שנת 1980 W107

מרצדס 250C קופה 1972 W114

מרצדס 230E שנת 1982 W123

פורסם
מאיזו סיבה פורקו חגורות בטיחות מרכבים שהיו מצוידים בהם?

מסיבה כלכלית כמובן.

עבור החגורות המקוריות שהוחזרו ליצרן היבואן היה מזוכה בכמה דולרים\מרקים\פרנקים\יינים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מאיזו סיבה פורקו חגורות בטיחות מרכבים שהיו מצוידים בהם?

 

כי בכלל לא היה צורך בחגורות בטיחות, אביזר מיותר, מספיק היה לתת קונטרה עם היד, תשאל את חיים קורפו.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

במרצדס זהה שהיתה לי 230 w123 לא היו חגורות בטיחות מאחור.

הגעתי לגדא להתקין, ומסתבר שהיו הכנות לתושבת. העדפתי לא לסמוך על ה״קונטרה״ של קורפו והתקנתי.

קרא פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?120268-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%97%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%98%D7%99%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99&highlight=%D7%92%D7%93%D7%90

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...