Jump to content

nir08

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nir08

  1. Aשלום לכולם, לא מצליח להשיג גומייה למרצדס שלי, נאמר לי שאפשר להתאים גומייה של רכב אחר, האם מישהו יודע או יכול לתת עצה... יום טוב ניר
  2. גומייה לציריה אחורית w123 שלום, בטסט שנתי לא עבר בשל גומייה לציריה. האם מישהו יכול לעזור לי איך למצוא גומייה לציריה למרצדס e230 1983 הבנתי שאולי אפשר להתאים גומייה של רכב אחר... תודה ויום טוב ניר
  3. שלום לכולם, איך קוראים לסנן האוויר שנמצא מתחת למכסה המנוע של פולריס ריינגר? יש שניים כאלו בתוך קופסת פלסטיק שחורה, מישהו יכול להגיד לי למה הם משמשים ומתי להחליף אותם? שבוע טוב שיהיה ניר
  4. סט מנויילן של 20 מפות סימון שבילים. במצב חדש לגמרי... הדפסה משנת 2006 750₪ לכל המפות. לפרטים ותמונות להתקשר לניר 0528722002
  5. nir08

    קודן פוינטר

    כזה בדיוק תודה רבה https://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=103645&d=1198892974
  6. nir08

    קודן פוינטר

    https://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=103645&d=1198892974 כזה
  7. nir08

    קודן פוינטר

    מנסה להוסיף תמונה בנתיים לא מצליח
  8. שלום לכולם, יש לי קודן פוינטר בפאגרו 2008, ברצוני לשנות את הקוד... האם אפשרי? מישהו יכול להסביר איך עושים זאת. תודה וחג שמח
  9. שלום וברכה, מחפש מכונאי למרצדס שלי e230 באזור רמת הגולן... מישהו מכיר??? תודה ושבת שלום ניר
  10. שלום לכולם, עוברים לרמת הגולן... מישהו יכול להמליץ על מכונאי למרצדס e230 אספנות שיטפל באהבה במכונית שלי? תודה ויום טוב ניר
  11. nir08

    מרצדס 230

    תודה אבל למה יהיה מיותר?
  12. nir08

    מרצדס 230

    שלום לכולם מי יודע איפה משיגים מצבר יבש ( פריקה עמוקה) וכמה אמפר אני צריך למרצדס e230 שנת 1983 תודה ניר
  13. לא מצליח להיכנס למחירון זה בתשלום.
  14. שלום לכולם, מישהו יודע מה המחירון (לוי יצחק) לפאגרו דזרט דיזל ארוך שנת 2008 ועוד שאלה, לפי איזה מחירון נהוג לקבוע מחיר?
  15. nir08

    מחפש BSA M20/M21 לחלקים

    אפשר פרטים על ה b s a שנה, מצב, מחיר?
  16. שלום לכולם, האם מישהו יודע באיזה שנה מרצדס 230 מגיע עם חגורות במושבים האחוריים? והאם יש דגמים שכן ודגמים שלא? תודה ניר
  17. שלום לכולם יש לי מרצדס 200 בודי 115 ששותה דלק בכמויות. אחד ל 4 בערך, האם זה נורמלי או שאפשר לסדר זאת תודה ניר
  18. שלום חברים האם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך אמין וטוב לפאגרו 2008 אני באזור הגליל המערבי וחיפה גם אופציה תודה ניר
  19. שלום יוסי האם מצאת מוסך אמין וטוב לפאגרו כי גם אני מחפש תודה ויום טוב. ניר
  20. שלום לכולם ברשותי פאגרו 2008, מחפש מוסך אמין לטיפולים שוטפים באזור הגליל המערבי או חיפה. מישהו מכיר? תודה ניר
  21. האם מישהו כאן יכול להמליץ לי אם כדאי לקנות פאגרו בנזין? יותר חשוב לי איכות הנסיעה ואמינות המנוע תודה ושבוע טוב
  22. שלום לכולם האם מישהו יודע איפה אפשר להשיג פלטינות וכבל למרצדס 200 שנת 1970 באזור הגליל המערבי או בתל אביב? תודה ושבוע טוב שיהיה. ניר
  23. תודה רבה לכולם
  24. שלום לכולם צריך מוסך אמין למרצדס 200 שנת 1970 באזור הגליל המערבי מישהו מכיר את מוסך בשארה מכפר יאסיף?
  25. מרצדס 200 1970
×
×
  • תוכן חדש...