Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפושית 2001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רק לי מפריע העודף צלוטיט ?

 

של הימנית או של השמאלית?

 

הכל טוב ויפה (מאוד), הכיסויי "ברמבו" לחלוטין פוגמים במראה הכללי של הרכב.

"יאללה בירי".

פורסם

אחרי שראיתי במציאות, הצבע בהחלט נראה טוב! גם מבפנים היא נראית ממש טוב.

 

פרוקסימה, גם עודף צלוליט וגם עקום כמו לולב. תאמין לי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

במנוע לא נגעתי כיוון שאני עדיין לא החלטתי איזה מנוע להכניס.

על המדף בסדנה מונחים שני מנועי 1.8T שני מנועי 2 ליטר טורבו ומנוע של S3...

הכל מתאים...

פורסם
2000T נשמע לי מספיק טוב בכיוון 300 סוסים...מוכר?

 

מצחיק ,אבל אתמול נכנס אלי לקוח עם רעיון חדש :

בזכות משקלה הנמוך של החיפושית (הכנפיים הקדמיות והאחוריות והפגושים עשויים פלסטיק ) הוא מציע לשדך את המנוע של ה TSI לגיר DSG 6 ולהשתתף איתה בדראג הקרוב.

במירוצים הקודמים שנעשו בישראל ,זכינו פעמיים במקום הראשון כאשר נהגנו בסיאט לאון בעלת אותו מנוע וגיר ,כאשר הפעם ,משקלה הנמוך של החיפושית ,יכול להעניק לנו יתרון נוסף-אבל זהו בהחלט פרוייקט לא פשוט.

אולי פשוט נמתין עם המנוע ונעשה בניה לפי הזמנת הבעלים הבא של החיפושית....

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

נכון . החלטתי להעמיד את החיפושית למכירה .

לפני שבוע הוזמנה גולף GTI-7 ותגיע בינואר והתקציב לנסיון לשבור את מהירות האור יעבור אליה...

במקביל,עדיין לא וויתרתי על הרעיון להחליף את המנוע והגיר ,אולי בכל זאת נבצע זאת בהתאמה אישית עבור מי שיקנה אותה...

פורסם

פרוייקט חמוד.

 

כל מה שכתבת בהתחלה על אהבה לאוטו הזה נשמע טוב רק שזה נהיה מוטל בספק אחרי שראיתי שאתה מוכר את הרכב ביד 2.

 

למה להשקיע ברכב שאתה אוהב ולשים אותו למכירה ביד 2 ?

 

נראה שההשקעה לבסוף היא למטרת רווח ולא מאהבה, חבל.

פורסם

ELOR99, מהיכרותי הלא מועטה עם הסדנא בכלל ואלי בפרט, אני בטוח שהסיבה להיכנס לפרוייקט לא הייתה לעשות רווח במכירה (אם כבר הפוטנציאל להפסיד הרבה יותר גדול)

פורסם
ELOR99, מהיכרותי הלא מועטה עם הסדנא בכלל ואלי בפרט, אני בטוח שהסיבה להיכנס לפרוייקט לא הייתה לעשות רווח במכירה (אם כבר הפוטנציאל להפסיד הרבה יותר גדול)

לך תראה כמה הוא ביקש על האוטו ואז תחזור ותגיד אם הפוטנציאל כאן הוא הפסד או רווח.

תהיה בטוח שגם אם הוא יקבל פחות כמה אלפים לאחר מיקוח מהמחיר שהוא ביקש הוא יוצא כאן ברווח ולא בהפסד.

איך שזה נראה כרגע הפרוייקט הזה נעשה למטרת רווח בלבד, האוטו פורסם למכירה מיד לאחר פרוייקט, מה זה אומר?


×
×
  • תוכן חדש...