Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי פיאט


איתמר ע
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, התעניינתי פה לפני כמה לגבי פולו/פאביה/איביזה ולאחר שירדתי מהם כי הבנתי שהביטוח וחלקי חילוף יהיו יקרים משמעותית(חוץ מהאיביזה שאני לא סגור לגמרי לגבי הביטוח והחלפים, האם הם יקרים?) החלטתי ללכת לכיוון של פיאט גרנה פונטו או פנדה.

מה דעתיכם על דגמים אלה? בתקציב של עד35-40 אלף על איזה שנתונים,ונפח מנוע להסתכל? האם כדאי להתקרב לכל התיבות הילוכים רובוטיות/חצי אוטומטיות האלה? מדובר על נסיעות עירוניות בעיקר. תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא החיסרון של התיבות הרובוטיות חד מצמדיות,זה בעיר,לכן תעשה נסיעה לראות אם זה מתאים לך,אותי למשל זה מעצבן.

אם היה מדובר על ידני זה משהו אחר.

יש לך רכבים אחרים בתקציב עם תיבה פלנטרית:

1-סיריון,אמינה די זריזה,רובם יהיו יוצאי ליסינג אבל שווה לחפש.

2-יש גם כמה מזדות 2 ביד עם עם ק"מ טוב,אבל ברמות איבזור ACTIVE שלהם רק 2 כריות אוויר לעומת DUNAMIC עם 6 וכמובן יותר איבזור,בגדול מדובר על רכב מאוד אמין,יחסית זריז לקטגוריה שלו.

3-יונדאי אקסנט-סוס עבודה,מעט עצל אבל נמכר במחירים זולים יחסית,יש לו תא מטען די גדול,יש כאלו גם עם מנוע 1.6 ואם תמצא אז עדיף מאשר ה 1.4.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה זה בעיקר בפקקים. בנוסף בעליות קורה שהוא סתם מעלה הילוך ואחרי שתי שניות צריך להוריד אותו שוב (אני מראש מעביר את התיבה למצב ידני לפני עליות כדי לחסוך את זה מעצמי ולנסוע חלק).

 

לי אישית לקח יומיים להתרגל לפעולת הגיר, ביומיים הראשונים דעתי עליו הייתה גרועה מאוד. עכשיו אחרי כשנתיים וחצי עם הרכב אני חי איתו בשלום, אבל עדיין מעדיף תיבה פלנטרית רגילה או תיבה ידנית טובה. יש לגרנדה גם יתרונות לא מבוטלים, כגון בטיחות טובה בגרסאות אקטיב פלוס ומעלה, מרווחת יחסית ותא מטען טוב יחסית לסגמנט, די נוחה. בתקציב שלך אתה יכול להשיג גם פונטו איבו, שם יכול להיות שכבר בגרסה הכי פשוטה יש 7 כריות אויר, תצטרך לבדוק את זה אם באמת תתעניין.

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם לפי מה שאני מבין אם כבר פונטו גרנדה אז שתהיה ידנית? בטוח שהאוטו לא נכנס הרבה למוסך? הרבה אומרים לי להיזהר מהאיטלקיות ולחפש רק יפניות או קוראניות.

לפי דעתכם עדיף למשל יונדאי אקסנט שנתון 2008? מבחינת דלק ואחזקה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבוגר פנדה 2009 לשעבר, אני יכול לומר שהאמינות היא ללא דופי.

מה שאני עוד יכול לומר, שאחרי נסיעה על הרובוטית בחרתי בידנית, ולא הצטערתי לרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית ממליץ על הדגמים הידניים, כי המערכת הרובוטית (כמו כל גיר אוטומטי) יכולה להתקלקל ולעלות ממון רב.

 

הרכבים הידניים מציגים אמינות מופתית - מניסיון עם פונטו ספייס, פונטו גרנדה ופנדה במשך 5 השנים האחרונות (כולן היו משומשות עם ק"מ מכובד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר, אם אתה מתכוון לנסוע בכבישים מרובי פקקים, אני מתכוון כל יום פקק הלוך ופקק חזור וכל שניה צריך קלאץ׳-ראשון-קלאץ׳-ניוטרל והבנת לאן אני חותר...אז קח אוטומט ולא ידני וגם לא רובוטי.

אני גר בירושלים ובשכונה מרובת פקקים, הייתי באותה התלבטות כמוך ובסוף הלכתי על ידני, לא מתחרט לשניה. החסכון שווה את זה והאמינות אחחח האמינות, אבל יש פעם בשבועיים שהפקק בלתי נסבל ואני מקלל את הידני. לכן רשמתי, אם כל יום אתה תהיה תקוע בפקק, אוטומט. אם לא אז רק ידני.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...