Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניקוז אוויר לאחר החלפת צינור נוזל קירור - טויוטה קורולה 99


EB-86
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

זה לא הכרחי להשתמש בניקוז (לא לכל רכב יש)

עם מנוע קר, תפתח פקק רדיטור, תניע את המנוע,תווסת מערכת חימום למקסימום, ותמתין כמה דקות.(יש ממליצים להגביר סל"ד והמתין עד קבלת טמפרטורה עבודה)

יש להוסיף נוזל קירור (עם מנוע עובד)במידת הצורך (בימקום האוויר שיצא)

 

עריכה אחרונה על ידי adddiaz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר שאפשר ללחוץ על הצינורות גם, לא יודע אם זה הכרחי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא הכרחי להשתמש בניקוז (לא לכל רכב יש)

עם מנוע קר, תפתח פקק רדיטור, תניע את המנוע,תווסת מערכת חימום למקסימום, ותמתין כמה דקות.(יש ממליצים להגביר סל"ד והמתין עד קבלת טמפרטורה עבודה)

יש להוסיף נוזל קירור (עם מנוע עובד)במידת הצורך (בימקום האוויר שיצא)

 

 

זו הפרוצדורה. לאחר הנסיעות הראשונות כדאי לבדוק מה מפלס נוזל הקירור הן ברדיאטור והן במיכל העיבוי (כשהרכב קר!) ולהשלים חוסרים במידת הצורך.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...