Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שלומכם.

בעוד כשבועיים גיסי נוסע לסין לצורכי עבודה ואני רוצה לבקש ממנו להביא עבור אשתי מכשיר סלולארי.

התקציב הוא עד 200$ ואין דרישה מיוחדת חוץ מכשיר אמין ובנוי לתלפיות שלא יהרס מכל נפילה.

אם תוכלו להביא לי רשימה של כ 3-4 מכשירים (למידה ואחד לא ימצא שתהיה אלטרנטיבה) מועדפים , אודה לכם מאוד , כמו כן מה חשוב לשים לב בעת הקניה על מנת שיעבוד בארץ ויהיה בו עברית.

תודה.

פורסם

מאוד ממליץ להעלות תקציב ל300-350 דולר ולקחת 1+1.

פלאפון מדהים בכלום כסף.

סיני ב200 דולר לרוב יתנהג כמו סיני ב200 דולר.

אם מתיחה של התקציב לא אופציה תכתוב דרישות מהמכשיר ונעזור לך.

אם הדרישות הן רק "שלא יהרס" קנה מוטו g מאמזון, שים מגן ותגיד לגיסך שיביא לך רפליקה יפה של שעון. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תודה על ה תגובה אבל אני לא מסכים איתך.

לי יש ניסיון מצויין עם 2 טלפונים שעלו מתחת ל200$, סיני או לא סיני, עושה את העבודה ועונה על הדרישות.

מאז שרכשתי (לפני כשנה) כבר יש חידושים ובאותו סכום אפשר לרכוש טלפון הרבה יותר טוב משלי ככה שזה בעצם הדרישה, מה היום ניתן לרכוש ב200$ ודרומה?

תודה.

נ.ב

hwgeek, אל תהיה ביישן .

:oops:

פורסם (נערך)

מישהו קרא לי? :-)

אני מיתנצל שניהייתי קצת חלוד בנושא בחודשים האחרונים- לא נישאר זמן לעקוב אחרי השוק מהטורף הזה שכל יום יש מלא מכשירים חדשים :-).

בעקרון אם יהיה שם את המכשיר שאושרי ציין הוא שווה ב200$ ומדובר במכשיר איכותי ברמת מכשירי דגל של שנה שעברה- יספק את הסחורה בלי שום בעיה, כדאי ליבדוק כמה יעלה הZ7 mini בחנות בסין כי בשבילנו הוא עולה כ290$ ויש גם את הZTE RED BULL ב150$ ל1GB ראם וכ190$ לגירסת 2GB- ואלה מחירים בשבילנו שמזמינים מסין- שם זה אמור ליהיות זול יותר.

מה גודל המסך הרצוי? יש גם את הרדמי נוט שהוא אחלה לפי מה שאומרים וכעת יצא גירסת ה4G

סקירה על הגירסה הקודמת:

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=137&t=174939

קרא גם כאן:

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=137&t=177623

 

בעקרון לחפש מכשירים של היצרנים הגדולים כמו XIAOMI/ZTE/חוואוי וכו'.

 

בהצלחה וגמר חתימה טובה חברים :-).

 

נ.ב- לא להיתרגש שהמכשיר משם יבוא ללא שירותי גוגל וכו' כי הם אסורים בסין- אבל כל עוד קונים מכשיר פופולארי מוכר בעולם ושמעו עליו גם בארץ -ידאגו למדריכים שיגיירו את המכשיר בהצלחה :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תודה על התגובות..

אני מכוון למכשיר עם מסך 5 אינט'ש.

לי זה היה ברור שזה יהיה אחד מהמכשירים של יצרן מוכר, אני רק רוצה לכוון לדגמים מסויימים על מנת שארשום אותם על דף ואז גיסי לא יסתבך בחנות, הם יראו שם ודגם ואז יהיה קל יותר.

אם תוכלו לעזור בזה אני אודה לכם מאוד.. :wink:

פורסם

HUAWEI Honor 3C 4G-דגם חדש בדור רביעי- ליבדוק שמתאים לתדר בארץ.

ZTE V5 Red Bull 2G/8G

ZTE Nubia Z5s mini -רק 4.7 אבל עדיין רלוונטי לדעתי.

ZTE Nubia Z7 mini

 

זה בתור התחלה- רק חשוב לידרוש ליבדוק שמציאים לכם רק דגמי WCDMA שתואמים לארץ(3G 850/900/2100).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
HUAWEI Honor 3C 4G-דגם חדש בדור רביעי- ליבדוק שמתאים לתדר בארץ.

ZTE V5 Red Bull 2G/8G

ZTE Nubia Z5s mini -רק 4.7 אבל עדיין רלוונטי לדעתי.

ZTE Nubia Z7 mini

 

זה בתור התחלה- רק חשוב לידרוש ליבדוק שמציאים לכם רק דגמי WCDMA שתואמים לארץ(3G 850/900/2100).

מקפיץ בשביל שאלה קטנה.

הנתון בטלפון הזה שצירפתי מבלבל אותי קצת.

יעבוד בארץ ?

lenovo.jpg

פורסם

חסרים 2 תדרים 900MHZ ו- 850MHZ.

אולם הטלפון יעבוד שכן רוב החברות עובדות עם ה-2100MHZ. ומי שלא הוא בנדידה rooming.

פורסם

אני הייתי ממליץ אל אחד מאלו:

 

באזור ה220$ תוכל להביא את הXIAOMI Mi3 64G

http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_3-5678.php

 

135$ Meizu M1 Mini

http://uberdeal.ru/deals/meizu_m1mini

 

 

אזור ה230$ אם הכיוון למשהו כמו LG יש לך Asus ZenFone 2

http://www.gsmarena.com/asus_zenfone_2_ze551ml-6917.php

 

אבל אם אתה רוצה באמת לפנק יש לך את הMeizu MX4 באזור ה260$

תוכל להתרשם ממנו בבאג (הם מיבאים אותו לארץ)

http://www.gsmarena.com/meizu_mx4-6627.php

יושב סופר נוח ביד, מסך מעולה,סוללה חזקה. יש לי את ה1+1 והתרשמתי מהMX4 לחיוב.

 

Enjoy:lol:

פורסם

אכן מומלץ שתישקול את מכשירי המייזו- המחירים שלהם ירדו כעת בסין(מעניין מתי בארץ).

יש גם את הXIAOMI M4I החדש בתקציב, ועוד כמה מכשירים.

 

האם מדובר עדיין בקנייה בסין או שאתה מזמין מהארץ?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אני הייתי ממליץ אל אחד מאלו:

 

באזור ה220$ תוכל להביא את הXIAOMI Mi3 64G

http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_3-5678.php

 

135$ Meizu M1 Mini

http://uberdeal.ru/deals/meizu_m1mini

 

 

אזור ה230$ אם הכיוון למשהו כמו LG יש לך Asus ZenFone 2

http://www.gsmarena.com/asus_zenfone_2_ze551ml-6917.php

 

אבל אם אתה רוצה באמת לפנק יש לך את הMeizu MX4 באזור ה260$

תוכל להתרשם ממנו בבאג (הם מיבאים אותו לארץ)

http://www.gsmarena.com/meizu_mx4-6627.php

יושב סופר נוח ביד, מסך מעולה,סוללה חזקה. יש לי את ה1+1 והתרשמתי מהMX4 לחיוב.

 

Enjoy:lol:

 

לפני שאתה חושב על מייזו ממליץ שתיכנס לפייסבוק של באג ותדפדף במה אומרים הלקוחות שלהם על המייזו.

רק אתמןל למישהו נשרף המכשיר והמטען.

 

נכון לכל הדגמים שהם מייבאים - mx4, mx4 pro, m1 note

×
×
  • תוכן חדש...